Fotoğrafçılık Forumları
*(yeni)* Dslr Tavsiye
Merhaba arkadaşlar sizlerin yardımına ihtiyacım var.
Bir kaç arkadaşımda dslr makina var ve çektikleri resimler olsun son günlerde cok beğenmeye ve bende bu işi yapmalıyım moduna getirdi beni.Hobi olarak bende başlamak istiyorum , ve cok bilgi sahibi olmama rağmen bir makına cok hoşuma gitti ve aranızda kullanan yada bana fikir verebilirsiniz , çok memnun kalırım.
Pentax K5 II S , 18-135mm WR
18-55
Makinayı yurtdışında getittiricegim ve iki lenside almayı düşünüyorum.Sizlerden yardım bekliyorum.Abartıyomuyum ,başka bır makınamı almam lagzım.
daha dusuk bır modelleme başlamam lagzım?
Yeni başlayacak birisine fazla bir makine.Giriş seviyesi kullanamk sizin için daha yararlı olur.Önemli olan makine değildir unutmayın...
Neden Pentax K5 II değil, K5IIs diye soracağım.. aradaki teknik farka bakıyorum K5IIs de low-pass filter mevcut değil. ne olduğuna cevap veremeyeceğinizi tahmin ediyorum, üyelik tarihiniz bugün. Astro fotoğrafiyle ilgilenmediğinizi de anlamak zor değil. bu iç filtrenin varlığı sadece onlar için kritiktir..
mantıklı olan, bahsettiğiniz iki lense değil iki lensten birine sahip olmanız..
kısaca, @alfacı'ya katılıyorum. tercihiniz pentax'tan yana ise K500 gayet yeterli olacaktır. ışığınız bol olsun...
#mete007' tarafından 31.10.2013 22:11:36 tarihinde düzenlendi.
bu yüzden sizlere sordum zaten , ama almışken iyi birsey almak da istiyorum onerıcegınız başka makına var mı .
makinayı ne için aldığın önemli burda daha düşük kalitadeki makinalarda ihtiyacını karşılıyabilir
arkadaslar yeni başlıyacagım , fazla bilgim yok sadece almışken guzel birsey almak istiyorum. 3000 tl ye kadar butcem var.
Önemli olan iyi birşey almak değil.Bu gitar çalmak gibi bir hobi değildir.İyi gitar alayım sonra değiştirmem.Sen orta format bir makine almaya çalışıyosun.Herşeyi detaylı.Fotoğraftan soğursun sonra...
ne alırsan al merakın varsa öğrenir gidersin hiç korkma! temel seviyeyle başlayacağına giriş seviyeyle başlaman daha iyi olur sonuçta prof sınıfı karmaşık görünen bi makine de almıyorsun bu makine senin öğrenmen yada öğrendiklerini pişirmen adına daha faydalı olacaktır. bir zamanlar arkadaşım d300 alırken zorlanacağını söyleyenler olmuştu ne kadar sonra hatırlamıyorum bi gün baktım herşeyini öğrenmiş herif birde bana benim makinemi öğretiyordu, bende d90 ile başlamıştım. Aslında bu konuda merak, heves çok önemli, yoksa amaaan seninlemi uğraşçam der bir süre sonra bırakır gidersin diğer arkadaşların dediği gibi sıkılırsın geçici bir heves olur kaçar gider
#m.levent' tarafından 03.11.2013 18:10:34 tarihinde düzenlendi.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024321 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Kimlik Kartı Yenileme Ücreti Yatırma Ziraat Mobil
06 Kas. 2025, 14:31 prodersler
067206 Kas. 2025, 14:32
prodersler -
-

-

İlk Defa Makine Alacağım Öneri Ve Tavsiye
05 Haz. 2025, 10:26 insanyiyici
1169210 Haz. 2025, 12:39
mete007 -

Sayın Arkadaşlar. Çok Yeniyim Yardıma İhtiyacım Var
03 May. 2025, 18:10 aslls
0123403 May. 2025, 18:10
aslls -

-

-
