flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

Ocak Elektronik

SN ocak elektronik yetkilisi erdem gider bey sizinle sorunum 1 degil 2 degil 3 degil tam 4 oldu her ne kadar yeneni osanızda bunları en kısa zamanda mehmet bey ve köksal bey e iletecegim belki onlar az da olsa vicdanlıdırlar sen malını satıyosun biz sanatımızı yapıyoruz evimize ekmegimizi götürüyoruz ama snn sayende sattıngın sıfır yerine demo makinelerle arızalı kartlarla yalnlarınla dolanlarınla hep sorun yaşıyoruz aldıgım sony up dr 200 ile aldıgım 204 kagıt tam 1 yıl oldu arızalı oldugunu size söyledim hatta numunelerinide yolladım üzerinden 1 yıl geçti benden ribonlarını istiyosun bu firmaya yakışıyomu elemanlarına söyleyeceksin bu gibi hallerde hemen müdahale etmeyi ama sen oturdugun yerin hakkını vermedigin için bizim ne yaşadıgımızı bilmedigin için böyle geçiştirmeye calısıyorsun 10x15 maliyeti 150 krş diye sattıgınız şimdi 350 krş olan kagıtları ben en sevdigim kişilerin dügünlerinde bastım o arızalı kartları 1 ay sonra kiremit renginde geri geldi bu kimin suçu kim rezil oldu paramızla biz rezil olduk o makineyi kırar atarım ama sana muhtaç olmam sanada hakkımı helal etmem ödemeyede gücün yetmez .

Tarih: 22 Mart 2009, 12:53 - İp: 88.***.**0.122
erdemgider
erdemgider (üye)
İstanbul / Firma

Sayın Ünal Varkan

Ne Kadar kolay bir şey değilmi bir site üzerinden insanları hatalı gösterip bu durumdan puan kazanmak. Ocak Elektronik yada üzerine yüklenmiş olduğun Erdem Gider'i herkes tanıyor senin yazın ile bu değişmez.

1- UP-DR150 Makine aldınız. Makine arızalandı. Aldığınız Makineyi servise gönderdiniz. Bu makine yerine size demo bir cihaz tedarik ettik. Daha sonra Servise vermiş olduğunuz makine seri numarası karışıklığı nedeni ile geri gelmedi. Sizde haklı olarak makinenizi istediniz. Biz almış olduğunuz ürün fiyatının düşmesine rağmen ilk aldığınız fiyattan geri aldık ve yerine Sıfır bir UP-DR200 verdik.Bugün türkiyede bu işlemi kaç firma yapar sizce ?

2 - Almış olduğunuz makine ile birlikte almış olduğunuz kağıtların arızalı olduğunu söylediniz 1 sene değil 3 ay önce insanları yanıltmayınız. Bende sizden numuneleri istedim . 200 adet numune arızalı kağıt gönderdiniz. Sony'de bazı işlemler prosüdüre bağlı olarak işlediği için sizi biraz beklettik.Daha Sonra sizle telefonda konuşup 1 Koli kağıt için sony'den onay aldığımı size göndereceğimi söyledim.1 Koli kağıt 1400 baskı demektir. Siz benim problemli kağıdım iki koli dediniz toplamda almış olduğunuz kağıt 7 koli sizce arıza oranı bu kadar yüksek olabilirmi ? isterseniz biraz daha hatırlatayım.

En Son konuşmamızda 1 koli kağıt göndereceğim diğer koli içinde elimden geleni yapacağım
dedim. 1 Koli içinmi bunca söylemde bulunuyorsunuz . hemde Halletmek için elimden geleni yapacağımı söylememe rağmen.

Tam Rakamları ile kağıt fiyatlarını vereyim .
Sizce biz kağıt maliyetinin 0,17 krş 'tan 0,299 krş'a çıkmasından mutluluk duyabilirmiyiz.
Ama malesef ülke şartları bunu gerektirdi. Sizce Hangi makine kağıt fiyatını arttırmadı.

Sizce Hakkımı Helal etmem demekle haklımısınız ...
Lütfen Konuya daha özenli yaklaşım gösteriniz ...
Her zaman size yardımcı olmaya çalışıyoruz.

Erdem Gider


 

Tarih: 23 Mart 2009, 18:13 - İp: 85.***.**1.118
flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

