virion
virion (üye)
Aydın / Meraklı

Fuji De Neler Oluyor?

Arkadaslar bu fuji de neler oluyor anlamıs deilim f30 f31 gibi makinalar türkiye ye gelmedi. f50 cıktı 2 hafta piyasada kaldı sonra birden piyasadan silindi aynen f40 ta oyle. simdi f47 diye bir model cıkartmıslar hemen hemen f40 ın aynısı. f50 almak istiyordum ama hiç biyerde yok makinada bir sorun mu cıktı desem yurtdısında satılıyor. Acaba fujifilm Türkiye'de mi bir sorun var yoksa bu bir starejimi anlamıs deilim. Neler olup bittigini bilen anlayan birileri var mı acaba?

Tarih: 27 Mart 2008, 13:28 - İp: 85.***.**1.110
prxx
prxx (üye)
Aydın / Amatör

Valla arkadaşlar insanlar çok acayip olmuşlar. Benim arkadaşım F480 modelini satın almış. Sinfo. A.Ş. gönderdik pazartesi günü çok iyi hatırlıyorum geçen hafta, içerisine cihaz ile bilgi yazdık ve değişmesini taleb ettik, Perşembe günü ürün elimizdeydi. Markaları bu kadar çok haksız yargılayan arkadaşlar lütfen bütün makinelerin isolu fotoğraflarnı çekip kumlanma oranlarını karşılaştırsınlar. Unutmayın ki, Her marka için geçerli burada bir firmadır. Türkiye bölümünde bizim gibi insanlar çalışmaktadır. Herkes ekmek parasını kazanıyor. İnsanları kötüleyerek ekmekleri ile oynamak sadece aç insanlara mahsustur.

 

Tarih: 23 Mayıs 2008, 01:36 - İp: 88.***.**8.140
love_boy
love_boy (üye)
İstanbul / Amatör

benim s9600 üm arıza yaptı daha doğrusu aldığım piller aktı ve cihazım bozuldu o kadar anakart filan ıvır zıvır dediler makinemi 2 günde kargoyla evime yolladılar. ben fujifilm den memnun kaldım diye bilerim...

 

Tarih: 23 Mayıs 2008, 01:42 - İp: 78.***.**0.255
soundbycng
soundbycng (üye)
İstanbul / Meraklı

Cesurd denen arkadaş tamamen çamur atmak için yazmış. cok belli oluyo. bunu cesurd da dahil herkes biliyoki türkiye pazarında satış sonrası en iyi desteği veren firma fujidir. snn hiç arızalı modelini bi üstüyle değiştirdilermi???

 

Tarih: 23 Mayıs 2008, 23:56 - İp: 81.***.**1.112
cihansenol
cihansenol (üye)
İstanbul / Firma

"Meyve veren ağaç taşlanır" demiş atalarımız. Bir de bunun yanında "Çamur at izi kalsın" şeklinde bir politika dünyanın her yerinde yaygın şekilde mevcuttur.

Bir bakkal ya da bir kırtasiye bile %100 müşteri memnuniyeti sağlayamazken bunu bir teknik servisten beklemek anlamsız olur. Burada önemli nokta bunu elden gelen en üst düzeyde tutmaktır. Şunu da unutmamak gerekir ki müşteri memnuniyeti sağlamakla firmanın çıkarlarını gözetmek çok ince bir ayar gerektirir. Bu dengeyi her zaman yakalayamayabilirsiniz ki bu da firmanın ötesinde müşteri ve firmada çalışan insanların düşüncelerinden kaynaklanır. Makinasının LCD ekranı kırılmış olan bir müşterinin "Ben bunu düşürmedim, kendiliğinden oldu" dediğini bile duyduk. Garanti kapsamına girmeyeceğini söylediğimizde 2 gün sonra internette "Fuji Teknik Servisi makinamı garanti kapsamında tamir etmedi" şeklinde hakaretler içeren yazılara şahit olduk.

Hiç bir zaman "Türkiye'nin en iyi teknik servisi bizde" gibi bir iddiamız olmadı. (Ki bazı müşterilerimiz sağolsun, kendilerine yardımlarımızdan dolayı forumlarda bu şekilde lanse ettirdiler) Tek gayemiz mümkün olan en yüksek mertebede müşteri memnuniyetini yakalayabilmektir.

İşin özü "CESURD" rumuzlu arkadaşımız sadece teknik servis konusunda değil, bizim satış stratejilerimiz konusunda da bir sürü çamur atmıştır. Ben bunların gerçekten kendi düşünceleri olduğuna inanmıyorum. Sadece rakiplerine karşı agresif bir politika güderek kendi markasını ön plana çıkartmaya çalışmıştır.

İlerleyen zamanlarda bu gibi örneklere daha da fazla rastlayacağımızdan hiç şüphem yok. Önemli olan Fuji kullanıcılarının bize olan inancıdır. Biz de bu inancı boşa çıkartmamak için elimizden geleni yapıyoruz. Buna hiç şüpheniz olmasın...

Herkese bol ışıklı günler...

