Fotoğrafçılık Forumları
K-minolta A200 İlk İzlenimlerim,
selamlar herkese,
Konica minolta A200 dijital fotoğraf makinesi aldım, ilk dijital fotoğraf makinem. dijitale yabancıyım biraz, yavaş yavaş kendimizi geliştiriyoruz.
makinemi iyisi kötüsüyle bu forumda inceleyeceğim.
kendi çektiğim örnek fotoğrafları sık sık buraya koyacağım.
yorumlarınızı eksik etmeyin
#magnat' tarafından 17.12.2005 13:08:45 tarihinde düzenlendi.
#magnat' tarafından 23.12.2005 19:56:30 tarihinde düzenlendi.
#magnat' tarafından 29.07.2006 13:01:47 tarihinde düzenlendi.
#magnat' tarafından 17.09.2006 17:31:03 tarihinde düzenlendi.
Bir tane daha (son olarak) bayram fotosu koyayımda fotoğrafçılığın üstadı arkadaşlar biraz yorum yapsın. Teşekkürler.

sayenizde A200 ümü şimdi daha çok seviyorum. sizden devamlı bir şeyler öğreniyorum.Sağ olun var olun. inşallah bende sizin gibi fotoğraflar çekerim. Ama bu sıralar hem havalar müsait değil hemde benim iş durumlarım.Size katılmayı çok istiyorum ya nasip diyelim.sevgiler size.
tekno fotograflarin harika..
captureone'i begenmene sevindim ayrica..
(zaten begenmemen imkansizdi..
)
...
fotoman, dogru soyluyorsun.,. ben de senin gibi dusunuyordum..
.7d'nin fiyati cok yuksekti ben de alirken.. ama cok almak istemistim, orasi baska..
aslinda su anda da, bayagi dustu 7d'nin fiyati..
.................
5d, yoktu o zamanlar.. keske olsaydi.. ben de buyuk bir sorun yasardim 5d ile 350d arasinda..
fakat, eger ki su anda aliyor olsaydim, benim ilk tercihim 20d olurdu.. fiyati 750 pound'a kadar geriledi.. bence kacirilmayacak bir makine 20d..
tabii, yakinda upgrade edecekler..
o yuzden, 20d de alamayacaktim..
nikon d50 480 euroya düşmüş almanya da vay be.
neyse bir fotoğraf daha upload ediyorum, bu karlı günlerde iyi gider umarım


#magnat' tarafyndan 05.02.2006 10:48:36 tarihinde düzenlendi.
Sevgili @magnat, havalar böyle giderse biz bu karlı fotolardan daha çok çekeceğiz anlaşılan.
sevgili magnat en son çektiğin fotoğrafları hangi modda çektin ayarları nasıldı verebilirsen sevinirim.Hoşca kal.
n.baba selamlar,
genel olarak ben makineyi A(aperture priority) modunda kullanıyorum.F-stopu(aperture) ben ayarlıyorum makinede ona uygun shutter speedi ayarlıyor.
genel kullanım icin P modu da kullanılabilir,p modu auto modunun aynısı her seyi makine ayarlıyor.(hem perde hızı hemde aperture u otomatik ayarlıyor)
fotoğrafların ayarına gelince A modunda f:3.5 ,1/200
8mp extra-fine,iso50, vivid+ renk modunda çektim
lens 80mm civarındaydı.
Teşekkür. Kal sağlıcakla.
İyi güzel bir makine ama, bu alet aksanlarına göre biraz pahalı değil mi ?
yeni fotoğraflar ekliyorum,
800*600 e küçültülmüş:

buda croplanmış hali tam boyuttan:

plakaları photoshopta sadeleştirdim
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
03427 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160027 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
025121 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036310 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
041406 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073607 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
