emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Fujıfılm S1000fd'nin Bitmeyen Sorunları

Hepsiburada.com aracılığıyla arkadaşlarımın tavsiyesi ile FUJIFILM FINEPIX S1000FD model fotoğraf makinası aldım; fakat makinayı açar açmaz arızalı olduğunu farkettim(Ekranda kilitlenmeler oluyordu) ve değişim talebi ile geri yolladım ve makina 20 haziran'dan beri Fuji servisindeydi ve bana hiç geri dönüş olmadı. Neyse neredeyse bir ay sonra fotoğraf makinası bugün geldi birde ne göreyim yenisi geleceğine tamir edip göndermişler ve ne yazık ki tamir edilen bu makine de arızalı fotoğrafların hepsinde düz sarı bir çizgi çıkıyor. Şimdi ben ne yapayım verdiğim paralara mı yanayım fujinin ilgisizliğine mi? Fuji'nin internet sitesinde yetkili servisi arıyorum cevap veren yok, maillere cevap veren yok. İkinci arıza çıktı ve ben bu makinanın parasını halen ödüyorum. Fujifilm beni hayal kırıklığına uğrattı.

Tarih: 16 Temmuz 2009, 23:33 - İp: 88.***.**1.59
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Hepsiburada.com'dan iade talebiniz kabul edildi diye mesaj geldi; fakat fotoğraf makinasının ücreti hesabıma yatırılmadı henüz. Parasıyla rezil olmak diye bir söz vardır ya benim durumuma çok uyuyor bu söz. Yaşadığım sorunlar bütün yaz tatili planlarımı altüst etti. Umarım bu tip sorunlarla karşılaşan sadece benimdir.

 

Tarih: 26 Temmuz 2009, 00:34 - İp: 88.***.**5.85
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Biraz sabırlı olmanı ve moralini bozmamanı öneririm belki yerine getirilmesi gereken bazı prosedürlerden dolayı süreç uzamış olabilir.
Biraz daha beklemeni sonucu da burda bizimle paylaşman dileklerimle...

 

Tarih: 28 Temmuz 2009, 00:22 - İp: 94.***.**7.243
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Param geri iade edildi ve kabus bittti. Olan ise hayallerime ve tatil planlarıma oldu Fujifilm yetkili servisine kırgınım, sağolsum Mustafa bey kibardı ve bana yardım etmeye çalıştı ama bana bilgi verilmeden fotoğraf makinasının tamir edilip gönderilmesi ve onda da başka bir arızanın patlak vermesini kabullenemiyorum. Fujifilm yetkili servisinin de kendi içinde problemleri olabilir bunu anlayışla karşılarım ama bu durum tüketiciyi de mağdur etmemeli. Fujifilm fotoğraf makinalarını çok beğenirim ve Mustafa beyin de bahsettiğ gibi kendi servisleri kendi alanlarında iyi bir konumdaymış, kimseyi karalama ve kötüleme gibi bir niyetim yok şansızlığa ve talihsizliğe bağlıyorum bu olayı.

İyi geceler.

 

Tarih: 29 Temmuz 2009, 22:48 - İp: 78.***.**2.88
turuncude33
turuncude33 (üye)
Burdur / Amatör

Paranın iade edilmiş olması sevindirici. Ama planlarını altüst olamsı ve çekim yapamayacak olman üzücü. Fuji firmasını yeni ithalatçısı bu olaylardan ders çıkaracaktır diye düşünüyorum.

 

Tarih: 29 Temmuz 2009, 23:13 - İp: 85.***.**4.162
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili emre,
Yazdıklarını tekrar gözden geçirdiğimde senin fuji markasına ve fotoğraf makinelerine karşı bir sempatinin olduğunu ve makineni de severek satın aldığını görüyorum.
Bu bağlamda sana "paranın iade edilmesi" ni çözüm olarak sunmalarını pek yakıştıramadım.
Böyle bir çözüm ancak çok huysuz ve bir anlaşma zemini bulunamayan müşterilere uygulanır ve "al paranı çektir git" denir .
Mustafa beyin kibar ve yardımsever bir kimse olduğunu yakından biliyorum dolayısı ile bu çözümün senin talebin olduğunu sanıyorum yoksa Mustafa beye kalsa sana satın aldığın makinenin veya eşdeğerinin bir üst modelini teklif ederdi.

Sevgili emre ,
Mustafa bey tamir kökenli olmadığı için servis başarı kriterlerini bilemeyebilir.Dolayısı ile servilerinin mevcut durumunu kanıksadığı için bunu yeterli bir başarı olarak görebilir.

Oysa beslenmek ile karnını doyurmak çok farklı şeylerdir.

