Fotoğrafçılık Forumları
Hyundai Matrix
Evet topiğin adını Hyundai Matrix İlk izlenimlerim olarak değiştirdim. Topikte Matrix ile ilgili herşeye ulaşabileceksiniz.Şİmdiye kadar en çok beğendiğim ve beğenmediğim özelliklerini yazayım şimdilik.
Ençok beğendiğim tarafları:
1-Motor :Olağanüstü bir performansı var. İlk hızlanmada yavaş kalsada özellikle 4. vitesle yapılan sollamalarda müthiş bir ivmelenmesi var.
2-Donanım fiyat performansı açısından çok iyi. Araba full bu fiyata çok iyi.
3-Yana yatma olsada araç 1380 kg lik ağırlığı nedeni ile savrulmuyor. 90 km ile girdiğim mucırlı virajda savrulmaması sanırım bunun sayesinde.
En beğenmediğim tarafları:
1-Yol yalıtımı sıfır. Evet tek kelime ile sıfır. HEle mucırlı yolda sanki taşlar tenekeye çarpıyor. BÖyle bir arabada olmaması gerekir. Eski reno toroslardan bile çok ses geliyor. TEk kelime ile berbat.
Ancak ilginçtir motor sesi almıyor.
2-PEdalların üstünde bir cep yapılmış. Bu cep son derece rahatsız edici. Bacak kemiği deyiyor bazen buraya. Çarpışma anında büyük tehlike.
3-El firenini indirmek için eğilmeniz gerekiyor. Buda ergonomik büyük bir hata. Çokta komik bence.
4-Bu kadar yüksek bir arabada benim kafamın girişte sütüna çarpması olacak iş değil. Oturduğumda kafam nerede ise tavana değiyor. Ancak arka koltuk alanı ve yüksekliği çok iyi.
#pazarbey' tarafından 28.10.2008 15:05:59 tarihinde düzenlendi.
#pazarbey' tarafından 13.10.2009 20:53:35 tarihinde düzenlendi.
hah haaayyy. matris en baba sqor arabaya taş çıkartır. yapışıyo mübarek yola.
ah ah panaları şatoya gömmeseydim keşke. gömdüğüm yerden çıkarmaya üşünmesem çıkarıp yeni araba alcem emme üşeniyom işte.
aboww o korsaya ne olmuş öyle madara olmuş araba resmen. almanların yüz karası
ya biz ne kadar vidyolara bakıp yorum yapsak da asıl iş çarpışma sonrası kabin fotoğraflarında. diz mesafesi ne kadar kalmış adamın bacakları ezilmiş mi bakmak lazım. kaporta istediği kadar sağlam kalsın. motoru şöförün kucağına veriyosa yemişim öyle güvenliği euroncap sitesinde yüzde olarak veriyo o güvenlik verilerini.
bende bi belgesel vardı trafik güvenliğiyle ilgili, volvo'nun güvenlik geliştirme biriminden felan bahsediyordu. izleseniz hayran kalırsınız elemanların geliştirdiği teknolojiye. ki zaten güvenlikte bir numara adamlar. isveç'te bi trafik kazası olduğunda eğer kazaya volvo marka bir araç karışmışsa, kaza kurtarma ekipleri volvo'ya haber veriyor, arabayı kaldırmıyorlar. volvo'dan adamlar gelip arabayı inceleme için güvenlik merkezine götürüyorlar. çarpışma testinden çok gerçek kaza verilerini inceliyolar. belgeselde hangar görüntüleri vardı raflara dizmişler kazalı volvoları
o belgeselde bu çarpışma testlerinden bahsediyodu. o çarpışma testinde kullandıkları mankenlerin bir tanesi yüzbin dolarmış. üzerinde 200 tane sensör varmış ve en ufak bir sürtünmeyi bile kaydediyomuş bilgisayar. bi çarpışma testinden çıkan verileri işlememiz 6 hafta sürüyo diyodu amcamız
okyanus bu s40'lar çok güzel araba. listeye al. megan felan yalan dolan. ucuza da veriyolardı volvonun 1.6 dizelini ötv indirimiyle. 43 bin lira gibi bişeydi. benim saf bi arkadaşı ikna edemedik bundan aldırcektik gitti 1.6 benzinli audi a3 aldı. benzinli eşşek araba resmen. içiyo benzini. hantal da
benim arabanın motoru düşüyomuş çarpışma anında. ön konsol kucağa gelmesin hesabı
Doğru dedin alman arabalarının 1,6 benzinli olanına da hayatta binilmez. Şimdi pazarbey inanmaz ama şu ilk uzay kasa bmw lerden bir 3,16 araba vardı benim. Hayatımda bindiğim en hantal arabaydı desem mübalağa olmaz.
Ağır araba iyi birşey değil. Demir taşımak için benzin parası veriyorsun.
Volvo iyi keza 1,6d dynamic paket 43 değildi. Ama iç mekan dar biraz cüssesine göre. Volvo daki güzel sesli bayan bana birşey anlattı yalnız araba tanıtımı yaparken. Bu volvocular önce boş bir volvoyu çarptırıyorlarmış kreşin betonuna. sonra araba büzülünce o büzülen boşluğa motor sığacak şekilde tasarım yapıyorlarmış.
ben matrikislerin tipine de gıcığım ne o öyle önden arkadan bastırıp kısaltmışlar gibi araba.
vw grubu arabaların çoğunda öyle abi motor üstünde ray gibi bişey var çarpışmada motor kopuyor alttan düşüyor. burda istanbul yolunda geçen sene vw jetta'nın biri benzinlik girişi gibi bi yerde yüksek bi kaldırımın köşesine çarpmıştı. ben de kazadan 5-10 dakka sonra ordan geçiyodum araba yolun sağında motor en sol şeritteydi. sürücüyü yatırmışlar yere bağırıyodu adam
yazık emmiye.
pejo 3008 hakkaten mal bi araba yamuk yumuk bişey yapmışlar. deli gibi donanım doldurmuşlar arabaya başka bi nane yok. çok şekilsiz. toyota urban ona göre biraz iyi şekli. onu da hiç görmedik daha yollarda.
yuro en kapın sitesine baktım matruşkanın kreş testi yine yok.
adamlar araba yerine koyup kreş testi listesine bile almamışlar.
kore taktakı mukabili.
pazaremmi görse jettayı ne adi arabaymış motor bir tarafta araba öbür tarafta diye anlatırdı.bilmezkii mantaliteyi.
evet matrikisin kraş testi yok. zaten batıda matrix diye satmıyolar. levita mı ne öyle bişey adı. o ne öyle livata gibi
2-3 ay önce ötv indirimi varken veriyolardı 43bine. 1.6 dizel donanım paketi düşük olanı. belki şube de biraz indirim yapmıştır ankara şubesi. bunların 1.6 dizel motoru yeni ford focuslarla aynı motormuş galiba.
İlgili olabilecek konular
-
-
Hyundai Dc-8367 Aldım Sizce Nasıl
13 Şub. 2009, 13:37 sametkeskin
1184414 Şub. 2009, 00:26
cinascinas