n.baba

n.baba

Adı Soyadı : Nazım Danacıoğlu
Şehir : Ankara
Meslek : İnşaat
Grup : Amatör - Yaş : 80
Üyelik Tarihi : 10 Aralık 2005, Cumartesi - Son Oturum : 5 Nisan 2019, Cuma
Açtığı Konu : 4 - Cevapladığı konu : 99
Profil : Çimento tozu yuttum bir kere.evler, okullar, fabrikalar,hastaneler-üniversitler,kilise bile yaptım (iç dekorasyon)Kendime bir ev yapamadım.5 kızım var. artık çalışmak istemiyorum.fotoğraf çekmek istiyorum.
--------

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
n.baba
2
1999
01 Oca. 2012, 13:11
dedemkorkut
n.baba
80
6689
11 Eki. 2011, 01:33
n.baba
n.baba
27
3351
02 Haz. 2007, 13:01
n.baba
n.baba
6
1765
01 Haz. 2007, 00:01
n.baba
n.baba
17
1936
31 May. 2007, 08:57
n.baba
n.baba
66
14626
06 Nis. 2007, 02:00
banvit82
n.baba
5
5979
05 Kas. 2006, 13:55
fotomat
n.baba
15
3069
31 Eki. 2006, 08:45
n.baba
n.baba
1
1438
09 Oca. 2006, 14:58
n.baba
n.baba
6
7605
15 Şub. 2011, 05:43
evrensel
n.baba
11
4332
19 Ara. 2005, 17:05
bitpire
n.baba
2
1359
15 Ara. 2005, 19:08
n.baba

Sayfa(lar): 1

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ertugrulkoca, (1)