emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Fujıfılm S1000fd'nin Bitmeyen Sorunları

Hepsiburada.com aracılığıyla arkadaşlarımın tavsiyesi ile FUJIFILM FINEPIX S1000FD model fotoğraf makinası aldım; fakat makinayı açar açmaz arızalı olduğunu farkettim(Ekranda kilitlenmeler oluyordu) ve değişim talebi ile geri yolladım ve makina 20 haziran'dan beri Fuji servisindeydi ve bana hiç geri dönüş olmadı. Neyse neredeyse bir ay sonra fotoğraf makinası bugün geldi birde ne göreyim yenisi geleceğine tamir edip göndermişler ve ne yazık ki tamir edilen bu makine de arızalı fotoğrafların hepsinde düz sarı bir çizgi çıkıyor. Şimdi ben ne yapayım verdiğim paralara mı yanayım fujinin ilgisizliğine mi? Fuji'nin internet sitesinde yetkili servisi arıyorum cevap veren yok, maillere cevap veren yok. İkinci arıza çıktı ve ben bu makinanın parasını halen ödüyorum. Fujifilm beni hayal kırıklığına uğrattı.

Tarih: 16 Temmuz 2009, 23:33 - İp: 88.***.**1.59
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Mustafa bey,
Sizin iç işleriniz ve işleyinizle bana zarar vermediği sürece inanın hiç mi hiç ilgilenmiyorum.

Siz bana zarar vermek istediniz ve ben buna kayıtsız kalamam...

Sizin içişleriniz Sn.Ali METİN ve Sn.Cengiz METİN beylerin bileceği bir iş...


" [email protected]
buraya mail at sıkıntını dile getir mustafa bey filmat ın müdürü olup sana yardım edebilecek konumdadır. "

Siz yanlış kişisiniz Mustafa bey ve ne yazık ki de taassup içindesiniz.

Mustafa bey burası halka açık bir platformdur.
Burada herkes başta yasaların olmak üzere site kurallarının ve genel ahlak anlayışının izin verdiği sınırlarda her konuda yazı yazar fikir beyan eder.

Size düşen verilen bilgi yanlışsa düzeltmektir.



Mustafa bey inanın sizden sıkıldım.
Size bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

#burkay' tarafından 20.07.2009 19:50:32 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 19:18 - İp: 94.***.**7.243
turuncude33
turuncude33 (üye)
Burdur / Amatör

Fuji marka makinayı hç bilmeden özelliklerini dahi tanımadan diğer makinam bozulunca ekim 2007 de aldım. Biraz geç de olsa özelliklerini öğrendim ve kulanma başladım. Geçen haftalarda kendi hatam sonucu makinayı düşürdüm ve makina arızalandı. Ben de direk servisi aradım ama nafile koskoca Türkiyede bir tek servis var o da İstanbul'da. Telefonlara ise cevap veren yok ( o numaranın yanlış olduğunu sonradan öğrendim ) ben de internetten özel bir firma buldum ve oraya tamir ettirdim. İyi ki de buldum. Şuan makinam çok eskisi gibi çalışıyor ve ben keyifle çekim yapıyorum.. Fuji özellikle servis telefonlarını güncellese tüketicilerin kendilerine ulaşması açısından çok iyi olacağı düşüncesindeyim.

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 22:44 - İp: 81.***.**3.156
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Sn.turuncude...
Fujifilm türkiye mümessili 3 ay önce değişti ve eskiden Sinfo A.Ş. temsilciliği yürütürken şimdi Filmat A.Ş. temsilciliği devir aldı.
Siz herhalde Sinfo A.Ş. numaraları üzerinden ulaşmaya çalışıyorsunuz. Bu nedenle sorun yaşamışsınız.

----------

Murat Bey, size göre ben yanlışım ve bana göre siz...
Kimse de bizi bir şeye zorlamıyor zaten...

 

Tarih: 20 Temmuz 2009, 23:00 - İp: 88.***.**3.110
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

sevgili turuncude,

burayı tıkla lütfen

yıl 2009 değişen pek bir şey yok değil mi?

