fuem
fuem (üye)
İstanbul / Meraklı

Erkayalar -10

Bundan yaklaşık 3 hafta önce makinamdaki gece çekimlerinde yaşadığım sorun sebebiyle Bimeks'ten aldığım makinayı arada zaman kaybı olmasın diye onca yolu gidip Erkayalar'a elden verdim ki sorunumu biran önce çözsünler.

Makinayı götürdüğümde teknik servisteki bayan beni dinlemeden garantideki bir ürünü garantisiz diye kel alaka bir sorundan işleme koymuş bana verdiği takip formunu incelediğimde farkedip durumu düzeltim.Biz size sorunu haber vereceğiz dediler.

Aradan bir hafta geçti ne arayan ne soran ben aradım resimler bize ulaştırılmalı dediler kardeşim ben zaten size resimleride getirmiştim neden bakma gereği bile duymadınız maille teknik servise yollayın dediler yolladım.Yine ses seda yok ayrıca siteden takip etmeye başladım hala "resimler bize ulaştırılsın" uyarısı yer alıyor yeniden aradım teknik servisi teknik servisin mailine ulaşamıyoruz resimler görünmüyor özel mailime yollayın dediler yolladım.

Yine ses yok geçen hafta aradım ustalarda ilgileniliyor dediler.

Bugün tekrar defalarca aramam ve telefonda bekletilmem sonucunda sisteme ulaşabilmişler makinayı perşembe günü gelip alın dediler.Biraz evvel mesaj göndermeyi akıl etmişler "ürününüzde arıza bulunmamıştır" demişler

Koskoca erkayalar denen firma arızası olmayan bir ürünü 3 haftada anlıyorsa arızalı ürünleri ne kadar sürede çözdüklerini bilmek bile istemiyorum.





#fuem' tarafından 22.08.2006 00:14:59 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 21 Ağustos 2006, 21:49 - İp: 88.***.**1.205
fuem
fuem (üye)
İstanbul / Meraklı


resimleri eklediğimde görüntülenmedi link vermeye çalışayım

http://galeri.netfotograf.com/photo.asp?foto=12C0EF1012A55F40.jpg

Aynı mekanda aynı gece çektiğim başka bir resim bu resim otopark tarafından çekilmişti yani arabalardan yayılan toz bir hayli fazlaydı

Diğer resimleri çektiğim yerde Caminin avlusunda her yerde halılar varken çekilmiş resimlerdi (son resim hariç)

Bu resimleri ekliyorum ki sorunum gerçekten nedir sizlerinde bu vesileyle fikrini almış olacağım

#fuem' tarafyndan 24.08.2006 19:33:22 tarihinde düzenlendi.


#fuem' tarafyndan 24.08.2006 19:34:53 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 24 Ağustos 2006, 19:32 - İp: 85.***.**6.160
azya
azya (üye)
İstanbul / Meraklı

selam fuem senin bahsettiğin sorun bu lekeler mi.Eğer bunlarsa evet bunlar lensin üzerindeki toz parçacıkları.Aslında fotoların güzel ama maikneyi sabitleyerek çekmeye çalışışırsan tabii flaşsız daha iyi sonuçlar alabilirsin.

 

Tarih: 25 Ağustos 2006, 01:29 - İp: 88.***.**1.55
fuem
fuem (üye)
İstanbul / Meraklı

Azya ilk bu lekelerin yer aldığı fotoğrafı görünce lensi sildim tekrar çektim sorun yine devam ediyordu.Her resimde lensi silerek çekim yaptım.Bimeksteki yetkili de lensi sildi sonra karanlık bir yerde resimi çekmeye çalıştı ordada lekeleri görünce teknik servise gidecek dedi.Bende ilk gördüğümde su damlası sıçramış olabilir diye düşünmüştüm.Makinayı bugün iyi olursam gidip alacağım bahsettiğiniz şekilde çekim yapmayı deneyeceğim zaten yanılmıyorsam e0s ilk sorundan bahsettiğimde noise olabileceğini ve bazı ayarlar söylemişti öyle deneyin diye ama makina servise girmişti o cevaptan sonra keşke servise götürdüğümde de bakılıp böyle birşey söylenseydi yada bu mesajı önce okusaydım bunları yaşamamış olacaktım

