Fotoğrafçılık Forumları
N A V A R A
Bir fotoğrafçı gözüyle yorumlamak istiyorum.. Güçlü ve şık görüntüsüyle, çok iyi bir tasarım..



Dağda.. bayırda.. fotoğraf , trekking gibi hobisi olan.. ve maddi imkanları iyi olan için, harika bir arazi taşıtı.. maddi imkan deyince.. 174 beygirlik herhangi bir arazi aracını, onun fiyatına alamayız.. ve kamyonet olarak vergilendirildiği için, Jeep vs.. araçlara göre senelik vergisi gayet düşük..
170 km sürati ve 100 km ye 11 saniye gibi bir sürede hızlanmasıyla.. binek otomobilleri bile kıskandırıyor.. 2.5 dizel motorun yüksek torku malum.. engebeli yerlerde hiç zorda bırakmayacaktır..
Mesleğim fotoğrafçılık.. hobi olarak ve işimde kullanmak maksadıyla, bu aracın hayalini kuruyorum..
Işığınız bol olsun..
Öyle, işte..
Birde son 1-2 ay içinde piyasaya çıkmış miniKargo varya.. hani; fiat ın Fiorinosu, peugeot'nun bipper'ı, citroen'inde Nemo'su .. Türkiyenin küçük ticari araca ihtiyacı çok fazla.. iyi hatırlarım o gibi araçlar yerine gittiler İzmirde Vectra üretimine giriştiler..
şöyle seslenmek gerekirmiş.. " - Hoop hemşerim biz haybeyemi bekliyoz burada.. Minivan yapıverde kurtar bizi anadol kamyonetden, bmc vs.. den.. "
minikargo, yurdumuzda üretilip avrupaya ihraç edilecekmiş.. hayırlı olsun.. bence geç oldu.. durun, fotoğraf bulayım..

#mete007' tarafından 10.01.2008 16:07:41 tarihinde düzenlendi.
mete bu görünüm gittikçe moda olmaya başladı..
bana pek estetik gelmiyor nedense
birde benim takıntım güvenlik olmaya başladı..
mesela eğer olurda sıfır araba alabilirsem ABS ve dört kapıda çelik barları mutlaka olsun istiyorum.. son zamanlarda yaşadığım bir olaydan biraz fazlaca etkilendim.
Geçmiş olsun.. hayırdır..
Allah, kaza bela göstermesin.. hepimiz bazı olaylara şahit oluyoruz... trafik işte..
arkadaşın biri frene asılınca dönen araba benim arka kapıdan binip ön kapıdan inmek istedi..
trafik bu herşey olabilir..
tedbir kuldan, takdir allahtan..
birde fren izine göre kusurlu olma durumu var.. abs li araçlar bu konuda yüzde sıfır kusurlu gibi bir durum çıkıyor.
Roko geçmiş olsun dostum...
roko geçmiş olsun abi
cana gelecek mala gelsin
bol bol sadaka vermeye devam
boşuna dememişler
"Bir sadaka bin belafı defeder" diye
çok saolun.. olay yeni değil. birkaç ay oldu... ve sevindirici tarafı arabada yalnızdım banada bişey olmadı.. ama kusurlu oldum işte fren izinden dolayı.
Geçmiş olsun Dostum..
Bütün arkadaşalr için dileğim: Allah kaza bela göstermesin..
geçmiş olsun roko.Allah beterinden saklasın.
Alarm veriyorum.. pick-up muhabbeti galeriye sirayet etmiş..
http://galeri.netfotograf.com/fotograf.asp?foto_id=218398
parlak nesne (kar) arasında böyle güzel yapı ve pick-up'ı güzel görüntüleyen ine
pardon
Buffaloyu tebrik ediyoruz..
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
01927 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159327 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024921 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
041406 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-
