ttsunriset
ttsunriset (üye)
Antalya / Meraklı

(dikkat) Aydınlar Foto Market

Oncelikle yeni makinemi almamda degerli goruslerini okuyarak karar verdigim,fikirlerini paylaşan emegi gecen herkese cok tesekkurler. Ilk mesajımın bu sekilde olmasını istemezdim fakat en azından benden sonraki arkadaslar icin bilgilendirme geregi hissediyorum.
350D body+ 18-55 + 90-300 obj.+ tripod +Çanta + 512 CF hafıza kartı+ battery gripten olusan kiti 10gun once Aydınlar Foto Market internet sitesi uzerinden sipariş verdim.Kite gore Turkiye şartlarında taksit vs. konusunda benim buldugum en avantajlı fiyat olması,prof.fotografcı arkadaslarımdan aldıgım feedbackler ile en uygun secim olarak gorunuyordu. Sipariş saatinin uzerinden 20saat geçtikten sonra kargo kapımdaydı,ilk once bravo dedim iyi çalışıyorlar. Paketi açtıktan sonra Çanta ve 90-300mm obj. içinde olmadıgını gorup tel. açtım."Kusura bakmayın elimizde kalmamış biz size en geç 2gun içerisinde ulaştıracağız" yanıtını aldım.Ne kadar cirkin bir davranış olsa da(ben onların yollamadan once haber vermesini beklerdim) beklemeye başladım.1-2-3 gun derken ne kargo ne bilgilendirme tel. veya
e-mail'ı aldım. Tekrar aradım distributor elinde olmaduıgını malesef gelecek haftaya kaldıgını soylediler,ortalıgı yıktım fakat ne müşteri memnuniyeti ne teknik bilgi ne de iş bitirme kabiliyeti olmayan bir arkadaşla bir yere varamadık. Yetkili birisiyle gorusmek istiyorum dedigimde su an burada yok malesef gibi kıvırmalara girdiler. Ertesi hafta oldu beni hala arayan yok yine ben aradım "işte arıyoruz bulamıyoruz,Erkayalar'ın elinde yokmus" dediler. Erkayaları aradım "elimizde var" dedikleri an,tepem attı telefonda yagdırdım. "Beyfendi biz sizi 10dk sonra arayalım" dediler. 10dk sonra "biz objektifi bulduk,bugun kargoya veriyoruz" dediler. Ve tam 10gun sonra komple sete ancak ulaşabildim.
Lutfen eger internetten sipariş verecekseniz firma ne kadar ciddi olursa olsun ilk once telefonla teyit alın benim yasadıgım olayları yasayıp sinirinizi bozmayın.

Saygılarımla.

Tarih: 26 Ocak 2006, 21:34 - İp: yok
guronline
guronline (üye)
Yurtdışı / Amatör

sevgili ttsunriset;
bahsettigin bu olay benim basimada bircok defa geldi..cok unlu bir alisveris sitesinden aldigim mallar meger stokta olmayan mallarmis..15-20gun bekledigim siparislerim oldu..yahu kardesim madem stokta yok neden var gozukuyor ve de bizim gibi musterilerin zamanindan calisyorsunuz?..
isin ilginc vede komik tarafi ben siparis verdikten sonra o urune "stokta kalmadi" yazmalari....ben siparis verince anliyolar stokta olmadigini..komik isler yapiyolar bazen..
...
senin adina bende sinirlendim ttsunriset...olsun hayirli olsun.gule gule kullan...
bu arada ne kadara almistin seti? belki fiyat ayarlamasinda hata yaptiklarini dusunerek sana urunleri eksik gondermislerdir...
kolay gelsin,gorusmek uzere...

 

Tarih: 26 Ocak 2006, 21:44 - İp: 85.***.**1.96
ttsunriset
ttsunriset (üye)
Antalya / Meraklı

guronline tşk ederim. Seti yukarıda saydıgım butun aparatlarıyla beraber uzun vadeli olarak yaklaşık 2.200YTL civarında aldım. Cok iyi paralar kazanmayı biliyorlar fakat yanlarında calısan adamlar malesef vasıf yonunden zayıf insanlar,magdur olan benim yine pesinden kosturan benim Sende yine stokta yok yazmıslar bende bu olayların uzerine hala sitede "stokta var" yazmaya devam ettiler,uyardım "kaldıracagız yanlıslık olmus" diyip hala kaldırmadılar. Anlam vermek cok guc,verilen miktar 2$ da 2000$ da olsa sonucta beni magdur etmeye hiçkimsenin hakkı yok. Yine iyi niyetli dusunerek bu olayın yetkililerin haberi olmadan yapıldıgını ve bu mesajın kısa zamanda onlara ulasıp onlemini alacaklarını beklemekten baska diyecek bisey yok.
Bu arada sonra gonderdikleri objektif 90-300 USM Ya bu adam deli kar mar dinlemez basar gelir dediler yada insafa geldiler bilemicem

