Fotoğrafçılık Forumları
7 Den 70 E [u]fenerbahçe[/u]
Fenerbahçe sarı lacivert ve kanrya bizzat bir asalet göstergesidir
#atacan-95' tarafından 27.04.2007 20:00:37 tarihinde düzenlendi.
her fırsatta mızmızlanan bir asalet ornegi
hiç e değil
siz bu sene dua edin de şampiyonlugu kaptırmayın
beşiktaş eze eze geliyor
derbi ilede alnımız akıyla çıkıcaz
fb ve asalet örnek ver
evet kardeşim ..zaten bir fenerbahcemiz var ligde birde anti fenerliler.evet zavallı anticiler..
yapmayın allah askına..
ekonomık ve altyapısal olarak buyuk bir kurumum dıyın kımsenın gıkı cıkmaz..
ama TAKIM??? kesinlikle değil..asalet ornegi..
her fırsatta birilerine çemkiren yonetıcılerınız otoparkta adam doven futbolcularınızla falan..
kesinlikle degil..
anti fenerci degilim ama eger anti fenerci birileri varsa bunun baslıca nedenide fener bahceyi yonetenlerin tutum ve davranıslarıdır..
buarada asalet ornegi fenerbahcenın hiçmi turk oyuncusu yokki,temsil fotografında iki yabancı futbolcu var...
asalet sözde olmaz. bir takim basarilardan sonra bu asalet ortaya cikar. 24 yildir türkiye kupasinda fenerbahce besiktasi yenemiyor. 24 yilda 14 kez karsilasmislar, bunlarin onunu besiktas kazanmis 4 macta berabere bitmis. asalet bence rakibine ceyrek asirdir yenilmemektir.lig sampiyonlugundan baska hic bir basarisi olmayan bir takimdir f.b yüzüncü yilda 3 kupa beklerken bu gidisle sifir cekecek gözüküyor. ben besiktasli olarak hep hayal ettigin sey sudur. keske tüm lig maclarimizi fenerbahce ile oynasak ve 34 macta 30 galibiyet 4 beraberlikle namaglup sampiyon olsak.
ya boşver gencer asaleti falan
bugün sinirlendiğim kadar hiç bir zaman sinirlenmedim göz göre göre şampiyonluk gitti fener golden sonra kendi yarı sahasına çekildi.ancak öle değilde sürekli baskın oynasaydı vay bizim halimize o zaman beşiktaş kesin 5-0 yenilirdi çünkü ben böyle bu akşam hiç görmedim beşiktaşı berbat ötesi oynadı.onlar milyon dolarlar alsın ben burda sinirleniyim üzüleyim....ah ulan ahhh
keşke izlemeseydim maçı
bu besiktasin orta sahasi yok. ahmet hassan,i ariyor bu besiktas. fenerbahce,de top oynamadi. 25 dakika yerlerde kivrana kivrana maci bitirdiler. neyse olan oldu.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159527 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024921 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -
-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058808 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049112 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

Sağlık Raporu Ücreti Yatırma Mobilden
19 Ara. 2025, 00:31 prodersler
059219 Ara. 2025, 00:31
prodersler -

Trafik Cezası Fotoğrafı Nasıl Görülür Mobilden
23 Kas. 2025, 16:28 prodersler
0102023 Kas. 2025, 16:29
prodersler -

