Fotoğrafçılık Forumları
Olympus E510 -ıs- Örnek Fotolar
Tam bana göre aslında. Is nihayet koymuşlar. İki kart slotu var. İstediğini kullan. Süper valla. Ayrıca olympus 500 serininin body si çok güzel.
objektiflerinin uyumluluk sorunu olmasa güzel makina olmuş aslında. Ama 2x çarpan mahvediyor işi.MEsela 18-200 gibi bir objektifi yok.
Hadi hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
Durun ben siparişimi iptal ettireyim.
link
#pazarbey' tarafından 05.03.2007 19:54:50 tarihinde düzenlendi.
#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:40:35 tarihinde düzenlendi.
Örnek fotoğraflar
#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:41:30 tarihinde düzenlendi.
Merson teşekkür ederim.BUnu iltifat olarak algılıyorum.
Bundan sonrada topiklerime daha çok yorum alsın diye üryan kadın fotoğrafları koyacağğım.Baksanıza birden canlanıverdi konu.
Evet arkadaşlar e510 u sadece bu sebeple almak istiyorum.Varmı diyeceğiniz.
Kİme şikayet edeceksiniz beni. ha kime.
gx10 çıkmış. k10d ile aralarında 50 euro gibi bir fark var. Önemsiz bir fark bence.
Bufalo karıştırdın ortalığı valla. HEy Allahım. Yk bakma sen bufaloya.
pazarbey,
Hoşgörüne diyecek yok, her şey gönlünce olsun.
Çok ilginç. O fotoğraf görünmüyordu benim bilgisayarımda. Buffalonun yazısı çıkıyordu sadece. Ben de noluyo diyordum. Şimdi gördüm fotoğrafı. Olympus acemilere yönelik çok kullanışlı modlar koymuş.
SAnırım bu sefer olympus dizayn ekibinde sunsurferi çalıştırmış. Oda ısrarla ya koyarsınız yada ben çeker giderim diye tehdit edince koymak zorunda kalmışlar.
pazarbey, mesleğiniz olduğu için soruyorum:
Fotoğraftaki delikanlı "OFF" çekiyor; (laf mı atıyor, iç mi çekiyor?) bu onu suçlu yapar mı? OFF'u da bantlamalı mı? Gençliğine mi vermeli yoksa!...
#merson' tarafından 07.04.2007 15:34:02 tarihinde düzenlendi.
#merson' tarafından 07.04.2007 15:34:56 tarihinde düzenlendi.
Merson soruyu anlamıdım tekrar sorabilirmisin.
Gözünü bantladığım genç arkadaşın ağzı hizasında "OFF" yazısı var ya!...
Onu ingilizce görmeye alıştığımızdan bizdeki anlamını algılamayışımızı vurguladım...
Fıkrayı tekrar tekrar açıklamak gibi oldu ya, neyse... Öteki bantlanan yazı da acayip oluyor... RTÜK'lük...
#merson' tarafından 07.04.2007 21:34:46 tarihinde düzenlendi.
Sanırım benim beynim off olmuş.
pazarbey, "reklamın kötüsü olmaz,dolaylı reklam yapılıyor" denmesin, bundan sonrası özel mesajda...
#merson' tarafından 08.04.2007 06:33:22 tarihinde düzenlendi.
TAmam merson. Alıyormuyuz ş
imdi birer tane e510.
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023502 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Kısa Keloğlan Masalları - Serdar Yıldırım
05 Şub. 2026, 19:23 serdar102
535605 Şub. 2026, 19:29
serdar102 -
-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081118 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

Gölge Fanzin'in 24. Sayısı Çıktı!
14 Şub. 2025, 11:00 miratcenk
0157414 Şub. 2025, 11:00
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0346110 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Adsense Vergi Bilgilerini Girme Eksik Belge Uyarısı
09 Oca. 2025, 19:35 prodersler
095809 Oca. 2025, 19:35
prodersler -

Premiere Pro Yukarıya Kayan Yazı Kapanış Jenerik Yazısı
05 Eyl. 2024, 22:54 prodersler
0125805 Eyl. 2024, 22:55
prodersler -