sayın erdem gider ben snn rekabetçi firman degilim ne puanından bagsediyosun sadece gerçekleri meslektaşlarımbilsin istedim erdem gider i tanıyanlarlar beni ilgilendirmez kalmış haklı gibi cvp yazıyosun kendin yazmışsın kendinyazmışsın up dr 150 aldıgımı o sorun olalı 3 yıl oluyo ben bunları yazmamıştım ürünün fiyatının düşmesinden bagsediyorsun ben o ürünü aldıgımda bakarmısın döviz kurlarına euro ile satış yaptınız euro tam 2200 liraydı ben updr150 aldıgımda döviz düştü madem üç ay olmuş üç ay önceki fiyattan hesap tuttunuz onda sen degil ben zarar ettim bunu yanında çalısan isim veriyorum murat -recep-cengiz-taner-mehmet istersenhepsinin tel lerinide yazayım sorsunlar hepsi senin elemanların ...
gelelim arızalı kagıt olayına ben makine ile ilk baskı yaptıgımda bu kagıtların nemli hatalı oldugunu size söyledim hatta mehmet bey e gösterdim elamanlarını egiteceksin böyle bir durumda ne yapılacagını ribon mu istenecek ne yapılacaksa bunu yapmadınız aylar sonra benden ribon istiyosun seni defalarca aradım bugün yarın en son mart 13 te gelecek kagıtlarımız dedin bak ayın 23 ü oldu hala gönderecegim diyosun zaten 2 koli ilk aldıgım kagıtlar azızalı idi ondan sonraki 7 koli oranı falan yok demek ki bu yolladıgın makinede demo ve kagıtlarda birine satılmış geri alınıp bana yollanmış olan olmuş ben sony i tanımam senide tanımam bana gelen elamanını tanırım kagıdı sizden aldım sizden istedim bana sony i anlatma olay kapanmıştır ben sana mail yolladım o kagıtları bana yollama diye ben dilenci degilim yine söylüyorum o makineyi kırar atarım ama nolur bana yardımcı oluyorum diye ben konumda haklıyım çok sinirliyim çok kızgınım her konuda şahitlerim var kendini boşa savunma hatalısın.

 

Tarih: 23 Mart 2009, 20:11 - İp: 85.***.**9.200
flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

senin anlamadıgın şu sen bir kişiye satıyosun 1 koli kagıt 1400 adet biz 1400 kagıda 8 erli vesikalık basıyoruz 10x15 e 4 er 4 er yani yapar 700 kişi ben şimdi gelen müşterilerime erdem bey sony ile görüşüyo bekliyoruz acele etmeyin kagıtlar gelince basacagız sen bir kişi ile ugrasamıyosun ben 700 kişi ile sadece geçen hafta seçim sebebi ile 2 koli kagıt baskısı yaptım bunlarda senin zararına işini iyi yapsaydın kagıt satışın artardı erdem bey uzatmayalım açıldıkça açılıyo özür dilemek erdem lik tir ismin gibi ol(erdem) sorunları gider(soy ismin) özür dile...

 

Tarih: 23 Mart 2009, 22:20 - İp: 85.***.**9.200
erdemgider
erdemgider (üye)
İstanbul / Firma

Benim buraya olan sorunu yazmaktan kaçınmadığımı
tartışma yerinin burası olmadığını
Eğer birbirimize yardımcı olacaksak telefonlada konuşabildiğimizi biliyorsunuz değilmi ?

Daha önce bayi sitemize yaznış olduğunuz tüm yazılarıda Mehmet Bey ve Köksal bey okudu
Bilginiz olsun. Usluptan hiç bahsetmiyorum .Biz her konuda açık bir firmayız.
Eğer başka şikayetleriniz olursa da sitemizdeki bilgi formunu doldurabilirsiniz.

Haklı bile olsanız bu siteyi kullanmak hoş bir durum değil.

Ben normal şartlarda görüşüp sizin ile muhattab olacaksam problem olan ne varsa hallederim merak etmeyin.
Elimde 2UPC-204 kağıt olmadığı için gönderemedim.
Ama sadece yazdıklarımı bir düşünün . Ben Size 1 Koli kağıt gönderiyoruz,ikincisi için uğraşıyorum dedikten sonra neden bu siteye bunları yazma ihtiyacı duydunuz.
Kağıt değişim prosüdürü bir yıl sürse kağıt almayıp o prosüdürün bitmesini bekleyecek
ve dükkanınızda iş basmayacakmısınız.
Ben size karşı hep açık oldum ve ne olduysa söyledim.

Merak etmeyin siz kabul etsenizde etmesenizde bugüne kadar kimsenin hakkını üzerimizde taşımadık. Yine taşımayıp siz iki koli dediğiniz için kağıt geldiğinde göndereceğiz.


Sadece sizden ricam biraz daha dikkatli davranmak

 

Tarih: 24 Mart 2009, 18:09 - İp: 85.***.**1.118
flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

