fotorenk
fotorenk
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bitlis

Afosan Minilab Aldım

Arkadaşlar gittim afosan plas 2011 dijital minilab aldım türk yapımı sadece led sistemi almanyadan ithal ediliyor gittim gördün alan arkadaşları ziyaret ettim çin mallarından çok daha kaliteli sordum soruşturdum ve karar verdim inş Allah cc hayırlara vesile kılar

 

Tarih: 12 Şubat 2006, 20:49 - İp: yok
Cevapla
myc
myc
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
İçel

Allah c.c hayırlı uğurlu etsin bol kazanç versin inşallah,makinanın neticesini bizlerle paylaşırsın umarım.

 

Tarih: 13 Şubat 2006, 07:30 - İp: 85.***.**4.15
flassv
flassv
editör
(Reklam Fotoğrafçısı)
Afyonkarahisar

foto renk hayırlı uğurlu olsun güle güle kullna sorunun olursa haber ver elimden geldiğince yardımcı olurum.

bahsettiğin gibi son modeller çin mallarından iyi.

 

Tarih: 13 Şubat 2006, 11:23 - İp: 81.***.**5.127
musty67z
musty67z
üye
(Firma)
Zonguldak

çok isabetli bir iş yapmıssınız sizi tebrik ederiz bizim furyaya katıldınız yani afosan makinasını almakla çok iyi yapmışsınız yerli malı diye korkanlar göreceklerki bu makinayı bulamaz hale gelecekler çünki yatırımın en iyisi bu iyisi olana kadar en iyisi afo dijital plus2011 'dir saygılar sunarım.

 

Tarih: 13 Şubat 2006, 13:27 - İp: 88.***.**6.131
fotorenk
fotorenk
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bitlis

dostlarım yapmış olduğunuz yorumlar beni ferahlattı 2000 nüfüslu bir ilçeye kalkıpta 5000 euro verilmez ve bu parayıda çıkarmaz bende çok iyi bir iş yaptım zannediyorum en azından paramız türkiyemizde kalsın makina 20 güne kadar kurulacak elbette neticelerini söyleyeceğim ve isteyen dostlarım olursada baskılarından göndereceğim inş hayırlı olur

 

Tarih: 13 Şubat 2006, 15:16 - İp: 85.***.**9.215
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

Hayırlı Uğurlu Olsun....

Nüfus yapısı bahsettiğiniz gibi olunca...
Benim önerdiğim 50.000€ üzeri fiyatlardaki makinelerden kesinlikle uzak durmak gerekirdi tabiki..

 

Tarih: 13 Şubat 2006, 18:15 - İp: 85.***.**7.92
fidella
fidella
üye
(Meraklı)
Hatay

fotorenk

Size öncelikle hayırlı uğurlu olsun diyorum...umarım bu makina fuarda sergilenir bende bu şekilde inceleme olanağı bulurum...makina baskıya hazır vaziyette ise eğer bir email adresi alabilirsem göndereceğim fotoların baskısını görmem beni çok memnun eder....sağlıcakka kalın....

 

Tarih: 14 Şubat 2006, 01:25 - İp: 85.***.**6.31
fotorenk
fotorenk
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bitlis

fidella dostum makinayı ben yerinde inceledim benim dükkanad inşallah 20 güne kadar kuracaklar almanyadan led sistemi gelecek makina baskıya hazır oldumu sizinle temasa geçerim ben size mns adresimi vereyim oradan görüşürüz fotorenk_adilcevaz@hotmail.com

 

Tarih: 14 Şubat 2006, 08:33 - İp: 85.***.**6.203
ahmet1903
ahmet1903
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Balıkesir

hayırlı olsu arkadsım ben de aldım bakalm bu pazarteside benimki kurulaak ama is bunla bitmio simdide scanner arıyorum pakonu oneriyor millet ama yalcınlardan baska bi yerde bulamdım ordada scannerı gostermioler ve garanti yok

 

Tarih: 15 Şubat 2006, 22:50 - İp: 85.***.**5.212
fotorenk
fotorenk
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Bitlis

ahmet 1903 kardeşim seninkide hayırlı olsun msn den görüşelim turan group ta da varmış fakat tarayıcı banada pakon f 235 önerdiler bakalım ne yapacağız benim msn adresim fotorenk_adilcevaz@hotmail.com ilgilenirsen görüşrüz selamlar

 

Tarih: 16 Şubat 2006, 07:41 - İp: 85.***.**7.95
wolkan16
wolkan16
üye
(Firma)
Bursa

ya arkadaşlar bu afosan ın bi internet sitesi yok mu acaba

 

Tarih: 17 Şubat 2006, 10:29 - İp: 81.***.**8.216
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
dedefendi
7
1298
13 Nis. 2018, 00:53
dedefendi
dijix_foto
0
1506
06 Eki. 2017, 14:33
dijix_foto
recero
6
4812
08 Tem. 2017, 14:07
efekentli09.32
mehmet2106
0
1039
16 Haz. 2016, 16:26
mehmet2106
mkarakas_58
10
720
04 Haz. 2016, 01:16
paperman
bustaseo
1
719
19 Mar. 2016, 20:07
mete007
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Net Fotoğraflar İçin İp Uçları
mehmetcihanYeni başlayanlar ve amatör fotoğrafçıların sorunu olan net fotoğraf çekimi ile ilgili bir iki noktayı maddeler halinde sıralamak istiyorum. Aslında okuduğum farklı yazılarından özetleme yapacağım ve bir ikide kişisel tecrübe.Umarım faydalı olur.      1- Mutlaka sağlam kaliteli bi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
celky, selimcinar, muhammedguney, (3)