Fotoğrafçılık Forumları
Neden Canon
İşte cevabı:Not Fotoğraflar 1600 ıso da çekilmiştir.
400 d:

A100:

K10D:

D80:

#pazarbey' tarafından 25.03.2007 23:46:58 tarihinde düzenlendi.
Tarih: 19 Mart 2007, 22:46 - İp: 85.***.**9.197
Tarih: 13 Mayıs 2007, 00:49 - İp: 88.***.**6.90
Flaşsız makinamı olur zaten.Değilmi. İnsan bir falaş koyar .Allah Allah.
Bu arada son gözdem e510.
Tarih: 13 Mayıs 2007, 01:06 - İp: 88.***.**5.187
Haklısın valla ne diyeyim? Şunu diyeyim, hangi makine çıkana kadar?
Tarih: 13 Mayıs 2007, 01:09 - İp: 88.***.**6.90
İlgili olabilecek konular
-

-

D7000 Otomatık Modda Cekım Yapmama Nedeni Nedir
05 Eyl. 2024, 22:41 e.koksal
4164901 Eyl. 2025, 21:44
hsyntk46300 -

Canon 600d Görüntü Görüntülenemiyor, Bilgisayarda Yeşil
16 Ara. 2024, 08:32 alarissa
1276625 Ara. 2024, 13:11
mete007 -
-

-

-

-

-

Fujı 340 2 Banyo Ilac Bozuluyor Nedenı
20 Kas. 2021, 15:51 serdar0468
2280126 Oca. 2023, 20:22
mete007 -