 

Tarih: 26 Ocak 2006, 22:08 - İp: 85.***.**4.187
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Bence abartmışsın.Bazen bir konuda haklı olmak size istediğiniz gibi davranma hakkını vermez.Yani siz "yağdıramazsınız".Malı iade eder paranızı geri isteme hakkınızı kullanırsınız veya olayı tüketici mahkemesine yansıtır tazminat talep edersiniz.
Sonuç olarak söylemek istediğim şudur: Bazen haklıyken sergilediğiniz tavır olayın önüne geçer ve siz haklılığınızı yitirirsiniz.

 

Tarih: 26 Ocak 2006, 22:23 - İp: 85.***.**0.158
ttsunriset
ttsunriset (üye)
Antalya / Meraklı

Burkay Bey;
Fikirlerinize saygı duyarım fakat görecelidir. Benim yanlış ifadem "yağdırmak" kesinlikle terbiye sınırları dışında hareket etmek anlamında degil. Bahsettiginiz oneriler buyuk zaman ve ek maliyet içeren durumlar. Konunun cok fazla uzamasını istemiyorum yazı sadece uyarı ve bilgilendirme amaclı yazılmıstır,herkes kendine gore bir sonuc cıkarır.
Saygılar.

 

Tarih: 27 Ocak 2006, 05:27 - İp: 81.***.**1.186
oguzce
oguzce (üye)
İstanbul / Firma

Sayın müşterimiz,

Ben Aydınlar Foto-Market'in Genel Müdürü'yüm. Sitemizden yaptığınız alışveriş ile ilgili olarak yaşadığınız sıkıntıyı siz bu foruma yazdıktan sonra öğrendim. Öncelikle, size yaşatığımız sıkıntıdan dolayı firmam ve ilgili arkadaşlarım adına özür dilerim. Bu sorun, özellikle bizim gibi daha aile şirketi olmaktan kurtulamamış kurumsallaşmasını tam anlamıyla tamamlayamamış ama aynı zamanda internet üzerinden satış gerçekleştiren pekçok firmanın sorunu... Ancak tabii ki bu mazaret değil. Nevar ki bizim müşteri ilişkilerinde alışkanlık haline getirdiğimiz bir durum değil. Web sitemizdeki ürün sayısı çok ve bunların tamamı manuel olarak güncelleniyor. Dolayısıyla bazen stokta tükenmiş ürünler satışa açık kalabiliyor. Biz bu sıkıntının farkındayız. Bu sıkıntıları aşmak ve yeniden yaşamamk için hem donanım altyapısı, hem müşteri ilişkileri yönetimi anlayışı, hem insan kaynakları ve personel eğitimi ve hem de teknik destek konularında bir dizi yenilenme ve modernleşme faaliyeti içerisindeyiz. Örneğin yakın gelecekte bir Call-Center uygulaması başlatacağız, artık web sitemizde sorularınızı arkadaşlarımız olabildiğince hızlı bir şekilde yanıtlıyor. Gene stok yönetimi ile ilgili bir otomasyon sistemi kuruyoruz ve sitemizi bu sisteme entegre edeceğiz ve stoklarda olmayan ürünler bundan sonra satışa açık kalmayacaktır. Takdir edersiniz ki bu bir süreç işi Aydınlar, müşterilerine her geçen gün daha kaliteli bir hizmet sunmak istemektedir. Her yönüyle bir yenilenme ve kurumsallaşma çalışması yürütüyoruz ve bununla ilgili hiçbir yatırımdan da kaçınmıyoruz, ancak bu bir süreç meselesi.

Eğer, mail adresime adres ve iletişim bilgilerinizi gönderirseniz sevinirim.