Bu arada lütfen makineni özel olarak tamir ettirdiğin servisin de adını yazarsan sevinirim.
Diğer arkadaşlara da lazım olabilir.

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 02:28 - İp: 86.***.**0.181
turuncude33
turuncude33 (üye)
Burdur / Amatör

Makinamı tamr ettirdiğim servisin ismini başka bir konuda yazdım.

Bu arada Nustafa bey Fuji'nin resmi servisi olarak başka büyük illerde ( ankara , izmir bursa vb ) servis açmayı düşünmüyor musnuz? İşlerin biraz daha hızlanabilmesi açısından..

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 13:09 - İp: 88.***.**9.55
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Murat Bey,
ne yapmak istiyorsunuz ???
Herkes yanlış ve bu dünyada bir tek doğru olan sizmisiniz??
Tavırlarınız ukalaca ve kendiniz haricinde insanların emeğine saygı göstermiyor ve dalga geçiyorsunuz. Ben sizin gibi 3-5 tane makine değil yüzbinlerce satılan makineye hizmet vermekle görevliyim. Siz kalkmış aradan münferit vakaları seçip bizi tuşamı getirmeye çalışıyorsunuz?? Bizim yapımızda ben sorun yaşandıkça devreye girerim. ve sizin "beğenmediğiniz" Çetin Bey veya Zafer bey konularında deneyimli ve her gün bir çok kişiye kusursuz hizmet veriyorlar. Sizinle acaba bu kişilerin niye sorunu olabilir?- Kusur sizde olamaz tabii - Bu mümkün değildir sanırım.
Siz sektörde çalışan bir işletme sahibisiniz ama bu sektörde kısıtlı ve kulaktan dolma bilgilere sahipsiniz ve bu bilgileri yerli yersiz kullanıyorsunuz.
Yaptığınız yorumlar son derece ukalaca ve rencide edici. Bu konuyu geçenlerde başka bir topic de tartışmıştık ve yanlış hatırlamıyorsam noktalamıştık. Siz niye tekrar bizi rencide edici şekilde yorumda bulunuyorsunuz? Daha öncede belirttiğim gibi ben Türkiye genelinde yüz binlerce satılan makineye hizmet vermek durumundayım. Yüz binlerce Fuji kullanıcısı var ve biz SİZE GÖRE kötü hizmet veriyoruz ??! Bu kadarına pes doğrusu...
Bilgi ve becerilerinize saygım var AMA sizi de saygılı olmaya davet ediyorum.
Sizinle artık tartışmak istemiyorum, çünkü inatçı ve hoşgörüden yoksunsunuz.

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 13:09 - İp: 88.***.**7.26
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Sn.turuncude,
şu anda diğer illerde kendi servis şubelerimizi açmak için Türkiye çapında satılan makine adetleri yeterli değil. Bazı şirketler bunu başka servislerle anlaşarak çözmeye çalışsalarda genel anlamda büyük markalar kendi servislerini işletmeyi daha doğru ve verimli buluyorlar. Şu anda kargo yolu dahil olmak üzere Türkiye çapında 4-5 gün içinde hizmet verebiliyoruz. Servisi merkezi tutmamızın sebebi ise yedek parça konusunda (stoklama) daha etkin olmak ve masrafları minimum düzeyde tutarak daha verimli çalışabilmektir.
Türkiye pazarımızın pazar büyüklüğü şu anda yaklaşık 700.000 adet. Pazar büyüklüğümüz 2 milyon adete ulaştığında Türkiye genelinde 5 servis noktamız olacaktır. Ama sizde anlayış gösterirsinizki şu anda bile 5 servis noktamız olsa bile Trabzon, Van, D.bakır, Eskişehir, Konya vs. illerimizdeki tüketiciler ne yapsın?? O taktirde gine Kargo devreye girecek ve o zamanda servis lokasyonu gine fark etmiyor..
Birde şöyle bir gerçek var - İnsanlar çoğulukla "Makinem iyi tamir olsun" diyerek şubeler olsa bile merkeze göndermeyi tercih ediyorlar.
Umarım açıklamam aydınlatıcı olmuştur

