tembeleryk
tembeleryk
üye
(Amatör)
Samsun

Takdire Şayanhp Müşteri Memnuniyeti

msn den bir arkadaş (kendisi d70 kullanıyor yeni aldı)HP marka makinasının pil kapağının kırılmış olduğunu söyleyip benden yardım istemişti önceden aldığım görüntülerden fikir sahibi olmuştum kolay atlatılabilir bi sorundu zaten beraber hallettikte

ama burada asıl vurgulamak istediğim HP nin üstün müşteri memnuniyeti ve fiyat politiksıdır yorum size ait fotoğraflar ve msn konuşmasının bir kısmını yayınlıyorum

basit bir pil kapağı = 180$ + kdv sanırım makineyi değişecekler






konuşmalarımızdan bir gün sonra arkadaş nihayet onarmış tabi ilk tecrübesi olduğu için biraz acemice ama iş görüyor HP yide burdan öpüyorum [>:D ]

 

Tarih: 5 Şubat 2006, 14:36 - İp: yok
Cevapla
emrahçınar
emrahçınar
üye
(Amatör)
Denizli

hp yi tebrik eder başarılarının devamını dilerim

 

Tarih: 5 Şubat 2006, 20:08 - İp: 85.***.**5.18
dunesea
dunesea
üye
(Amatör)
İstanbul

bu insanlar o 180 doların nasıl kazanıldığını bilmiyorlar galiba


bantla tuttururum daha iyi be

 

Tarih: 5 Şubat 2006, 23:30 - İp: 85.***.**7.10
feridunb
feridunb
üye
(Amatör)
Ankara

suç arkadaşında ki HP fotoğraf makinası alıyor..
ekmeği fırıncıdan alacaksın manavdan değil

 

Tarih: 6 Şubat 2006, 17:07 - İp: 84.***.**0.227
pazarbey
pazarbey
Avukat
(Amatör)
Kütahya

Positiften örnek alsınlar kendilerine. Yuh......
Hp nin hangi makinası 180 dolar mışki kapağı o kadar olsun. Biz buna esnaflıkta müşteri kaçırma için elinden geleni yapmak deriz. Olsada olur, olmasada olur politikası. Ama yakın bir gelecekte olmayacak .
Hata sizde alacaksanız japon alın sorun yaşamayın. Cık cık cık...

 

Tarih: 6 Şubat 2006, 23:46 - İp: 85.***.**9.145
tembeleryk
tembeleryk
üye
(Amatör)
Samsun

burada amaç makinayı yapmak değil zaten HP de burada amaç ya yeni makinanın parasını ondan alıp kapağı takmak ki ellerinde parça olduğunu zannetmiyorum zaten kabul edilebilecek bir rakam değil sadece başından savmak bence makinayı değil tamir etmeyi açmaya bile korkuyorlar zaten bu ve bunun gibi kişiler satalımda nasl olursa olsun mantığındalar garanti yada müşteri memnuniyeti mağzanın kapısından çıkana kadar

 

Tarih: 6 Şubat 2006, 23:55 - İp: 85.***.**6.15
Sayfa(lar): 1

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
mtdmrc1608
4
2280
10 Oca. 2018, 03:46
april-_-day
hackerbilginca
2
2752
21 Eki. 2015, 16:34
bulutmustafa
prodersler
1
1290
15 Haz. 2014, 22:45
cuneytmuzaffer
kurumali43
17
4899
29 Kas. 2011, 04:17
imaj56
huseyincan
7
7596
18 Mar. 2010, 13:11
deliemin12
damla43
27
4940
12 Mar. 2010, 08:34
doktor12
Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Kötüye Kötü Demeyi Öğrenmek
harmanciMerhabalar;   Fotoğrafçılıkta belli teknik standartlar olduğu su götürmez bir gerçek olsa gerek.Bu anlamda bir fotoğrafın belli standartları yakalamış olması kaliteye ve iyiye doğru giden yolun anahtarıdır demek pek de yanlış olmayacaktır.   Buna paralel olarak kötüye kötü demeyi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ertugrulkoca, (1)