Fotoğrafçılık Forumları
Nü Ayıp Mı?
Ayıpsa ne kadar ayıp?
evet last hope bu soruyu bende kendi kendime sordum bir kaç kere.
Aldığım cevap ;
kadınlar göstermeye meraklı erkekler değil. (Ki bu çok doğru bir tespittir.)
güzel nü kadınlarda oluyor erkeklerde çok fazla değil.
Talebe göre nü çekimi yapıldığı için, kadın nü daha fazladır.
bak bu mantıklı açıklamayı yapmaya kimse cesaret edememişti teşekkür ederim abla
sultan ablam realisttir
hatırlatırım
tekrar hoşbulduk last hope'um bushidoluğa terfi ettim artık cyaxar eskide kaldı.
bakıyorum da kaşıntın geçmiş remi
Rica ederim last hope ne demek.
Ne demişler doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.
Ama onuncu köy mutlaka vardır.
Remi sağol.
Last Hope, İstanbul'da Sivastakinden daha fazla Sivaslı var gibi geliyor bana. Senin işin zor o gurbet ellerde valla
İyidir hemşo senden naber.
sorma yaman usta. doyduğumuz yer dedik 11 yıl oldu hala buradayız bırakmıyorlar ki gidelim
Hiiiç iyidir hemşo, arkadaşlarla çeşitli konularda münazaralara giriştik de, fotoğraftır, tekniktir, tripodtur, öyle işte.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

-

-
-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049212 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069805 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Capcut Metinleri Konuşmaya Dönüştürme
22 Kas. 2025, 01:41 prodersler
066122 Kas. 2025, 01:41
prodersler -
