Fotoğrafçılık Forumları
Bir Soru...
Arkadaşlar selam.
Bu grafik nasıl yapılıyor? Bir çok yerde görüyorum. Mutlaka bunu kolayca yapan bir program vardır diye düşünüyorum.
(Göremezseniz diye anlatmaya çalışayım... Fotokritik yazısı her harfin zerinde onarca kelime var. Yani harfler kelimelerle yazılmış)
Yardımcı olur musunuz?
Teşekkürler
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150414835955339&set=a.465200680338.282485.213909410338&type=3&theater
Tarih: 12 Aralık 2011, 13:53 - İp: 217.***.**5.2
Henüz cevap yazılmamış
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
154127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034610 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

Soruların Gizli Dili, Çatal Dilli Midir?
14 Şub. 2026, 11:11 miratcenk
042514 Şub. 2026, 11:11
miratcenk -

-

-

-

Sağlık Raporu Ücreti Sorunsuz Ödeme Örnekli Full Anlatım
20 Haz. 2025, 19:54 prodersler
0238520 Haz. 2025, 19:55
prodersler -
