pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Olympus E510 -ıs- Örnek Fotolar

Tam bana göre aslında. Is nihayet koymuşlar. İki kart slotu var. İstediğini kullan. Süper valla. Ayrıca olympus 500 serininin body si çok güzel.
objektiflerinin uyumluluk sorunu olmasa güzel makina olmuş aslında. Ama 2x çarpan mahvediyor işi.MEsela 18-200 gibi bir objektifi yok.
Hadi hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
Durun ben siparişimi iptal ettireyim.

link

#pazarbey' tarafından 05.03.2007 19:54:50 tarihinde düzenlendi.


#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:40:35 tarihinde düzenlendi.

Örnek fotoğraflar

#pazarbey' tarafından 29.05.2007 17:41:30 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 5 Mart 2007, 08:54 - İp: 85.***.**6.255
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

As olayı dallandırıp budaklandırma. Sizin yüzünüzden makina alamaycağım valla. Yediğimiz dayakta cabası.
Merson iyi etmişsin sansürlemekle. Yk napmalı bu bufaloyu bilmiyorum.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 12:50 - İp: 88.***.**2.142
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

Sitedeki logout probleminden nefret ediyorum
bak yine boşa gitti yazdıklarım

Y_K, pes yani Bundan bin beteri günlük gazetelerde, akşam ana haber bültenlerinde, tv dizilerinde, sinemalarda, sokakta her yerde karşımıza çıkıyor.
Hem kızıyla nette dolaşan bir babanın ne işi var pazarbey'in topicte

Zaten olympus böyle bir makie ürettiyse benim suçum mu
Sunsurfer e almak lazım bundan....

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 13:17 - İp: 81.***.**7.49
y_k
y_k (üye)
İzmir / Amatör

Elbetteki senin suçun değil Buffalo

Ben o an aklıma geleni yazmıştım...

Bütün suç Pazarbeyin ... Olympus Pazarbey için üretmiştir o makinayı...

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 15:42 - İp: 85.***.**8.126
gaijin
gaijin (Objektif)
İstanbul / Meraklı

pazarbey samsungun gx10u piyasaya cıkmısmı?
su k10d muadili olan..
samsung hem pentax hem sigma hemde kendi schneider lensleriyle uyumluymus..ama turkıyeye gelmemiş olabilir...almanyada vardır ama kesin

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:24 - İp: 88.***.**7.14
as
as (Üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

Pazarbey ,Fikret e söyliyelimde senin topiğe kırmızı nokta koysun.Birde 18+ simgesi.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:27 - İp: 88.***.**3.130
bitpire
bitpire (üye)
İstanbul / Amatör

biz birşeyler kaçırdık ama..

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:30 - İp: 213.***.**5.242
as
as (Üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

bitpire pazarbeyin neden olympus almak istediği belli oldu.Bir önceki sayfada buffalo nun yüklediği fotoğrafa bak. Merson da aynı fotoğrafı sansürlemiş.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:39 - İp: 88.***.**3.130
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

Yok bir şeyler kaçırmadın bitpire
Bir önceki sayfada eklediğim olympus fotoğraf makinesinin halkasına dikkatle bakıver

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:39 - İp: 81.***.**7.49
as
as (Üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

Merson fotoğraftaki simgeleri sansürlemişsin de pazarbeyin köşedeki küçük fotoğrafında gözlerine neden bant çektin onu anlamadım.

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 16:51 - İp: 88.***.**3.130
merson
merson (üye)
Manisa / Amatör

Fotoğraftaki bantları klasik sansür anlayışı ile koymadım.
Basın kanununa göre cezai ehliyeti olmayanlara uygulanan bir yöntem, teşhir olmasın diye. (fotoğraftaki P.B. çok genç göründüğü için, makina da 18 inden küçük olduğundan bantlandı...) cmuk,cmuk,cmuk (öpücük ikon!...)

 

Tarih: 6 Nisan 2007, 17:28 - İp: 85.***.**3.12