Fotoğrafçılık Forumları
Bir Soru
merhabalar..merak ettiğim bişey var..bu sitede (yani sizler) fotoğrafçılığa gönül vermiş insanlar var...ben sadece meraklıyım
inanın fotoğrafçılıkla ilgili kullandığınız terimlerden hiç bir şey anlamıyorum
ama araştırmacıyım...az çok öğrenip ben de kendimce fotoğraf çekmek istiyorum...acaba fotoğrafçılık için illaki eğitimini almak şart mı ? üniversite yani...sizler nerelerden mezunsunuz ya da kendinizi nasıl geliştirdiniz ? çok güzel bir meslek olsa gerek... ( sakın yanlış bir anlama olmasın..hani vardır ya konservatuar mezunu olanlarla olmayanların şarkı söylemesi gibi bişey değil bu soru..inanın fotoğrafçılık çok farklı her yönüyle...sizler gibi tecrübeli olmayı çok isterdim..) teşekkürler..
evet öyle sanırım..istemek gerek gaijin...bunun okulunu okumak da ayrı bir zevktir...bazı konularda okullar da bi yere kadar,insan istekli olmazsa neye yarar? hatta bazı kişiler biz bunlara romantik (radikal) tasarımcılar diyoruz...okullara tamamen karşılar,insanın gelişmesini engelleyiciymiş..parantez içinde belirteyim dedim..
Vi dont nid no,ecukeyşın !!!
sen demi eğitime karşısın...herkesin ihtiyacı var bence....
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073407 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

Soruların Gizli Dili, Çatal Dilli Midir?
14 Şub. 2026, 11:11 miratcenk
043014 Şub. 2026, 11:11
miratcenk -

-

-

-

Sağlık Raporu Ücreti Sorunsuz Ödeme Örnekli Full Anlatım
20 Haz. 2025, 19:54 prodersler
0240420 Haz. 2025, 19:55
prodersler -
