Fotoğrafçılık Forumları
Nü Ayıp Mı?
Ayıpsa ne kadar ayıp?
bugün otobüse binmek durumunda kaldım.
bir erkek çocuğu inerken gördükki kemer takmamış ve pantolonu o kadar aşağı inmiş ki resimdeki hatundan daha beterdi görüntü
otobüsteki kadınlar hem 'cıx cıx terbiyesiz' diyerek tepkilerini dile getirdi hemde başlarını uzatarak bakmağa devam ettiler :D
ama aynı tepkiyi kızlara göstermiyor aynı toplum
ne kadar da ikiyüzlülük değil mi
Tesisatçıdır çocuk belki, boşuna günahını almışlar. Asıl onlara cıx cıx, iki gün sonra muslukları bozulduğunda o beğenmedikleri çocuğu çağıracaklar tamirat için.
Nü sanatının (ki sanat olduğuda tartışılır bence) amacı ne yani anadan doğma çıplaklık ya da erotizm duygusunumu göstermek bumudur !? Ki öyleyse varsın kalsın.... Ayıp olma, olmama sorusuna gelince çekimserim oldu mu ?!!?
Nu ayip degil diyen arkadaslar,buyurun meydanlar sizin,cekmek kolay,yiyorsa belesten sanat icin hadi poz verin
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023408 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

-

-
-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049112 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069605 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Capcut Metinleri Konuşmaya Dönüştürme
22 Kas. 2025, 01:41 prodersler
065822 Kas. 2025, 01:41
prodersler -
