Fotoğrafçılık Forumları
Nü Ayıp Mı?
Ayıpsa ne kadar ayıp?
sevgiyle yoğrulmamış ise yüreğin..
tekkede manastırda eremezsin..
bir kez gerçekten sevdin mi
cennetin cehennemin üstündesin.
roko
bu yazdıkların rokokocoda sevgiliye mektuplar adlı ilan-ı aşkın bizim anlayamayacağımız şeklindeki çevirisimiydi?
Nü ayıp mıdır?
Bu kadar yazılanın ardından neremle gülsem bilemedim ?
hayır canımın içi..
bunlar Hz. Mevlana'dan dı..
yaman usta nü topiğinde ayıp olmaz. başka topikte sorsan ayıp derim
ayrıca aşk diyince başka bir veciz geldi aklıma..
"Bir aşk yüzünden elbisesi yırtılan; hırstan ayıptan adamakıllı temizlendi."
Mevlanadan söz açılmışken tekrarlayayım..
"Kişinin değeri, aradığı şeydir."
roko naber nü ayıpmı gerçekten?
şimdi artık yalnızııımm
ağlamak neye yararrr..
zalimin zulmü varsa
sevenin alahı var
beyler alın oltanızı burası nü topiği şiir topiği değil
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

-

-
-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049212 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069805 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Capcut Metinleri Konuşmaya Dönüştürme
22 Kas. 2025, 01:41 prodersler
066122 Kas. 2025, 01:41
prodersler -
