dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

K10d'nin Keskin Olmayan Jpeg'leri???

selamlar arkadaslar.. yine ben..
k10d hakkinda jpeg olunca keskin cikmiyor, yani k10d'nin jpeg'leri iyi degil.. mi acaba..

asagidaki fotograflar sirasiyla;
birincisi natural modda cekilmis ve saturation/contrast/sharpening ayarlari 0'da..
ikinci fotografda ise yine natural modda ama saturation/contrast/sharpening ayarlarinin hepsi +2'de..
ucuncu fotograf bright modunda cekilmis.. saturation/contrast/sharpening ayarlari 0'da..
dorduncu fotografda ise, bright mod ve contrast/sharpening +2'de ve saturation da 0'da..










ve orijinal fotograf..



.......

sizce nasil gorunuyor jpeg'ler eger ki bright modda cekilirse?..

#dadanagast' tarafından 13.05.2007 19:21:18 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 13 Mayıs 2007, 19:20 - İp: 86.***.**0.120
Cevapla
omergin
omergin
üye
(Meraklı)
Kayseri

evet sen soyleyince bir daha inceledimde ici bosmus hakikaten..

#omergin' tarafından 18.05.2007 01:59:19 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 01:57 - İp: 88.***.**4.42
asinan
asinan
üye
(Amatör)
Sakarya

Gülmekten yarıldım gece vakti

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 02:10 - İp: 85.***.**7.36
as
as
Üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
İzmir


Ömer makinanı alırken içine niye bakmadın hocam.

#as' tarafından 18.05.2007 02:44:45 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 02:13 - İp: 88.***.**1.199
sdtyrdkn
sdtyrdkn
üye
(Meraklı)
Bursa

ömergin abi sallasaydın şöyle alırken, hep vizörden bakıyomuşsun bi de objektif taraftan baksaymışsın nikon ile canon arasındaki farkı daha objektif "görermişsin"

canon neden nikon ile aynı pazarda ki hala anlamadım yani? canon gidip mintax ile kapışsın canon'u zenitle karşılaştıralım, 5d zenit 12æ karşısında.

o da olmadı iğne delikli bi kamerayla..

ya he deyip geçmek gerek bazen..

#sdtyrdkn' tarafından 18.05.2007 03:56:49 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 03:42 - İp: 85.***.**3.239
ocaklilar
ocaklilar
üye
(Amatör)
İstanbul

evet sen soyleyince bir daha inceledimde ici bosmus hakikaten..

Asinan yarılmış, bense koptum, gerçekten çok samimi söylüyorum.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 03:55 - İp: 85.***.**4.6
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

arkadaslar merhaba..
bakiyorum fufuli gelmis ve bombalari patlatmis teker teker..
fufuli nereden baslasam ki, valla bilemiyorum..
ve aslinda seni tahmin de ediyorum; bilgisayarin basina gecmis genc birisin ve aklin sira buradakilerle eglenmeye calisiyorsun.. olsun..
birincisi bu kadar d200'u savunuyorsun; daha d200'un ne zamandan beridir var oldugunu bile bilmiyorsun.. 3 sene olmadi henuz fufuli, 2006'nin basinda cikti.. 2005 sonu duyurulmustu.. bu biiiir...
...demek d200, aslinda 1dsMII ile falan karsilastirilacak bir dslr.. bu da gunun ikinci bombasi resmen.. haklisin fufuli, oyledir..
.......
5d'nin vizorunde bosluk gormussun, sanirim kamerayi "on" konumuna getirmeden baktin..
ve tabii dedigin gibi 20d'nin upgrade'i sadece.. ah fufuli ah, beni de gulmekten oldurdun valla..

.....
fufuli, sende d200 var degil mi?.. var mi gercekten hocam?..
bir de canon'un 10-15 tane yeni model kamera cikarmasi kotu degil fufuli, aksine iyi.. ama bosver, sen nasil olsa anlamayacaksin dediklerimi..

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 04:46 - İp: 86.***.**0.120
merson
merson
üye
(Amatör)
Manisa

Yeni makine alacakların dikkatine:
Önce karpuz almayı öğrenin.
Havaya ne kadar fırlatılr?
Dibi nasıl yoklanır?
Nasıl şapşaplanır?
İçinin boş olup olmadığını anlamak için nasıl dümbelek çalar gibi tıktıklanır?
Kavun dibi koklama bilginiz de gelişmişse korkmayın hemen alın makinenizi...


#merson' tarafından 18.05.2007 06:43:44 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 06:39 - İp: 88.***.**4.147
melrock
melrock
üye
(Amatör)
İstanbul

neyseki d200'ünü - EOS 1Ds II ile karşılaştırmış. ben bir an için 1Ds III ile karşılaştıracak diye kormuştum
ama insanın 30 yıllık slr birikimi özellikle de zenit birikimi olmayınca böyle ince detayları çözemiyor malesef. suç bizde. lütfen ben fotoğraftan iyi anlarım, makineleri de test edebilirim diyenler önce zenit kullansınlar. bu güne kadar hiç kullanmamış olanlar ise bilip bilmeden lütfen yorum yapmasın artık.

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 07:54 - İp: 81.***.**7.88
onixon
onixon
üye
(Reklam Fotoğrafçısı)
İstanbul

seneye 645D yi :D bencmark'a sokarız :D:D:D

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 09:00 - İp: 88.***.**1.129
kontrast
kontrast
üye
(Meraklı)
İstanbul

ömerden ses soluk kesildi. Boş bir makinayla yasanmaz haliyle. Ömer hocam icine toprak kum filan doldursan..

 

Tarih: 18 Mayıs 2007, 09:06 - İp: 88.***.**7.113
Sayfa(lar): 1 |...| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14

Google Benim İşletmem Haritalara Ekleme

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
prodersler
0
1985
25 May. 2019, 15:32
prodersler
prodersler
0
1755
14 Kas. 2018, 02:39
prodersler
orhanafacan
2
598
07 Kas. 2018, 18:03
aniyakalayin
mete007
0
1932
27 Haz. 2018, 18:50
mete007
prodersler
0
333
07 May. 2018, 00:07
prodersler
omer_172
2
1843
06 May. 2018, 12:14
mete007
Google Benim İşletmem Haritalara Ekleme
» Fotoğrafça
Sıradışı Makroculuk: Ters Lens
taneryildirimmerhaba arkadaşlar,      bu yazıyı başka foruma da eklemiştim, uzun zamandır buraya girmiyordum bari gelmişken benimde bir iki yardımım dokunsun diye düşünüyorum. en büyük sevdam makroculuktur. ilk başlangıçta sigma 150mm ile başladım bu işe. sonraki zamanlarda Kelebeklerden ve n...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
prodersler, (1)