alptekinsa
alptekinsa (üye)
Balıkesir / Amatör

Aydınlar Foto Market

fz30 u almak için internet üzerinden sipariş vermek istedim siparişşi vermeden önce aydınlar foto marketi arayarak ürünün ellerinde olup olmadığını sordum olduğu söylenince hemen sipareiş ettim 4 gün geçiipte ürün elime geçmeyince arayarak durumu sordum elerinde bulunmadığını fakat yarın tedarik edip göndereceklerini söylediler ertesi gün kontrol ettiğimde korgoya verilmediğini görünce önce aydınlar foto marketin satış bölümünü arayarak fz 30 un elerinde olup olmadığını sordum olduğunu alabileceğimi söylemeleri üzerine aydınlar fotonun internet destek bölümünü aradım durumu anlattım satış bölümü ellerinde ürünün olduğunu söylediği halde neden bana gönderilmediğini sorduğumda araştırıp 5 dakika içinde beni arayacaklarını söylediler saatler gecmesine rahmen araanmayınca tekrar aradım karışıklık olduğunu söylediler site yi güncelleyeceklerini söylediler bende siparişimi iptal etim 10 gün gecmesine rahmen paranın hesabıma aktarılmasını bekliyorum [>

Tarih: 28 Aralık 2005, 21:37 - İp: yok
ilhamid
ilhamid (üye)
İzmir / Amatör

bu aydınları cok övuyorlardı..ama demek böyle şeyler oluyormuş..10 gün içinde para iade edilmemmesi düşündürücü...kime güvenecegimizi anlayamadık gitti...

 

Tarih: 28 Aralık 2005, 22:43 - İp: 85.***.**4.84
droral
droral (üye)
Ankara / Amatör

Geçmiş olsun Alptekinsa. Bu da sözde güvenilir site! Pöh!...Üstüne basarak yineliyorum; İnternetten alışverişe asla ve asla sıcak bakmıyorum. Çevremde, bu konuda o kadar çok olumsuz şey görüyor ve duyuyorum ki, zerre kadar güvenim yok hiç bir alış-veriş sitesine. Alptekinsa, keşke paranı cebine koyup, bir otobüse binip İstanbul'a gitseydin. Alacağın makineyi eline alıp, bakıp, deneyip, pazarlığını yapıp öyle alsaydın. Sonra da Boğaz'da bir balık ekmek yiyip, bolca da fotoğraf çekip Balıkesir'e dönseydin, inan daha ucuza gelirdi makinen, en azından manen.... Neyse, hayırlısı, sen paranı kurtar da hele, sonra bir çaresi bulunur nasılsa.
Saygılarımla

 

Tarih: 28 Aralık 2005, 22:43 - İp: 85.***.**5.138
chatpath
chatpath (üye)
Konya / Amatör

İnşallah olay en kısa zamanda çözülür..bende yakında hepsiburada yüzünden menşet olucam galba youn işlem kötü stok kontrolu böle oluo işler demekki hali hazirda bi ilerleme olmassa sikayetvar.com a bi mail at belki çözümü hızlılaştırırlar..

 

Tarih: 29 Aralık 2005, 01:29 - İp: 85.***.**7.46
meraklisi
meraklisi (üye)
İstanbul / Meraklı

Internetten alışveriş yapmamanı tavsiye ederim, genel anlamda internetten satılan mallar o gün mesai bitimine kadar dükkanda satılmaz ise internet müşterisine kargo yapılıyor, FZ30 popüler bir makina, gün içerisinde 4 tane satılması çok normal... Aydınlar Foto dan birileri ile görüştün mü? ben çok memnunum oradan, istanbulda en güvendiğim mağaza

 

Tarih: 29 Aralık 2005, 09:08 - İp: 85.***.**6.193
enderonur
enderonur (üye)
Ankara / Meraklı

yasal yoldan neden hakkınızı aramıyorsunuz anlamıyorum kardeşim

 

Tarih: 1 Ocak 2006, 01:20 - İp: 85.***.**7.239
xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

droral arkadaşın dediği gibi, makineni bence internetten değil görerek al. Bizde Bascuda dan arkadaşa Fz20 almıştık. Biz siyah renk sipariş verdik bize metalik renk geldi. O da günler sonra. En iyisi mağazadan görerek almak. Hemd e güzel İstanbul fotoları çekersin.

