pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Olympus E510 -ıs- Örnek Fotolar

Tam bana göre aslında. Is nihayet koymuşlar. İki kart slotu var. İstediğini kullan. Süper valla. Ayrıca olympus 500 serininin body si çok güzel.
objektiflerinin uyumluluk sorunu olmasa güzel makina olmuş aslında. Ama 2x çarpan mahvediyor işi.MEsela 18-200 gibi bir objektifi yok.
Hadi hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
Durun ben siparişimi iptal ettireyim.

link

#pazarbey' tarafından 05.03.2007 19:54:50 tarihinde düzenlendi.


#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:40:35 tarihinde düzenlendi.

Örnek fotoğraflar

#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:41:30 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 5 Mart 2007, 08:54 - İp: 85.***.**6.255
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Hele bir güzeller görücüye çıksın, arz-ı endam eylesin, neden olmasın?...

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 06:47 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

TAmam o zaman fuar bir geçsin de........
Sanırım önümüzdeki 3-5 yılın lafları olacak bunlar. Şu fuarda geçiversin , buda geçsin, şu çıkmış, bu çıkmış.

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 06:55 - İp: 88.***.**0.251
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Yok o kadar değil, gelecek ay söz kesme, yazın nişan sonbaharda düğün... gelecek yıllara bırakmayalım...

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 07:18 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Yok son bahara kalmaz.En geç yaz ortası. Hatta en en en geç ağustos.

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 10:30 - İp: 88.***.**7.95
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Gız gaçirmeye ni dersin?

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 11:26 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Eeee fuardamı. Tam sırası valla. Ama her tarafta kameralar varmış. Ogs mi mobesemi oda var.Zor bu iş. En iyisi hayırlısı ile.
Makinanın faturası kesilmiş ya nasip demiş.

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 15:32 - İp: 88.***.**6.244
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

E 510 un örnek fotoğrafları yayınlandılar. BAna göre gerçekten çok iyiler.Biraz yumuşak gibiler ama iyi genede.
link

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 17:42 - İp: 88.***.**5.169
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Oda içinde nasıl acaba?

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 17:45 - İp: 88.***.**0.17
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Bilmem.
Ya hayret birşey. Daha doğrusu hayret edilecek birşey. Bir Allahın kulu yazmamış bununla alakalı. Fıstık gibi makina. Ben alacağım bu makinayı. Yazsanıza birşeyler.
Canon olsa , nikon olsa pentaks olsa yazarsınız dimi.

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 21:33 - İp: 88.***.**9.12