Bir konuda bilginiz yoksa böyle başınız ağrırmış ve başkalarınında başını ağrıtırmışsınız

 

Tarih: 25 Ağustos 2006, 07:12 - İp: 85.***.**6.160
e0s
e0s (üye)
İstanbul / Reklam Fotoğrafçısı

Sevgili fuem fotograflardaki leke lens üzerindeki toz parçacıkları değil.
lens üzerinde toz partükülleri olsada fotografa yansımıyor.
Sizin probleminiz havada gözle dahi görülemeyen toz partükülleri flaş etkisi ile baş gösteriyor.Bu Eos serisi makinalarda bile oluyor.hatta imkanınız varsa denersiniz ve görürüsünüz.boşa flaş patlatın ve o sırada flaşın önünde parlayan noktacıklar görürüsünüz.bunlar tamamen o.
Sizin canınızı sıkan diyaloglar anlıyorum, ancak tamir ediliyor denirken bakılıyor,ilgileniliyor,test ediliyor bu gibi bir mana var,Aslında size belirtilmek istenen ÜRÜNÜNÜZ İLE İLGİLENİLİYOR.oradaki arkadaşların işlerinin ne kadar zor olduğu konusundan bahsetmiştim zaten.

Teknik bir prbleminiz olduğunda lütfen bilir kişilerden bilgi alın,Bimeks personeli ürün satıyor ancak en ince detayını bilmek zorunda olmadığı gibi bazende yetersiz kalınabiliyor. en kötü ihtimalle bana mesaj atın Erkayalar çalışanıyım.Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım.

Saygılarımla.

 

Tarih: 25 Ağustos 2006, 09:20 - İp: 81.***.**9.50
fuem
fuem (üye)
İstanbul / Meraklı

e0s ilginize teşekkür ediyorum.Son zamanlarda yaşadığım olumsuzluklarla biraz tahammülsüz olduğumun farkındayım.

 

Tarih: 25 Ağustos 2006, 09:40 - İp: 85.***.**6.160
asargun
asargun (üye)
Zonguldak / Amatör

Merhabalar,
Ben boylesine tahammul siniri HERSEYI kabul edebilen bir tuketici degilim...
Herkes isini layigi ile yapmali, tasidigi firma nin etiketine yakisir sorumlulukta olmali.
Burasi bir bakkal dukkani degil ki , “az yoruldum kardes bir idare ediver de nefeslenelim...” mantiginda isler yurusun. Haaa,isler yurur ama neden daha iyi yurumuyor?
Bizler mail ve telefonlarimizi son derece kibar kullaniyoruz...ancak o telefonun basinda ki bayanin sesi her daim yorgun ve sikkin, maillere hic yanit yok... (
Negatif yorumlarin yaninda iyilerini de okudum demissiniz...dogrudur ama azla yetinmek insanlarin, sirketlerin gelisme hizlarini hep yavaslatir...3 kotu yorum var ama bak 5 tane de iyi var...O zaman 5 iyi icin sevinmenin yanisira 3 kotuyu iyiye cevirmenin yolu nedir, bu konusulmali...
bu firma yeni bir firma degil biraz zaman taniyalim da piyasaya alissinlar diye de beklenmez...
sonuc?
Calisanlarin firma adina verdigi zarar...

Ediz Beye gelince, ben kendisinden yardim alabilince direkt mailini istedim sonrasi icin saklamak icin, henuz yok cevabi ile yeni bir arkadas oldugunu dusundum, eski de olsa orada ki potansiyel kultur Ediz Bey in profosyenel sorumluluk anlayisini bozamamis diyelim...bu Ediz Bey in basarisi...genel personelin olumsuzlugunu gidermiyor ne yazik ki...
Saygilarimla

 

Tarih: 25 Ağustos 2006, 16:29 - İp: 85.***.**9.63
dunesea
dunesea (üye)
İstanbul / Amatör

Sevgili Eos bir kere objektif olamıyacağını bilerek..cevaplarını bir kere daha gözden geçir...çünkü erkayalarda çalışıyorsun...

ben bir tüketici olarak..kimseye acımak zorunda değilim...oradaki bayanda zerre kadar umrumda değil...

