Fotoğrafçılık Forumları
Nikon & Canon
bu konuda çok yazı okudum ama bilgi sahibi olmak yerine kafam daha çok karıştı onun için bu konuyu açıyorum ve önerilerinizi bekliyorum. son olarak 3 model arasında kaldım. nikon d90 canon 500d ve canon 550d. 550d yi çok düşünmüyorum çünkü mp yükseldikçe fotoğraf kalitesinin düşeceğini söylüyolar bilmiyorum ne kadar doğru. sizce bu 3 model arasında hangisi uygun. makinayı genel amaçlı ve doğa fotoğrafları için kullancam. şimdiden teşekkür ederim
EOS 500D evvelden çktığı için ucuzladı , EOS 550D nin ise teknolojisi yüksek , parasına bakmaz iseniz 550D satın alın , 18 MPiksel olduğu için kalite kaybı yaşamazsınız .
tamam teşekkür ederim
yurtdışından geleceği için fiyat uygun olacak
#xxlxxl' tarafından 08.12.2010 16:52:51 tarihinde düzenlendi.
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Girls In Your Town - Anonymous Casual Dating - No Selfie
23 Haz. 2026, 03:43 forumalmaz
02923 Haz. 2026, 03:43
forumalmaz -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022308 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
154127 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
023321 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034610 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040506 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023302 May. 2026, 15:18
ebede -

-
