emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Fujıfılm S1000fd’nin Bitmeyen Sorunları

Hepsiburada.com aracılığıyla arkadaşlarımın tavsiyesi ile FUJIFILM FINEPIX S1000FD model fotoğraf makinası aldım; fakat makinayı açar açmaz arızalı olduğunu farkettim(Ekranda kilitlenmeler oluyordu) ve değişim talebi ile geri yolladım ve makina 20 haziran'dan beri Fuji servisindeydi ve bana hiç geri dönüş olmadı. Neyse neredeyse bir ay sonra fotoğraf makinası bugün geldi birde ne göreyim yenisi geleceğine tamir edip göndermişler ve ne yazık ki tamir edilen bu makine de arızalı fotoğrafların hepsinde düz sarı bir çizgi çıkıyor. Şimdi ben ne yapayım verdiğim paralara mı yanayım fujinin ilgisizliğine mi? Fuji'nin internet sitesinde yetkili servisi arıyorum cevap veren yok, maillere cevap veren yok. İkinci arıza çıktı ve ben bu makinanın parasını halen ödüyorum. Fujifilm beni hayal kırıklığına uğrattı.

Tarih: 16 Temmuz 2009, 23:33 - İp: 88.***.**1.59
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Üzücü bir durum.

Filmat servisi ile bir çok kimse sorun yaşıyor.

[email protected]

buraya mail at sıkıntını dile getir mustafa bey filmat ın müdürü olup sana yardım edebilecek konumdadır.

 

Tarih: 17 Temmuz 2009, 20:29 - İp: 94.***.**7.243
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Yardımınız için teşekkürler. Bugün servisin zorlukla telefonuna ulaşabildim. Telefondaki kişi zoraki olarak bana cevap veriyordu sanki. Sorunumu anlattım, ellerinde yeni makina olmadığı için tamir ederek gönderdiklerini söyledi (Bana bu konuda bilgi verme gereği de duymamışlar!) . Peki şimdi ne olacak diye sorduğumda ise iade talebinde bulunmamı söyleyerek konuyu kestirip attı. Ben birşey demiyorum bu durum karşısında, telefondaki şahıstan özür ve yardım beklerken umursamaz bir tavırla karşılaştım

#emre5825' tarafından 17.07.2009 21:14:11 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 17 Temmuz 2009, 21:12 - İp: 88.***.**1.54
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma


burada (tıkla) seninkine benzer bir konu var

Senin en temelde sorunun makinenin geçen onca süre içerisinde tamir edilmemiş olmasıdır.İkinci sorunun ise "makinenin yenilenmemiş " olmasıdır.

Mustafa beye mail atarken birincil konu olarak makinenin ivedilikle ve düzgünce tamir edilmesi konusunda yardım istemendir.
Ve eğer imkan varsa tamir yerine makinenin tamamen yanilenmesi seni daha DA MEMNUN EDECEĞİNİ altını çizebilirsin.

Çalışan personelin sana karşı tutumunu vs. hiç dile getirme Onların düzelmesi mümkün değil.Sen makinenin tamir edilmesine bak personelin tamirini bırak başkaları üstlensin





#burkay' tarafından 18.07.2009 01:40:58 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Temmuz 2009, 01:01 - İp: 94.***.**7.243
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Sayın Burkay; telefonla konuştuğum kişi ellerinde yeni cihaz olmadğını ve iade talebinde bulunmam gerektiğini söyledi. Zaten cihazdan soğudum, Hepsiburada.com bana yenilenmiş makine gelecek dedi; fakat tamir edilerek geldi makine ve başka bir arıza patlak verdi. Şimdi yeniden tamir edilse başka bir arıza vermeyeceğini nerden bilebilirim? Anlayacağınız soğudum ve ürktüm. Umarım iade işlemi biran önce gerçekleşirde paramı alabilirim.

 

Tarih: 18 Temmuz 2009, 01:49 - İp: 88.***.**5.108
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Sevgili Emre,
burkay ne yazıkki gine hakim olmadığı konularda yorum yapıyor.
Başka servisler hakkında kötü yorumlar yaparak kendi servisini ön plana çıkarmayı hedefliyor diye düşünüyorum.
Fuji markasının yetkili servisi hakkında Murat beyin negatif yorum yapması ve dalga geçmesi gerçekten üzücü. ama bu ilk değil... Murat beyin bizim hakkımızda yaptığı negatif yorumları gerçekten saygısızca ve terbiyesizce buluyorum.