1 milyardan fazla para verdiğim...bir tarafımı sıkarak aldığım makinamda bir sorun olduğunu düşünüyorsam ve makinamın garanti süreside devam ediyorsa...istdiğim an hemde kullanma kılavuzuna felam bakmadan o makinayı o servise getiririm...

bir yazılım firmasında çalışıyorum...bizde sorun çıktığında müşterilerimize destek veriyoruz bakım kapsamında.

müşteri yandım bittim sistemim çöktü gel kurtar dediğinde ....kullanıcı hatası bile olsa..yok kusura bakmayın elemanımız yok..çok yoğunuz diyemiyoruz...

karşıdaki müşteri "bana ne lam" der açıkça.."benden yıllık 10 milyar bakım parası alırken..bana mı sordun kaç kişi ile çalıştığını" der...

sizde erkayalar olarak...gerekirse teknik servisinizi büyütürsünüz..gerekirse ordaki kadının çalışma şartlarını gözden geçirirsiniz...ama kusura bakma iğneyi bir yerime batıramam...

sizin elinizden her gün onlarca makina geçiyor diye..alışmış olabilirsin...aman işte bir tane daha diyebilirsin..ama o bizim için tek...vede pahalı bir TEK...

eğerki günde 100 lerce canon satılıyorsa..ki bu bayağı bir getiri demek erkayalar için...e ona görede teknik hizmetini verecek alt yapıyı oluşturmak zorunda...

aksi halde hep kazanayım. ohh cebimden beş kuruş çıkmasın gibi bir hava oluşur ki buda pek hoş olmaz....


saygılarım la

 

Tarih: 29 Ağustos 2006, 00:08 - İp: 85.***.**2.121
dunesea
dunesea (üye)
İstanbul / Amatör

Sevgili eos bana mail atabilirsiniz demişsin...çok ince bir davranış..çok teşşekkürler ilgilenmen çok güzel...

ama burda yine bir sorun var..bu hareket münferit bir girişim...erkayaların kurumsal olarak var olan ve sürekli yinelenen zaaflarını gidermiyor...

Erkayalar dünyanın en büyük fotograf makinası üreticisi şirketlerinden biri olan ..hatta dünya çapında belkide sektör lideri Canon'un...Türkiye genel dağıtımcısı...

yani bunun daha ötesi yok ki...kabaca höstingen denir bu duruma...yani kurumsal olması gereken...kurumsal,rasyonel ve büyük bir titizlikle çalışması gereken bir şirket...

tekrar ediyorum Erkayalar Canon'un Türkiye genel dağıtıcısı

yani biraz daha dikkatli bakarsak..böle büyük bir firmaya yakışmıyor kanımca

Saygılarımla

#dunesea' tarafyndan 29.08.2006 00:21:50 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Ağustos 2006, 00:19 - İp: 85.***.**2.121
aliv
aliv (üye)
İstanbul / Amatör

UZUUUN ARASTIRMALARDAN SONRA CANON S2 MAKINE ALDIM...VE CEKTIGIM ILK FOTOGRAFTA MAKINANIN BOZUK OLDUGUNU ANLADIM (FOTOLARDA BELIRGIN SEKILDE LEKELER VAR) MAKINEYI ALDIGIM YER BENI ERKAYA TEKNIK SERVISE GONDERDI. SERVISTE BIR BAYAN MAKINEYI TESLIM ALDI VE BENIM BILGILENDIRILECEGIMI SOYLEDI. ARADAN BIR HAFTA GECTI MAIL ATTIM, TIK YOK. TELEFON ACTIM YARIM SAAT BAGLANAMADIM VE SONUNDA CIKAN HANIM ISLERIN COK YOGUN OLDUGUNU BELKI ONUMUZDEKI HAFTA BAKABILECEKLERINI SOYLEDI...
PARANLA REZIL OLMAK BUNA DENIR!!!!!!!
CANON ALDIGIMA COK AMA COK PISMANIM!!!

#aliv' tarafyndan 29.08.2006 11:52:50 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Ağustos 2006, 11:40 - İp: 193.***.**3.5
azya
azya (üye)
İstanbul / Meraklı

merhaba aliv

acaba başka x bir marka aldığında değişik bir muamelemi göreceğini zannettin acaba bunu merak ediyorum???

 

Tarih: 29 Ağustos 2006, 13:48 - İp: 85.***.**4.156