irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Yardım Talebi

Herkese slm öncelikle.fotograf isine yeni giren biri olarak yardimlarinizi bekliyorum kendi icimde canon nikon derdini attim canona karar verdim ama model konusunda tikandim para kazanma kaygim yok sadece hobi büyük bir body istiyorum 7d olsa super olurdu ama simdilik okadar param yok 40d ile 50d arasinda kaldim 40d eski makina gerci 50d cokta yenidegil megapixel konusu nekadar onemli 10 mp yeterlimi türkçe menü mevcutmu 40d'de yada 50d daha iyi daha yenimi isteğim makinayı zorliyim manuel ayarlarda yeniyim ama cok hevesliyim bu iki chaz hakkida bana yardimcı olursaniz size minnettar olacam simdiden tesekkürler

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 17:11 - İp: 37.***.**6.38
Cevapla
nikonfili
nikonfili
üye
(Amatör)
Yurtdışı

60d alın..

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 18:11 - İp: 151.***.**2.69
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Maddi imkanlar elvermiyor şuan ekipmanı tamamlayıp 7d almak niyet
indeyim

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 18:50 - İp: 37.***.**6.38
ercan43
ercan43
üye
(Amatör)
Istanbul

Yazdığın makinalar çok eskilerde kaldı. Canon 100d yi öneririm. TIKLA

#ercan43' tarafından 15.02.2014 19:56:06 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 19:54 - İp: 141.***.**2.188
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Ercan abi 100d küçük makina ellerimin arasında kaybolmasın istiyorum

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 20:35 - İp: 37.***.**6.38
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli


Kararsız olduğunuz belli.. Açtığınız konulara bakınca, bunun üç senedir sürdüğünü görebilyorum...

Bu akşam rahatlayın, biraz çerez ve meyve suyu öneririm.

 

Tarih: 15 Şubat 2014, 21:47 - İp: 94.***.**7.70
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Abi gerek ailevi gerekse maddi sorunlardan merakımı ertelemek zorunda kaldim ama artık yavas yavas isler yoluna giriyor nisan basinda da eşimin dogumu var ozamana kadar alacam makinayı

 

Tarih: 16 Şubat 2014, 08:46 - İp: 37.***.**5.133
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli


Maksadımız iyi olsada, en çok yanıldığı(mız) nokta hedefleri yüksek tutmamız.

100d yapısı küçük gelebilir, ama 600d bugünlerde daha hesaplı ve ergonomide birkaç puan önde (bence). 60d önerilebilecek daha iyi seçenek olsa da, benim önerim gövde alırken ekonomi yapıp oradan tasarruf edilen rakamı aynen lense aktarmak.. Benim bakış açımla, problem çözülmek yerine, yeni soru işaretleri oluşacaktır. İkinci el lensleri hep öneriyorum, aynı şeyi yapmak içimden geçiyor. Ama Batman'da olduğunuzu düşününce denemeden görmeden alınmayacak ürün bunlar...


Nisan ayı için şimdiden tebrik ediyorum, Gözünüz aydın...


 

Tarih: 16 Şubat 2014, 11:22 - İp: 94.***.**7.119
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Mete abi ilk etapta uygun bi body ile başlama niyetindeyim yani 18-55ile 7d kullanmaya başlamican uygun bir body istiyorum ama elimde kaybolmasın zaten eller kocaman batmandayım bide ilçelerinden birindeyim kurs imkanımda yok türkçe menùlü 50 d düşunüyorum yani ozaman ihtiyacıma uygun ekipmanı toplicam sonra seviyemize uygun bir makina yeterki bana şuan temel fotoğrafları deneyerek alıştıracak öğretecek olsun

 

Tarih: 16 Şubat 2014, 15:31 - İp: 37.***.**8.22
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Ögrenmek istediğim 50d başlamak icin nasildir?cok eskimidir? Beni üzermi?

 

Tarih: 16 Şubat 2014, 15:41 - İp: 37.***.**8.22
irfn
irfn
üye
(Amatör)
Batman

Sahibinden.comda 40d var 18-55 675tl +17-85ile 1250 tl alınırmı

 

Tarih: 16 Şubat 2014, 15:58 - İp: 37.***.**8.22
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
igotek
0
994
23 Ağu. 2016, 21:14
igotek
ybakimci
1
2962
06 Haz. 2012, 15:10
baberti
ademgorgulu
1
1881
06 Haz. 2012, 12:32
t_sistem
ultimaforsan
3
1182
16 Nis. 2012, 22:09
ultimaforsan
iso26
1
1584
02 Kas. 2011, 00:57
hbaysal
sahink
5
1051
07 Oca. 2011, 18:51
designwish
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Kötüye Kötü Demeyi Öğrenmek
harmanciMerhabalar;   Fotoğrafçılıkta belli teknik standartlar olduğu su götürmez bir gerçek olsa gerek.Bu anlamda bir fotoğrafın belli standartları yakalamış olması kaliteye ve iyiye doğru giden yolun anahtarıdır demek pek de yanlış olmayacaktır.   Buna paralel olarak kötüye kötü demeyi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
atakan, erdem-ozturk, (2)