billuri
billuri (üye)
İzmir / Meraklı

Bükey Fotoğrafçılık? Tekrar Düşünün

Yaklaşık olarak 8 ay önce Gold Bilgisayar'dan Pentax Optio A30 fotoğraf makinesi aldım. O sıralarda distribütör firma Bükey Fotoğrafçılıktı.

Ürünüm 1.5 ay önce arızalandı. Teknik servise verdim. Ürünüm 1.5 aydır teknik serviste parça bekliyormuş. En sonunda ben de 30 işgünü dolduğu için yasal hakkımı kullanıp yeni bir ürün talep ettim.

Gold bilgisayar bana ürünün artık Türkiye'ye gelmediğini ve muadil bir ürün verebileceklerini söyledi. Makinemin aynısından istiyorum. Bu yüzden de başka marka bir fotoğraf makinesi almayacağım.

Bükey Fotoğrafçılığı arayıp ve gerçekten ürünün Türkiye'de olup olmadığını sorduğumda; bana Pentax'ın distribütörlüğünü bıraktıklarını; bundan sonra sadece teknik servislere parça sağlama şeklinde hizmet vereceklerini söylediler.

Kısacası, Şu an ben TAM ANLAMIYLA ortada bırakılmış durumdayım. Madem Bükey Fotoğrafçılık parça tedariği konusunda hizmet verecek, makinem neden 1.5 aydır teknik serviste parça bekliyor?

Bu kadar güzel fotoğraf makinesi üreten bir firmanın ciddiyetsiz ve niteliksiz; amatörce işleyen tedarikçiler, distribütörler yüzünden müşteri kaybetmesi çok yazık...

Pentax daha ciddi distribütörlerle çalışana dek bu markadan uzak duracağım.
Hem Gold Bilgisayardan hem de özellikle Bükey Fotoğrafçılıktan şikayetçiyim..

Tarih: 19 Kasım 2008, 23:08 - İp: 78.***.**3.69
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Peki o zaman ,
Peki bana katılmadığınız yer tamam (bunu açıklayacağım ama tüketici bilinçlenmesi açısından bunu sekonder bir konu olarak görüyorum.)

Peki bulunduğunuz ilde yetkili servis varken arıza tespiti yaptırmak ve varsa arızayı tamir ettirmek için öncelikle yetkili servise başvurmak gerektiğini eğer o ilde yetkili servis yoksa bu sefer silsileyi takip ederek satıcı ,bayii, acenta vs den birine müracaat etmek gerektiğini,

Bulunduğunuz ilde yetkili servis varsa ve siz servis yerine size daha yakın olduğu için satıcı firmaya gittiğinizde arızalı ürünü teslim ettiğiniz andan değil o ürünün yetkili servise girdiği andan itibaren 30 iş günü süresinin başlayacağını ve satıcı firmada geçen sürenin boşa geçen bir zaman dilimi olduğunu

konularında benimle hem fikir misiniz?

 

Tarih: 1 Aralık 2008, 15:24 - İp: 88.***.**3.234
t_yaman
t_yaman (üye)
İzmir / Amatör

Bulunduğunuz ilde yetkili servis varsa ve siz servis yerine size daha yakın olduğu için satıcı firmaya gittiğinizde arızalı ürünü teslim ettiğiniz andan değil o ürünün yetkili servise girdiği andan itibaren 30 iş günü süresinin başlayacağını ve satıcı firmada geçen sürenin boşa geçen bir zaman dilimi olduğunu

Sevgili Burkay;
Bu yazdığınıza katılıyorum evet. Bunu daha önce de dile getirdim zaten. Servis daha yakınsa Servise götürmek daha mantıklı. İlk elden cevap almak, gerek yoksa araya aracı sokmak mantıklı değil.

 

Tarih: 1 Aralık 2008, 15:37 - İp: 78.***.**5.148
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili t yaman kullanılan kelimelerdeki seçicilik,düzeyli uslup için teşekkür ederim.
Sanırım örnek alınması gereken yazışma biçimi oldu bu forum...

Şimdi: önümüzdeki günlerde bir ürünü satın alma ve servise götürme kılavuzu hazırlayıp burda yayınlayacağım. (15 gün konusuna orda değinirim.)

Bükey fotoğrafçılık adı bu başlıktan silinmediği sürece burada yazmak istemiyrum .

 

Tarih: 2 Aralık 2008, 06:25 - İp: 88.***.**3.234
t_yaman
t_yaman (üye)
İzmir / Amatör

Sevgili Burkay;
Uzlaşmacı tavrınız ve düzeyli bir şekilde tartışarak bilgilerinizi paylaşma çabanızdan dolayı ben de size teşekkür ederim.
Ürünün alınması ve servise görütülmesi kılavuzu için şimdiden teşekkürler. Başlığın sert olduğuna da katılıyorum

 

Tarih: 2 Aralık 2008, 07:38 - İp: 78.***.**5.148