sn erdem bey ben meraklı degilim burda altı üstü 2 kutu kagıt için sana zaman ayırmaya bu olayı buraya getiren sensin ben aramasam sen beni hiç aramassın
adım gibi eminim ki seni defalarca aradım senin iş ciddiyetsizliginden kaynaklandı
up dr 150 yi aldıgımdada seni defalarca aradım tam 2 yıl sonra degişti makinem
o da senin ile degil calısanlarınla oldu ben o 2 yıl zarfında o döküntü demo makine ile
en kaliteli salonlarda havuz başlarında bir bastıgımı ikinciye bastım hatalar yüzünden
hatta bir salondanda kötü baskı yüzünden iş alamadım hakklı olarak seni mahkemye versem kazanırdım . elimde kagıt yok diyorsun mart 13 dedin sitende 20 koli kagıt vardı prosüdür e gelince ben seni niye bekleyeyim ki bu kagıdı bir tek sen satmıyosun sana tel dede söyledim beni başkalarıyla matap ediyosun diye senin bir iş yerin var benim 100 iş yerimvar seçme hakkı benim sizi seçmiştim ama bundan sonra başka bir şirketten alım yapıyorum ha hiç bulamasaydım vallahide billahide o makineyi atardım degişik marka bir makine alırdım yine sana boyun egmezdim beni çileden cıkarrtın sana işlerinde başarılar dilerim bana yaptıgını işallah başkalarınada yapmassın ...

 

Tarih: 24 Mart 2009, 20:44 - İp: 78.***.**1.131
fotobardak
fotobardak (üye)
Tekirdağ / Firma

Sayın Ocak yetkilisi,kağıt kurumadan paketlenmiş ve üstündeki lak,
yani sublime baskıyı tutacak zemin hasar görmüş,bence israr etmeden değişime
gidin ürün hatalı sizdende kaynaklanmıyor üretim sonrası stoklama iyi olmamış

Şİmdi belki bana sublime ile ne halaka diyeceksiniz ama anlatayım
termal baskılar sublime yolu ile yapılan baskıdır
sublime mürekkebine bandırılmış renk jelatinleri üzerinden ısı ile kağıdın üstündeki
kaplamaya gercekleşir, sıradan kağıdı koy baskı olmaz,

 

Tarih: 25 Mart 2009, 09:39 - İp: 88.***.**7.217
erdemgider
erdemgider (üye)
İstanbul / Firma

Sayın Ünal Varkan

Size karşı birşey yapmış değiliz ve işletmeler kar etmek amacı ile kurulur . Bu sizde de böyle bizde de . Belli işlerin prosüdürleri malesef var.
Başka bir firma ile çalışma tercihi tamamen size ait bir karardır saygı duyarız.
Aynı konuları tekrar tekrar yazmamıza gerek yok. Gerekli ne varsa bizden talep etmiş olduğunuz
yerine getirilecektir.

Bugüne kadar bizimle çalıştığınız için teşekkür ederiz

Erdem Gider

 

Tarih: 25 Mart 2009, 19:42 - İp: 85.***.**1.118
flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

sn erdem gider tabiki işletmeler kar etmek amaçlıdır ama kar ederken dikkat edilecek hususlarda var allahıma şükür işyerimden 20 yıl boyunca bir tek müşteri sitem ederek çıkmadı ki 20 yıldır ayaktayım ama sen bu şekilde kar ediyorsan ben senden aldıgım malda zarar ediyosam bunda bi yanlışlık var kar ederkende haram da var helal de ben seni sildim o mallarıda ister gönder ister gönderme ama bu sana iyi bir ders oldu bence tekrar ediyorum ben seni aramasam bu iş unutulup gider di orada seninle birlikte ekmek yiyenler calısanlar var dikkat et büyük burunlu olma bence bu şekilde calısanların sonu ii olmuyor her şeyi veren allah almasını da bilir.

 

Tarih: 25 Mart 2009, 20:48 - İp: 88.***.**2.211
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Ocak elektronikle ilgili bu konu başlığını okuduğumda yapılması gerekenin bu konu başlığının linkini kopyalayıp Ocak elektronik firmasını haberdar ederek cevap hakkını kullanmasını sağlamaktı.

Ve nitekim her iki firma ilgilisi esnaflığa yaraşır bir uslupla kem söz sarf etmeden sıkıntılarını dile getirdiler.

Hiç kimsenin yekdiğerini eğitmek gibi bir sorumluluğu yoktur.

Hepimizin ortak paydası hukukun üstünlüğüdür.

İlgili kişilerin sorumluluk bilinciyle taahütlerini yerine getirmesi; mağduriyetin giderilerek konunun tatlıya bağlanması hepimizin dileğidir.

 

Tarih: 26 Mart 2009, 02:15 - İp: 88.***.**6.239
flashcolor
flashcolor (üye)
Bursa / Stüdyo Fotoğrafçısı

öncelikle slm lar herkeze ben bu yazıyı yazdıgım gün 10 larca telefon geldi bana abi
yardımcı olalım diye ama ben hiç kimsenin karışmamasını istedim çünkü erdembey
benim yazımla hiç bir şeyin degişmeyecegini bnm bir hiç oldugumu yazdı gözlerimde hep sende iki burkay bi alta bi üste senin cvp ların vardı son noktayı gelsede koysa diye hep içimden geçirdim sagol varol ellerine saglık. artık o ne yazarsa yazsın cvp vermeyecegim sadece herkez haddini bilsin istedim herkeze slm lar sevgiler..

 

Tarih: 26 Mart 2009, 09:26 - İp: 78.***.**6.231