Fotoğrafçılık Forumları
Makina Tavsiye Lütfen
UZUN ZAMANDIR ARAŞTIRIYORUM YENİ BAŞLICAGIM İÇİN ÇOK İYİ Bİ MAKİNA ALMAK GİBİ Bİ NİYETİM YOK ÇEKİMLERİM AÇILARIM ÇOK İYİ AMA PROFESYONEL BİR MAKİNAM YOK İSTEGİM BANA İYİ Bİ FİYATLA BİR MAKINA TAVSİYE ETMENİZ YARDIMCI ILMANIZ TEŞEKKÜRLER..
2.el 450D ile 18-135 lens
Tarih: 22 Eylül 2011, 18:27 - İp: 85.***.**7.100
teşekkürler
bütçe nedir?
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

-

Üretimi Devam Eden Minilab Baskı Makinası Var Mı.
08 Oca. 2025, 00:43 cnyt34
2164525 Oca. 2025, 19:03
cnyt34 -
-

İzmirde Fotoğraf Makinası Tamiri
04 Ağu. 2008, 21:03 tanyeri
113368211 Ağu. 2024, 16:36
medicuscurat -

-

Bu Fotoğraf Makinası Ne Kadar Eder
07 Nis. 2022, 17:55 alper3866
0569307 Nis. 2022, 17:55
alper3866 -

-

İphone Hesap Makinası İpuçları Hesap Geçmişini Gör
05 Ara. 2020, 16:56 prodersler
0351205 Ara. 2020, 16:56
prodersler -