 

Tarih: 1 Ocak 2006, 12:03 - İp: 212.***.**0.50
fogos
fogos (üye)
Ankara / Amatör

arkadaşım www.sikayetvar.com adresinden şikayetini yaz çok kısa zamanda cevap alırsın.üstelik aydınlar foto hakkında ki diğer şikayetleride okursun geçmiş olsun

 

Tarih: 1 Ocak 2006, 14:14 - İp: 85.***.**0.150
alptekinsa
alptekinsa (üye)
Balıkesir / Amatör

bu konuya duyarlılık gösteren bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum herkesin bütün içtenliği ile bu duruma üzüldüğüne inanıyorum ve bütün arkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum neyse makinama kovuştum gerçi benim telefon trafiğim paranın hesabıma aktarılmamış olması nedeni ile devam etti internet sorumlu kişinin makinanın yarın gönderileceğine söz vermesi ile durumdan ötürü birazdan meçburiyetten kabul ettim iki gün sonra da olsa makine sonunda geldi fakat bu seferde yanın da hediye olması gereken üç ayak ve çanta yoktu tekrar aradım ve sorunun kargodanmı kaynaklandığını sordum bana özür dileyerek kendilerinden kaynaklandığını ve pazartesi günü kargoya vereceklerini sölediler bekliyoruz en geç 04/01/2006 tarihinde elime ulaşaçak inşallah benimki sadece bu tür olayların olabildiğini görmeleri ve bunlardan ders çıkarabilmeleri amacı ile idi yoksa kimseyi karalamk istemem belkide bu olaylar zinciri kötü bir şanstır

 

Tarih: 1 Ocak 2006, 20:21 - İp: 85.***.**3.128
pexolas
pexolas (üye)
İzmir / Amatör

Lafın yeri gelmişken bende Aydınlar Foto ile ilgili bir maceramı anlatayım arkadaşlara uyarı mahiyetinde olsun.

25.12.2005'de gece yarısı web sitesinden FujiS5600 siparişi verdim.27.12.2005 sabahı elime geçti makine.Görünüşte herşey süperdi ama kutudan Fatura dışında herhangi bir garanti belgesi ve Türkçe kullanım klavuzu vs. çıkmayınca şüphelenip seri numarası ile beraber FujiFilm Türkiye'den bilgi talep ettim.FujilFilm Türkiye'nin mailine göre "ürün yasadışı yollardan Türkiye'ye ithal edilmiş ve bu nedenle Türkiye'de herhangi bir garanti hakedemezsiniz.satın aldığınız firmaya ayıplı mal iadesi yaparak FUJIFILMTURKIYE hologramlı yeni bir tane talep ediniz" cevabını alınca Aydınlar Foto'ya telefonla ulaştım.

Aydınlar Foto yetkilileri özür dileyerek makineyi ödemeli olarak göndermemi istediler.Aynı günün akşamı kargo ile gönderdim ve 2 gün sonra HOLOGRAMLI-TÜRKÇE KULLANIM KLAVUZUNA SAHİP ve FUJIFILM TURKIYE'den 2 YIL GARANTİLİ makinem teslim edildi.

İade işlemleri ile beraber 6 gün içinde makinemi teslim alabildim.Başta garantisiz ürün göndermelerine kızsam da hızları beni mutlu etti.

Sonuç olarak nereden alırsanız alın
GARANTİ BELGESİNE DİKKAT EDİN! Faturanız, garanti yerine geçmiyor her zaman , bilglerinize.

 

Tarih: 1 Ocak 2006, 22:57 - İp: 85.***.**2.59
sayman
sayman (üye)
Afyonkarahisar / Amatör

Merhaba bu forumu Avrupada yaşayan arakadaşların okumasını ve bu tür internet üzerinden yapılan alışverişlerde sistemin nasıl işlediğini anlatmalarını istiyorum.Bizimde bu konuda baskı oluşturmamız gerekiyor.Örneğin PEXOLAS arkadaşımızın yaşadığı olay da çok ilginç.Tamamen YERSE mantığı var.Böyle isim yapmış bir firmadan arkadaşlarımızın bu şekilde eziyet görmeleri inanılır gibi değil.Gerçekten rezil bir durum.Ben bu forumda Aydınlar fotodan bir yetkilinin mazeretini anlatmasını ve özür dilemesini beklerdim.Gitti-Gidiyor sitesini inceledim.Gerçekten herkes memnun.SİTE YÖNETİCİLERİNİN BU FORUMDA YAŞANAN OLAYLARI İLGİLİ FİRMAYA İLETMESİNİN FAYDALI OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.Bu olay rekabetin tam olmamasından kaynaklanıyor.İlgili firma tek tüfek olduğundan tüketici haklarını hiçe sayıyor.Ama onlarında bir gün yüzüne bakılmayacağı günler yakındır.İnsanları kendi parası ile mağdur etmenin hiçbir haklı gerekçesi olamaz.Kusura bakmayın yaşanılan olaylar sanki benim başımdan geçmiş gibi insan sinirleniyor.Tekrar geçmiş olsun diyorum.

 

Tarih: 2 Ocak 2006, 00:19 - İp: 85.***.**6.90