 

Tarih: 25 Mayıs 2008, 00:51 - İp: 88.***.**4.17
esruhum
esruhum (üye)
İstanbul / Meraklı

cesurd bence başka firmaları kotuleyerek kendi firmanı ön plana cıkarmaya calışma herzaman sen kay bedersin sende biliyosun gercceğin ne olduğunu garti konusuna ve kalite konusuna gelince bende arkadaşlara katılıyorum fuji filim her konuda başarılıdır insanların ekmeyiyle oynuyarak hiç bir sey eline gecmez bunu unutma. sen ne kadar camur
atsanda biz fuji kunlanıcısı olarak biliyoruz gerceği senin tavsiyelerini bence hiç kimse ihtiyaç bulmaz bir ürün tavsiye etmek başka bi ürünü kötülemek değildir bence .

 

Tarih: 31 Mayıs 2008, 00:32 - İp: 85.***.**3.80
cesurd
cesurd (üye)
Ordu / Firma

fujifilmin ne kadar düşük bir kalite ve kalitesiz servis olduğunu benden daha iyi bilemezsiniz.
güzel sözler söyleyerek kimse kimseyi kandırmasın ben burada sadece doğruları söylüyorum hoş doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar hesabı oluyo biraz ama olsun ben yinede kararlıyım doğrularda.
bi arayıp sorun isterseniz 9 aydır bekleyen bir makinanız varmı serviste diye.
benim makinam hala orada neden çok iyi birc servis olduğu içinmi.
A920ye gelince gerçekten 9 mp mi.
gerçek 9mp makinayı bugünün şartlarının bu fiyata kim kaybetmişki fuji satacak
yapmayın ALLAH aşkına kendinizi ve insanları kandırmayın.

 

Tarih: 4 Haziran 2008, 10:47 - İp: 88.***.**2.58
love_boy
love_boy (üye)
İstanbul / Amatör

CESURD un yazdığı hiç bi yazıyı dikkete almayın arkadaşlar bütün yorumlarına baktım her yorumunda fuji markasını kötülüyon yorumlarda bulunmuş ve f31 ve f30 modellerini öne sürerek fuji markasının iyi bir ürün olduğunu göstererek kötülüyen biri ....

CESURD senin serviste a920 mim var demen bile yalan bence her yazdığın yazı aldatmaca benim s9600 im var ve çok memnunum makinemden servis olayına gelince oda yalan benim makinem 2 günde tamir olup kargoyla evime gönderildi.

ama şöyle bi durum var bence senın hiç a920 in olmadıki servise göndericeksin :D:D


diyorum ya her yazdığın her söylediğin yalan hiç yakışmıyor.


CESURD bide firma yazıyor hiç bir firma dan böyle yazılar daha önce okumadım sen hangi firmaya bakıyosun onuda bilmiyorum ama yazarsan sevinirim senin baktığın firmanın ürünlerini kesinlikle almamaya özen göstericem

#love_boy' tarafından 04.06.2008 21:57:44 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 4 Haziran 2008, 21:56 - İp: 88.***.**2.25
cesurd
cesurd (üye)
Ordu / Firma

sn loveboy ben a920m var demedim bu birinicisi
ikincisi fuji servisin numarası 02124733800 dır. ara sor bakalım 8aydan fazla zamandır bekleyen bir dl100 varmı yalanmı doğrumu anlarsın.
üçüncü olarak sen amatörsün ben profesyonel
tam 15 yıldır bütün firmalarla haşır neşirim hangi firmada kim yönetici kim paspasçı sistemleri nasıl çalışır bilirim.
sen bir makina yada artık bir kaç makina almışsın kullanmışsın ama ben en babalarını bile kullandım.
benden ürün alın diye değil satış yapayım diye değil insanlar aldıkları zaman doğru ürün alsınlar diye yazıyorum burada.
canon benim babamın markası değilki canonu kalitelidir diye yazıyorum.
çok insan tanıyorum kalitesiz ürün kullandıkları için dijitalden soğuyan bunlara cep telefonunun çektikleri kameraların çektikleri fotoğrafları bile dijitalin kalitesi diye adlandıran.
benim amacım işte bu.
varsa bir yanlışım söyleyin bana...

 

Tarih: 5 Haziran 2008, 10:36 - İp: 88.***.**9.189
wolwerine2
wolwerine2 (üye)
Eskişehir / Amatör

CesurD
hala yalan söyleme devam. PES ki ne PESS

#Wolwerine2' tarafından 06.06.2008 01:42:55 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 5 Haziran 2008, 18:47 - İp: 88.***.**2.172
esruhum
esruhum (üye)
İstanbul / Meraklı

cesurd cuğum senin bir firma veya canonda calıştığına eminim ama şunu slim sana senin fujiye karşı bi garezin war buda sen başka firmasın fujinin kalitesini müşşteri memmunniyetini kıskandığın için bole yapıyosun bu piyasayı cok iyi biliyosan su anda en fazla kampanya yapan canon cunkü satamıyo en cok ceşit cıkaran samsung zaten o ancak panel yapar foto değil panosoniğe gelince az modeli war ama öz modellere sahip bunları her zaman araştırıyorum ve şu anda sadece fuji we canon onde satışta memuniyete ve sevis durumuna gelince fuji önde bu piyasayı biliyorum die konuşuyosun ama yanlış konuşuyoasun bn ce gel sende kabul et.

 

Tarih: 6 Haziran 2008, 01:18 - İp: 88.***.**6.231