15 Kasım 2006, Çarşamba - Son Oturum : 12 Kasım 2019, Salı
Açtığı Konu :
2 - Cevapladığı konu : 14
Profil :
Ortaokul yıllarında Lübitel II marka makine ile çekim yapıp, siyah beyaz baskılar yaparak başlayan fotoğraf tutkum, 20 seneyi aşkın süredir dönem dönem azalarak veya artarak bugüne kadar devam etti.
--------
Forumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki? Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...