xxlxxl

xxlxxl

Şehir : Ankara
Grup : Meraklı - Yaş : 50
Üyelik Tarihi : 2 Eylül 2010, Perşembe - Son Oturum : 9 Nisan 2025, Çarşamba
Açtığı Konu : 2 - Cevapladığı konu : 6

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
xxlxxl
12
2013
08 Ara. 2010, 16:51
xxlxxl
xxlxxl
2
1097
08 Ara. 2010, 16:57
akkaymaz

Sayfa(lar): 1

» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
demirkan.ist, (1)