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 13:22 - İp: 88.***.**7.26
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

"Bizim yapımızda ben sorun yaşandıkça devreye girerim. "

Mustafa bey, madem siz sorun yaşandıkça devreye giriyorsunuz o zaman ben Cem beyi arayıp olanları anlattıktan sonra niye devreye girmediniz?
Ben 3 gün bekledim neden çözüm üretmediniz?
Bana konuyu internet ortamına taşıdığım için kızıyorsunuz ,
Telefona da cevap vermiyorsunuz,Randevu talebime de geri dönmediniz...
Eeeeee???

Sizinle tanıştığım 5 yıllık süre içerisinde ben yine Murat Özdemir'dim ; Ve yine Burukay firmasının sahibiydim.
Asistanıma talimat verdim ve sizin yazdığınız tüm yazıların birer örneğini çıkarttırdım. Hiç bir yazınızda gerek benimle ilgili ve gerekse de sahibi olduğum Burukay firması ile ilgili hiç bir olumsuz yazınız yok !

Sizce ben bir gece de mi birden bire mi ukala ve saygısız bir kimse oldum?





"ve sizin "beğenmediğiniz" Çetin Bey veya Zafer bey konularında deneyimli ve her gün bir çok kişiye kusursuz hizmet veriyorlar. "

Mustafa bey ben Çetin ve Zafer beyi sokakta görsem tanımam.Çünkü tanışmıyorum..
Herkesin ustalığı ve marifeti kendine....



"Sizinle acaba bu kişilerin niye sorunu olabilir?- Kusur sizde olamaz tabii - Bu mümkün değildir sanırım. "


Evet doğru sanıyorsunuz bu mümkün değil !

Burukay olarak ben size 5 yıllık süre içerisinde 1' i garantili olmak üzere 5 makine göndermişim. Son iki tanesinde ücretlendirme konusunda sorun yaşamışım.
Bu süre zarfında sizden ne bir yedek parça ne de bir program talebim olmuş Benimle alacak-verecek hesabınızda olmadığına göre??

Ben bu adamları ne tanırım ne de bilirim. Eğer benimle ilgili bir sorunları varsa tıpkı benim yaptığım gibi çıksınlar adam gibi söylesinler o zaman .



Bu kin ,bu inat ,bu öfke niye Mustafa bey?
Bu düşmanlık niye Mustafa bey ???

Elinizden ekmeğinizi mi çaldım?

Mustafa bey ben bu gün bu mesleği bıraksam birikimlerimle ortalama standartın üzerinde bir yaşam sürebilirim. Benim kimsenin aşıyla- işiyle işim olmaz.


Buraya "Burukay Fuji Yetkili Servisi Değildir " diye başlık atacağınıza .(kaldı ki benim böyle bir iddiam da yok hatta ima biile etmiyorum ! )

"Fujifilm servis telefonları değişmiştir" diye başlık atıp topluma yararlı bir kimse olmayı neden tercih etmiyorsunuz?


(F uji özellikle servis telefonlarını güncellese tüketicilerin kendilerine ulaşması açısından çok iyi olacağı düşüncesindeyim. turuncu33 'ün önerisi)







#burkay' tarafından 21.07.2009 15:16:30 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 14:59 - İp: 213.***.**4.83
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Offf sizinle artık tartışmayacağım...Yoruldum gerçekten
Dönüp dolaşıp aynı yerde sayıyoruz...
Siz herkese akıl vermeyi görev edinmişsiniz - öyle olsun.
Siz haklısınız - bİz işimizi bilmeyen amatör topluluğuz ...Böyle olsun ne yapalım.

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 17:50 - İp: 88.***.**7.26
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Mustafa bey ,
siz de psikolg rolündesiniz farkında mısınız?
Kimlik kişilik tahlilleri falan yapıyorsunuz.
İnanın cidden size mutluluklar diliyorum.

Soy adınız gibi hoşbakın hoşçakalın........

 

Tarih: 21 Temmuz 2009, 18:54 - İp: 94.***.**7.243