Fotoğrafçılık Forumları
Ve Sonunda Pes Ettim
arkadaslar yaklasik bir ay evvel canon eos 300 d kit
bana moral olabilecek bir yazi daha .sagol bitpire kardes böyle yorumlari gördükce fotografciligin sadece makina almakla olmadigini ögrenmeninde sadece kitaplardan yada dökümanlardan olmadigini bu isin yasayarak ,tecrübe ederek yada en önemlisi tecrübeli insanlarin ögütlerini dinlemekle oldugunu anladim.(zaten hayatta böyle birsey degilmi).saygilar
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050216 Mar. 2026, 13:13
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056915 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081518 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -
-

Ziraat Bankası Kartını İnternet Alışverişine Açma Kapatma
06 Kas. 2025, 04:01 prodersler
074706 Kas. 2025, 04:01
prodersler -

Fotoğraf Koleksiyonu Nedir? Ve Nasıl Yapılmaz?
14 Eki. 2025, 12:48 miratcenk
0129814 Eki. 2025, 12:48
miratcenk -

İlk Defa Makine Alacağım Öneri Ve Tavsiye
05 Haz. 2025, 10:26 insanyiyici
1169210 Haz. 2025, 12:39
mete007 -

Drivestyle: Arabada Dinlenecek En İyi Bass'lı Yabancı Parçal
11 Nis. 2025, 22:35 ebede
0113011 Nis. 2025, 22:36
ebede -

-