Oğuz Çeltikci
Aydınlar Foto-Market
0212 528 54 44 (120)
[email protected]

#oguzce' tarafından 10.04.2012 18:39:58 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 27 Ocak 2006, 19:22 - İp: 95.***.**8.215
ttsunriset
ttsunriset (üye)
Antalya / Meraklı

Sayın Oğuz Bey;
Şahsınıza iletişim bilgilermi içeren e-postayı gonderdim bu konuyu okuyan arkadasların da bilgilenmesi acısından kopyasını yazıyorum. Gostermiş olduğunuz nezaket ve ilgi için teşekkürler.

*****************
Sayın Oğuz Bey;
Tahmin ettiğim gibi sizin bilginiz dışında gelişmiş bir olay ve nezaketen bu sekilde bir üslupla cevap vermeniz bile fazlasıyla memnun edici.
Sitede yazdıgım yazı Aydınlar Fotomarket konusunda duyduğum çok olumlu görüşlere ( ki buna bağlı olarak uzun bir süreç sonucunda Aydınlar'ı tercih ettim) nazaran yaşadığım hayalkırıklığı ve sinir bozukluğundan ileri gelen düşüncelerimi yansıtıyor.
Belirttigim gibi aslında bu kesinlikle bir uyarı niteliğinde olup şirketinizle yaşanan talihsizlik sonucu yazılmış fakat tüketicilerin madur olmaması için alışveriş yapılan tüm online siteler için geçerlidir.
Tekrar ilginiz için teşekkür eder, en kısa zamanda görüşmeyi dilerim.

Saygılarımla.
Salim AKBAŞ

 

Tarih: 27 Ocak 2006, 20:19 - İp: 85.***.**3.96
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

ah...ah

 

Tarih: 28 Ocak 2006, 13:47 - İp: 85.***.**0.254
sukrudeniz
sukrudeniz (üye)
Antalya / Amatör

arkadaslar aydınlar foto marketten bende alısverıs yaptım ama hıc bır sorunla karsılasmadım sanırım sızde bır aksılık olmus satıs depertmanında kadir bey var onunla temas kurarsanız her konuda yardımcı olur sevgiler....

 

Tarih: 28 Ocak 2006, 20:19 - İp: 85.***.**7.254
okyara
okyara (üye)
İzmir / Amatör

size daha ilginç olanını anlatayım. USA deki internet sitelerinde çok cazip fiyata ürün görüyorsunuz ve talep edip parayı kredi kartınızdan çektiriyorsunuz. sonrasında ürünün ellerinde olmadığını ama acele isterseniz 100-150 usd daha yüksek fiyata temin edebileceklerini öğreniyorsunuz.böylece benim gibi 450 usd ye gördüğünüz obj i 600 usd ye almak zorunda kalıyorsun ve adamlar elleirni oğuşturuyor.yani bu sitelerde kurulan güzel bir tezgah. bende aydınlaa foto dan internet üzerinden sigma obj aldım ve 2 gün içinde elime ulaştı.belki sipariş verilmeden önce benim gibi telefon edip stok durumu sorulsaydı bu sorun yaşanmazdı.ama iyi bitmesi sevindirici.

 

Tarih: 10 Mart 2006, 23:52 - İp: 85.***.**6.163
fotoasli09
fotoasli09 (üye)
Aydın / Stüdyo Fotoğrafçısı

Valla arkadaşlar insan alışveriş yaptığı yerden nezaket görmeyi doğal olarak istiyor.Ben de bu arkadaşlardan nikon d 70 makineme piyasadan 100ytl aşağı önerdikleri 24 - 85 objektif almak istemiştim. Telefon ettiğim hanım kızımızla objektifin fiyatında anlaştık ve ona bir gün müsade etmesini kerdi kartımı müsait hale getireceğimi ve objektifi alacağımı söylediğimde telefon yüzüme kapatıldı ve ben hep böyle nezaketsizlikten çok rahatsız olmuşumdur.Ertesi gün gittim Yalçınlardan 100 ytl daha pahalıya aynı objektifi aldım.Sonuçt ben de bir müşteriyim değil mi.haklı olduğunuz bir konuda size destek vermek için bunu yazmak gereğini duydum. Selamlar herkese YAŞAR UĞUR FOTO ASLI AYDIN

 

Tarih: 19 Haziran 2006, 21:30 - İp: 85.***.**3.224