Fotoğrafçılık Forumları
Neden Canon
İşte cevabı:Not Fotoğraflar 1600 ıso da çekilmiştir.
400 d:

A100:

K10D:

D80:

#pazarbey' tarafından 25.03.2007 23:46:58 tarihinde düzenlendi.
Hadi as bir tane daha k10 d sattın.
Bencede k10 d nin ıso başarısı 400 d kadar iyi olmasada hiçte kötü sayılmaz.
Şu anda Türkiyede en alınabilir makina k10 d. Bunda hiç şüphe yok.
Ama almanyada 400 d 600 euro.
Yani nerede ise 1000 lira. Gelde alma.
Pazarbey keşke sitede makina satabilseydik.Fikret köşe olurdu.
As yukarıda kocaman market köşesi var ama boş. Özellikle benim gibi kararsızlar bir anda karar verip;
-Ne olursa olsun ulan deyip pat diye alabilir aslında oradan bir makina.Fikret beye söyleyelimde dükkanı açsın.Başınada beni oturtsun.
Bizde yolumuzu bulalım. dimi.
Gerçekten ben o marketin açılması taraftarıyım. Neden olmasın.
Bu test işlerinin iyice suyu çıktı vallahi bu ne ya. Şimdi bende bir d70s testi yapsam en iyi viski şişesini d70 çekecek herhalde.
K10d topiğindeki fotoğrafları baz alırsak burda en iyi fotonun k10d ile çekilen olması gerekir. Burda da 400d ile çekileni en güzel görünüyor.
Bu testlere güvenim kalmadı benim şahsen.
Yani bu teste bakarak, "Canon 400D dışındaki hiçbir dslr, bir viski şişesinin etiketini bile net çekemez" sonucuna mı varalım? Buna kargalar bile güler
Piyasadaki en kötü dijital makineyi getirin, size bu şişe etiketini net olarak çekip göstereyim. Tamam, belli markaları kayıran testler gördüm, ama bu kadar komiğine ilk kez rastlıyorum!
ya tam karar veriyorum hangi makinayı alacagıma; istanbul a gidince bi elime alıp son kararı veririm diyorum. 1-2gün girmiyorum şu foruma ve sonra bi bakıyorum ki ortalık karışmış markalar modeller karışmış ben karışmışım...
murgura katılıyorum, en kötü kompakt makina bile şişeyi bunlardan daha net çeker, çekenin kafası yerinde ise. ha diyorsanız ki her makinanın sahibi şişeyi bitirince çekti fotoğrafı o zaman değişir tabii ki...
Sonuç: bu fotoğraflar ile karşılaştıracaksanız DSLR makinaları almayın, kompakt makinalar daha iyi...
fotografların 1600 isoda cekildigini tekrar hatırlatmak lazım..
Evet fotoğraflar 1600 ısoda çekilmiştir.Teşekkür ederim ömergin.
İlgili olabilecek konular
-

-

D7000 Otomatık Modda Cekım Yapmama Nedeni Nedir
05 Eyl. 2024, 22:41 e.koksal
4164601 Eyl. 2025, 21:44
hsyntk46300 -

Canon 600d Görüntü Görüntülenemiyor, Bilgisayarda Yeşil
16 Ara. 2024, 08:32 alarissa
1276225 Ara. 2024, 13:11
mete007 -
-

-

-

-

-

Fujı 340 2 Banyo Ilac Bozuluyor Nedenı
20 Kas. 2021, 15:51 serdar0468
2280026 Oca. 2023, 20:22
mete007 -
