pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Olympus E510 -ıs- Örnek Fotolar

Tam bana göre aslında. Is nihayet koymuşlar. İki kart slotu var. İstediğini kullan. Süper valla. Ayrıca olympus 500 serininin body si çok güzel.
objektiflerinin uyumluluk sorunu olmasa güzel makina olmuş aslında. Ama 2x çarpan mahvediyor işi.MEsela 18-200 gibi bir objektifi yok.
Hadi hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
Durun ben siparişimi iptal ettireyim.

link

#pazarbey' tarafından 05.03.2007 19:54:50 tarihinde düzenlendi.


#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:40:35 tarihinde düzenlendi.

Örnek fotoğraflar

#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:41:30 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 5 Mart 2007, 08:54 - İp: 85.***.**6.255
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Merson teşekkür ederim.BUnu iltifat olarak algılıyorum. Bundan sonrada topiklerime daha çok yorum alsın diye üryan kadın fotoğrafları koyacağğım.Baksanıza birden canlanıverdi konu.
Evet arkadaşlar e510 u sadece bu sebeple almak istiyorum.Varmı diyeceğiniz. Kİme şikayet edeceksiniz beni. ha kime.
gx10 çıkmış. k10d ile aralarında 50 euro gibi bir fark var. Önemsiz bir fark bence.
Bufalo karıştırdın ortalığı valla. HEy Allahım. Yk bakma sen bufaloya.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 19:31 - İp: 88.***.**4.204
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

pazarbey,
Hoşgörüne diyecek yok, her şey gönlünce olsun.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 22:06 - İp: 85.***.**3.12
bitpire
bitpire (üye)
İstanbul / Amatör

Çok ilginç. O fotoğraf görünmüyordu benim bilgisayarımda. Buffalonun yazısı çıkıyordu sadece. Ben de noluyo diyordum. Şimdi gördüm fotoğrafı. Olympus acemilere yönelik çok kullanışlı modlar koymuş.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 22:37 - İp: 86.***.**6.130
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

SAnırım bu sefer olympus dizayn ekibinde sunsurferi çalıştırmış. Oda ısrarla ya koyarsınız yada ben çeker giderim diye tehdit edince koymak zorunda kalmışlar.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 23:23 - İp: 88.***.**7.245
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

pazarbey, mesleğiniz olduğu için soruyorum:
Fotoğraftaki delikanlı "OFF" çekiyor; (laf mı atıyor, iç mi çekiyor?) bu onu suçlu yapar mı? OFF'u da bantlamalı mı? Gençliğine mi vermeli yoksa!...

#merson' tarafından 07.04.2007 15:34:02 tarihinde düzenlendi.


#merson' tarafından 07.04.2007 15:34:56 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 7 Nisan 2007, 15:29 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Merson soruyu anlamıdım tekrar sorabilirmisin.

 

Tarih: 7 Nisan 2007, 18:24 - İp: 88.***.**5.12
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Gözünü bantladığım genç arkadaşın ağzı hizasında "OFF" yazısı var ya!...
Onu ingilizce görmeye alıştığımızdan bizdeki anlamını algılamayışımızı vurguladım...
Fıkrayı tekrar tekrar açıklamak gibi oldu ya, neyse... Öteki bantlanan yazı da acayip oluyor... RTÜK'lük...

#merson' tarafından 07.04.2007 21:34:46 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 7 Nisan 2007, 21:33 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Sanırım benim beynim off olmuş.

 

Tarih: 7 Nisan 2007, 22:26 - İp: 88.***.**8.248
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

pazarbey, "reklamın kötüsü olmaz,dolaylı reklam yapılıyor" denmesin, bundan sonrası özel mesajda...


#merson' tarafından 08.04.2007 06:33:22 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 06:13 - İp: 85.***.**3.12
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

TAmam merson. Alıyormuyuz ş
imdi birer tane e510.

 

Tarih: 8 Nisan 2007, 06:36 - İp: 88.***.**0.251