Fotoğrafçılık Forumları
Çekelim Mi Çekmeyelim Mi
merhaba resim çekmeyi sevenler sitede iinsanların çektiği birbirinden güzel resimleri bakıyoruz ve yorumluyoruz. çiçek resimleri manzaralar böcekler kuşlar hayvanlar ve tabi ki insan hepsi doğanın bir parçası ve görüp beğenip deklanşore basıyoruz. ama sokakta haberi olmadan resmini çektiğimiz çocuk amca dede bayan herneyse haberi yoksa onun hakkına tecavüz etmiş gibi olmuyormuyuz. ne yapmalı izin mi almalı yoksa görüp beğendiğimiz o kareyi çekmelimiyiz.
Dadanagast beni anlaadığına sevindim
ceko kardeş dadaganst seninle ayni fikirde değilki yalnış anlamışsın . o diyorki siz çekin sonra resmigösterip izin isteyin . yani edep ve başkalarının hakkı konusu . belliki dadangast kardeş de edep ve hakgözetimi var . tebrikler.
İlgili olabilecek konular
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

-
-

Soruların Gizli Dili, Çatal Dilli Midir?
14 Şub. 2026, 11:11 miratcenk
042814 Şub. 2026, 11:11
miratcenk -

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036628 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

-

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047630 Kas. 2025, 21:25
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -
