Fotoğrafçılık Forumları
Olympus E510 -ıs- Örnek Fotolar
Tam bana göre aslında. Is nihayet koymuşlar. İki kart slotu var. İstediğini kullan. Süper valla. Ayrıca olympus 500 serininin body si çok güzel.
objektiflerinin uyumluluk sorunu olmasa güzel makina olmuş aslında. Ama 2x çarpan mahvediyor işi.MEsela 18-200 gibi bir objektifi yok.
Hadi hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
Durun ben siparişimi iptal ettireyim.
link
#pazarbey' tarafından 05.03.2007 19:54:50 tarihinde düzenlendi.
#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:40:35 tarihinde düzenlendi.
Örnek fotoğraflar
#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:41:30 tarihinde düzenlendi.
As olayı dallandırıp budaklandırma. Sizin yüzünüzden makina alamaycağım valla.
Yediğimiz dayakta cabası.
Merson iyi etmişsin sansürlemekle.
Yk napmalı bu bufaloyu bilmiyorum.
Sitedeki logout probleminden nefret ediyorum
bak yine boşa gitti yazdıklarım
Y_K, pes yani
Bundan bin beteri günlük gazetelerde, akşam ana haber bültenlerinde, tv dizilerinde, sinemalarda, sokakta her yerde karşımıza çıkıyor.
Hem kızıyla nette dolaşan bir babanın ne işi var pazarbey'in topicte
Zaten olympus böyle bir makie ürettiyse benim suçum mu
Sunsurfer e almak lazım bundan....
Elbetteki senin suçun değil Buffalo
Ben o an aklıma geleni yazmıştım...
Bütün suç Pazarbeyin ... Olympus Pazarbey için üretmiştir o makinayı...
pazarbey samsungun gx10u piyasaya cıkmısmı?
su k10d muadili olan..
samsung hem pentax hem sigma hemde kendi schneider lensleriyle uyumluymus..ama turkıyeye gelmemiş olabilir...almanyada vardır ama kesin
Pazarbey ,Fikret e söyliyelimde senin topiğe kırmızı nokta koysun.Birde 18+ simgesi.
biz birşeyler kaçırdık ama..
bitpire pazarbeyin neden olympus almak istediği belli oldu.Bir önceki sayfada buffalo nun yüklediği fotoğrafa bak.
Merson da aynı fotoğrafı sansürlemiş.
Yok bir şeyler kaçırmadın bitpire
Bir önceki sayfada eklediğim olympus fotoğraf makinesinin halkasına dikkatle bakıver
Merson fotoğraftaki simgeleri sansürlemişsin de pazarbeyin köşedeki küçük fotoğrafında gözlerine neden bant çektin onu anlamadım.
Fotoğraftaki bantları klasik sansür anlayışı ile koymadım.
Basın kanununa göre cezai ehliyeti olmayanlara uygulanan bir yöntem, teşhir olmasın diye. (fotoğraftaki P.B. çok genç göründüğü için, makina da 18 inden küçük olduğundan bantlandı...)
cmuk,cmuk,cmuk (öpücük ikon!...)
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023502 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Kısa Keloğlan Masalları - Serdar Yıldırım
05 Şub. 2026, 19:23 serdar102
535705 Şub. 2026, 19:29
serdar102 -
-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081118 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

Gölge Fanzin'in 24. Sayısı Çıktı!
14 Şub. 2025, 11:00 miratcenk
0157414 Şub. 2025, 11:00
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0346110 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Adsense Vergi Bilgilerini Girme Eksik Belge Uyarısı
09 Oca. 2025, 19:35 prodersler
095909 Oca. 2025, 19:35
prodersler -

Premiere Pro Yukarıya Kayan Yazı Kapanış Jenerik Yazısı
05 Eyl. 2024, 22:54 prodersler
0125805 Eyl. 2024, 22:55
prodersler -
