feridunb
feridunb
üye
(Amatör)
Ankara

Panasonic Fz 50 Çıktı

FZ 50 de sonunda çıktı
10.4 mp ccd
848*480 video
Venus Engine III işlemci
1600 ISO + ISO 3200 (High sensitivity mode)
hayırlı olsun...




 

Tarih: 19 Temmuz 2006, 12:17 - İp: 84.***.**0.228
Cevapla
erdenbay
erdenbay
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Bursa

Arkadaşlar Temmuz 2006 dan sonra bu topic durmuş,acaba başka bir yere mi taşındı.

FZ 50 nin foto kalitesi,noise ve makina hakkındaki son düşüncelerinizi merak ettim. Alınır mı bu makina?

Kullanan var mı acaba,nedir memnunmudur? Almayı düşündüğüm birkaç model arasında da ,ondan merak ettim..

#erdenbay' tarafından 29.05.2007 07:29:13 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 07:24 - İp: 88.***.**3.193
levobjk
levobjk
üye
(Meraklı)
İzmir

hayırdır erdenbay ?
H9 almıcak mıydın sen?

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 09:47 - İp: 213.***.**8.2
erdenbay
erdenbay
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Bursa

Levobjk,,kafam karıştı yine yaa.
Gerçi dpreview incelemesi yapılmadı ama,baksana dpreview forumu ve BURDAKİ inceleme siteleri gibi sitelerde, makinayı yerden yere vurmuşlar,foto kalitesi çok kötü (6)oyuncak diyorlar. Şaşırdım kaldım.

Gerçi dpreview i beklemek lazım ama (bekliye bekliye yaz geçecek valla) umutsuzluğa kapıldım. Bi de sanki bodysi küçük ,oyuncak gibi geldi bana

Yönü 6500fd ve Fz50 ye çevirdim gibi ne dersin. Sen de uzun zamandır araştırıyordun, ne aldın? H9 du en son kararın biliyorum da...

H9 aldıysan ,pardon yaa, bu kadar da laf ettim. Ama şahsi fikrim tabii ki..H9 benim de ilk tercihim di ama ne bileyimm, mide bulanıyo işte....

#erdenbay' tarafından 29.05.2007 15:48:32 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 15:46 - İp: 88.***.**9.204
hbmacit
hbmacit
üye
(Amatör)
Burdur

Ya yazılan yorumları okudum millet makineyi eline almadan yazmış da yazmış. Ben FZ50 kullanıyorum zifiri karanlıkta hiç bir noise bırakmadan fotograf alıyorum. Canon S3 ten de bin kat daha iyi çekim yapıyor. Görüntü sabiltleyici harika çalışıyor. Makineyi amatörlere tavsiye ederim.Fyiatına göre çok çok iyi. SONY R1 le kıyaslamışlar ama SONY R1 bu makinenin yanından bile geçemez.

 

Tarih: 31 Mayıs 2007, 18:35 - İp: 85.***.**2.110
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Google Benim İşletmem Haritalara Ekleme

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
rookie_cam
12
2229
21 Oca. 2020, 16:07
johnwayne
acarmehhmet
3
605
07 Ara. 2019, 20:45
mete007
mete_
0
302
27 Kas. 2019, 17:51
mete_
gimbal
1
1071
31 Eki. 2019, 10:16
hugareva
afrikalı
2
238
31 Eki. 2019, 06:48
afrikalı
ogzulusoy
1
342
28 Eki. 2019, 13:19
ogzulusoy
Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Net Fotoğraflar İçin İp Uçları
mehmetcihanYeni başlayanlar ve amatör fotoğrafçıların sorunu olan net fotoğraf çekimi ile ilgili bir iki noktayı maddeler halinde sıralamak istiyorum. Aslında okuduğum farklı yazılarından özetleme yapacağım ve bir ikide kişisel tecrübe.Umarım faydalı olur.      1- Mutlaka sağlam kaliteli bi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ltfsen, foto888, (2)