Bir servisin nekadar kısa sürede kaç tane makine tamir ettiği tabiki önemli ama önemli olan başka unsurlarda var örneğin :
-makine açılırken kasasında iz kalıyor mu?,
-tamir olan makine kapatılırken ekranında parmak izi ,toz vs kalıyor mu?
-tamir olan makine -*akış diyagramına uygun olarak*- olarak ampermetreye bağlanıyor mu? Tamir olan makine eğer ampermetreye bağlanırsa o an için farkedilmeyen tüm arızalar anında yakalanır.
Eğer bu yapılsaydı senin makine sana ikinci bir arıza ile gelmez serviste fark edilirdi. vs. vs.

Neyse her ne kadar ben bu tatsız olayın bu şekilde çözümlenmesini hoş karşılamasamda sana geçmiş olsun diyorum.
Eğer yeni bir makine almak istediğinde tavsiyelere ihtiyaç duyarsan buraya yaz sana hepimiz yardımcı oluruz.

 

Tarih: 30 Temmuz 2009, 09:43 - İp: 88.***.**1.25
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Emre Bey,
anladığım kadarıyla siz makinenin bozulmasından rahatsız olmuştunuz ve bende SATICI OLAN Hepsiburada ya ricada bulunarak değişim talebinde bulundum sizin için. Satıcı olan Hepsiburadanın Prosedürüne ne yazıkki karışamıyoruz. Bu konuda önce iade sonra yeni modeli tekrar indirimli fiyatdan satın alacaksınız??? Bunun biligilerini size göndermiştik. Bunu yapmadınızmı???

Murat Bey, farkındamısınız siz bizim burada yorum yaptığımız halde sanki Fuji ağzından yorum yapar gibi yanlış yönlendiriyorsunuz insanları. Siz sektörde çalışan bir Teknik insansınız ama sektörde her şirket hakkında yorum yapıyorsunuz ve bazı yorumlarınız doğru değil. Bence burada bir marka yetkilisi varken ve söz konusu sorunu çözmek isterken sizin yorum yapmanız ne kadar doğrudur ???

#positif' tarafından 30.07.2009 11:53:51 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 30 Temmuz 2009, 11:15 - İp: 88.***.**7.26
emre5825
emre5825 (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Sayın Burkay, bahsettiğinz gibi Mustafa bey daha üst bir model olan s1500 ile ücret farkı ödemeden değişimini bana teklif etti bende bu nazik teklifini kabul ettim; ancak hepsiburada.com'a durumu izah etmeme rağmen defalarca karmakarış, çelişkili ve alakasız mesajlar gönderdiler bana değişimi kabul etmediler. Bende Mustafa beye hepsiburada.com'un karışık mesajlarıyla ne demeye çalıştığımı sormuştum, Mustafa bey de birimlerindeki bir arkadaşın bu konuyla ilgilendiğini ve bana geri dönüş yapacaklarını söylediler; fakat geri dönüş olmadı ve hiçbir bilgi de gelmedi. hepsiburada.com cihazı iade etti ve değişim için herhangi bir bilgi de vermedi. Bende bu durumu tekrar Mustafa beyle paylaştım ve s1500 modeli ile zannerdersem değişiminin sağlanamadığın ve bu sebepten ötürü makinayı iade etmek zorunda kalacağımı söyledim, Mustafa bey de iade edebilirsiniz dedi. İletişim bozukluğu nedeniyle artık pes ettim; çünkü bu belirsizlik zamanımı çalıyor sinir sistemimimi bozuyordu. Bu aşamada da büyük ölçüde hepsiburada.com'un duyarsızlığı vardı.

Mustafa beye ilgisinden dolayı teşekkür ederim.

#emre5825' tarafından 30.07.2009 21:02:30 tarihinde düzenlendi.


#emre5825' tarafından 30.07.2009 22:16:37 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 30 Temmuz 2009, 20:48 - İp: 88.***.**3.74
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Emre Bey,
gerçekten duruma sizin adınıza üzüldüm. Normal şartlarda biz Fuji merkezden son kullanıcıya satış yapmıyoruz ama bu durumda siz doğrudan bizden satın alabilirsiniz. Mağduriyetinizden dolayı elbette sözümüz söz ve S1000 in bir üst modeli olan S1500 ü size aynı fiyatdan ve dilerseniz taksitle verebiliriz.
Bu konu ile ilgili ltf. Cem bey ile Fujiden irtibata geçin. [email protected]
kendisinin konu hakkında bilgisi var ve size yardımcı olacaktır.
Sevgilerle...
Mustafa Hoşbakan

 

Tarih: 30 Temmuz 2009, 22:46 - İp: 217.***.**5.53