dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

K10d'nin Keskin Olmayan Jpeg'leri???

selamlar arkadaslar.. yine ben..
k10d hakkinda jpeg olunca keskin cikmiyor, yani k10d'nin jpeg'leri iyi degil.. mi acaba..

asagidaki fotograflar sirasiyla;
birincisi natural modda cekilmis ve saturation/contrast/sharpening ayarlari 0'da..
ikinci fotografda ise yine natural modda ama saturation/contrast/sharpening ayarlarinin hepsi +2'de..
ucuncu fotograf bright modunda cekilmis.. saturation/contrast/sharpening ayarlari 0'da..
dorduncu fotografda ise, bright mod ve contrast/sharpening +2'de ve saturation da 0'da..










ve orijinal fotograf..



.......

sizce nasil gorunuyor jpeg'ler eger ki bright modda cekilirse?..

#dadanagast' tarafından 13.05.2007 19:21:18 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 13 Mayıs 2007, 19:20 - İp: 86.***.**0.120
Cevapla
drtamer
drtamer
üye
(Amatör)
Malatya

gece katılamamıştım ama ben de fufuli'nin yazılarını okuyunca küçük bir gülme krizi geçirdim.
güne güzel başlamamı sağladığı için teşekkürler fufuliye.
[>

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 10:11 - İp: 193.***.**2.10
dunesea
dunesea
üye
(Amatör)
İstanbul

Allahım yine iskemleden düştüm... gülmekten ölüyorum...

ikinci düşüşüm...ikisinin nedenide fululi...

Ya abi nolur söle sen gerçekmisin....varmısın yani gerçekten

bu nasıl bir bilip bilmeden sallamadır ya




fululi bayılıyorum sana

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 10:56 - İp: 82.***.**3.118
melrock
melrock
üye
(Amatör)
İstanbul

bence pazarbeyin bu işe müdahele etmesi gerekiyor. yoksa sitedeki popülerliği fufulinin ardından 2. sıraya düşecek.
yani pazarbeye rakip geldi sitede. artık rekabet var

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 11:49 - İp: 81.***.**7.88
rokomet
rokomet
üye
(Amatör)
Ankara

dünessa doğru yolu buldun sonunda

fulfuli fan külube höş qeldün..



ünal abi saygılar..

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 11:51 - İp: 88.***.**5.117
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

Yeni makine alacakların dikkatine:
Önce karpuz almayı öğrenin.
Havaya ne kadar fırlatılr?
Dibi nasıl yoklanır?
Nasıl şapşaplanır?
İçinin boş olup olmadığını anlamak için nasıl dümbelek çalar gibi tıktıklanır?
Kavun dibi koklama bilginiz de gelişmişse korkmayın hemen alın makinenizi...




....
fulfuli fan külube höş qeldün..

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 14:20 - İp: 86.***.**0.120
as
as
Üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
İzmir

İlker sen artık hayatta 5D almazsın.

Ömer şokta,Erdem sandalyeden düştü,Tamer kriz geçirdi,Sinan gülmekten yarıldı,Cüneyt koptu.

Kafayı yiyenleri saymadım.

Fufuli bir laf etti bir sürü zayiyat verdik.Yakında sitede sağlam adam kalmayacak.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 16:12 - İp: 88.***.**3.191
fufuli
fufuli
üye
(Meraklı)
İstanbul



Üyeliği iptal edilmiştir.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 16:39 - İp: 88.***.**7.92
bisquit
bisquit
üye
(Meraklı)
Antalya

Çok duygusal gördüm abi seni

Bu arada bahsettiğin iyi fotoğrafçılar kim?
İsimlerini öğrenebilir miyiz?
Pentaxı hangi makine ile kıyaslamışlar da kötü demişler...

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 17:05 - İp: 88.***.**6.168
as
as
Üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
İzmir

fufuli sen öyle diyorsan öyledir.

Bu arada yolun İzmir e düşerse beni mutlaka ara görüşelim.
Hatta İzmir de küçük bir Netfoto buluşması falan da ayarlarız.Gerçi fotoğraf çekmeye pek vakit bulabileceğimizi sanmıyorum ama zaten aklımıza'da gelmez.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 17:06 - İp: 88.***.**3.191
fufuli
fufuli
üye
(Meraklı)
İstanbul



Üyeliği iptal edilmiştir.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 17:25 - İp: 88.***.**7.92
Sayfa(lar): 1 |...| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
prodersler
0
1576
25 May. 2019, 15:32
prodersler
prodersler
0
1709
14 Kas. 2018, 02:39
prodersler
orhanafacan
2
537
07 Kas. 2018, 18:03
aniyakalayin
mete007
0
1853
27 Haz. 2018, 18:50
mete007
prodersler
0
293
07 May. 2018, 00:07
prodersler
omer_172
2
1736
06 May. 2018, 12:14
mete007
Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Ak Sakallı Dede
ocaklilarYaş 35; yolun yarısı da olsa, bu güne kadar bir kare bile fotoğraf çektiğim olmadı, hiç mi hiç merakım olmadı fotoğrafa. Çekenlerin birinden makinesini isteyip onunla bile hiç fotoğraf çekmedim, hep poz vermekle yetindim.      Geçen gece rüyama, sol taraftan ak sakallı bir dede ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
kerimkahraman, (1)