Ltf. konuyu benim özel mailime atarak izah ediniz. Makinenin içinde bulunan garanti kartı Sinfo A.Ş. olarakmı yoksa Filmat A.Ş. olarakmı düzenlenmiş durumda ?
Bu sıralarda bir distrübütör değişikliği olduğu için ona göre bir çözüm üretmemiz gerekiyor.
Sevgilerle...
Mustafa Hoşbakan

#positif' tarafından 20.07.2009 09:20:49 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 09:11 - İp: 88.***.**7.26
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Mustafa bey ya terbiye ve saygı kelimelerinin anlamını bilmiyorsunuz yada bir süre istirahate ihtiyacınız var.

Filmat servis çalışanlarının kıvrak yapılarını tekrar kaleme almak istemiyorum.
Yaptıkları ayıp ortada...



Ben emre beye hakim olduğum bir konuda YOL gösteriyorum yorum yapmıyorum.
Ve bunu yaparken de ona yardım edebilecek bir kimsenin mail adresi veriyorum.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 10:10 - İp: 94.***.**7.243
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Sayın Hoşbakan, zannerdesem Sayın Burkay ile aranızda bazı anlaşmazlıklar var, ben burada taraf olmak istemem. Fujifilm markasına her zaman bir saygı ve hayranlığım vardır. Bu fotoğraf makinasını da aldığımda çocuklar gibi heyecanlıydım; fakat yaşadığım sorunlar beni üzdü. Önceden de bahsettiğim gibi ben Fuji'nin yetkili servisine zorlukla ulaştım ve değişim talebim tamir olarak karşılanınca büyük hayal kırıklığına uğradım. Sizin servisi aradığımda makinenin garanti numarasından bilgilerine ulaştılar; cihazı tekrar geri gönderdiğim için net olmamakla birlikte garanti belgesinde de Sinfo A.Ş. kaşesi gördüğümü hatırlıyorum.
İyi günler.

#emre5825' tarafından 20.07.2009 14:28:54 tarihinde düzenlendi.


#emre5825' tarafından 20.07.2009 14:29:33 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 14:27 - İp: 78.***.**5.193
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Murat Bey,
sizin Fuji servisi ile dalga geçer gibi yorum yapmanızı iyi karşılamıyorum.
Ne demek "Filmat servisi ile birçok kimse sorun yaşıyor" ???
Bu doğru değil. Doğru olan - Filmat/Fuji servisi sizinle çalışmıyor !!!

Siz bu konuda yorum yapacak bilgiye sahip değilsiniz. ve insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.

Emre beyin servis alamamasının konusu başka bir sorundan kaynaklanıyor.

Ltf. bilip bilmeden yorum yaparak insanları yanıltmayın.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 14:41 - İp: 88.***.**7.26
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Mustafa bey,

Fuji/Filmat servisi Burukay'la çalışmıyorsa o zaman "gönder makineyi 200 tl ye yaparız " DEMEYECEK !

Makine filmat servisine gidince de " hayır ben öyle demedim ben böyle dedim " DEMEYECEK !



Bunu niye yapıyor çalışanlarınız???
Makineyi Filmat servisine almakla amaçları nedir???

Bana mı zarar vermeye çalışıyorlar???
Yedek parçaya mı ihtiyaçları var???

Filmat/Fuji servisi ile ilgili olarak geçmişte yayınlanmış olumsuz herhangi bir yazım varsa bulun çıkarın.



Sevgili emrenin bu tespiti olayın özetidir.

"Bugün servisin zorlukla telefonuna ulaşabildim. Telefondaki kişi zoraki olarak bana cevap veriyordu sanki. Sorunumu anlattım, ellerinde yeni makina olmadığı için tamir ederek gönderdiklerini söyledi (Bana bu konuda bilgi verme gereği de duymamışlar!) . Peki şimdi ne olacak diye sorduğumda ise iade talebinde bulunmamı söyleyerek konuyu kestirip attı. Ben birşey demiyorum bu durum karşısında, telefondaki şahıstan özür ve yardım beklerken umursamaz bir tavırla karşılaştım


 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 15:18 - İp: 94.***.**7.243
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Murat Bey,

sizinle hiç bir şekilde tartışmak istemiyorum.
Sizin tartışmak istediğiniz konular bizim iç işlerimiz ve bunlar sizi ilgilendirmez.
Emre bey ile ilgili sorun kendisi için en iyi şekilde çözümlenecektir.

Size gelince - Sizinle her hangi bir şekilde bizimle alakalı konuları tartışmak istemiyorum.

Fuji ve bizimle ilgili olan tüketici sorunlarına ltf. yorum yapmayın. Çünkü insanları yanlış yönlendiriyorsunuz.



#positif' tarafından 30.07.2009 11:45:07 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 18:01 - İp: 88.***.**7.26