Fotoğrafçılık Forumları
Canon 400 D mi - Sony A 100
Meraklı birisiyim (memurum her zaman makina alamam) ama iyi bir makina almak istiyorum ama her türlü ihtiyacıma cevap verebilecek bir makina olsun istiyorum değerli görüşlerinizi bekliyorum birde izmir yakın olduğu için oradan almayı düşünüyorum İzmirli arkadaşlar lütfen yardım
merhaba ...birkaç gün öncede benzer sorularla 2 yeni konu açmışsınız, size birkaç cevap da gelimiş, ama sanırım sizi pek tatmin etmemiş, bu forumda birçok değişik makineler hakkında açılmış konular var , bence öncelikle onları okuyun.
Madem memursunuz o halde size DSLR önermem (malum devletimiz memurlarına pek iyi bakmıyor) DSLR'e lens almanız gerekecek. Fakat aynı ücreti ödeyerek 1000-1500 liralık lenslerle yapabileceğiniz çekimleri yapan bir makine var. Sony DSC-R1... DSLR makinelere bile bela olmuş bir makinedir bu. Tek kötü yanı var oda lens değişiminin olmaması fakat galeriye girip R1 ile çekilmiş fotoğraflara bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksını...
teşekkürler arkadaşlar
COMANCHİ bu forumu çok hantal ve kullanıcılarının bazılarını
çok önyargılı bulduğundan KENDİ YAZILARINI silmiştir..
#comanchi' tarafından 08.06.2007 20:36:50 tarihinde düzenlendi.
COMANCHİ bu forumu çok hantal ve kullanıcılarının bazılarını
çok önyargılı bulduğundan KENDİ YAZILARINI silmiştir..
#comanchi' tarafından 08.06.2007 20:37:07 tarihinde düzenlendi.
memur ya da işçi olmak çok fazla önemli değil.fotoğraf oldukça pahalı bir hobi.bu cümle DSLR alana kadar pek bir anlam taşımaz.ama bir kere DSLR aldın mı geri dönüşü yok gibidir.
ortalama 1000-1500 YTL ye bir makine almış olmak sorunu çözmüyor.İnanın sonrasında muhtemelen çok daha fazlasını harcamak zorunda kalacaksınız.Bunu göze alarak karar vermekte fayda var.
şimdi buna rağmen 400d mi A100 mü diye hala soruyorsanız.tabi ki A100 derim.f/p olarak oldukça başarılı. 1600-1700 gibi rakama çok güzel bir takım kurulabilir.
her türlü ihtiyacıma cevap verecek bir makinem olsun demişsin ama unutmayın hiç bir makine mükemmel değildir.hepsinin daha üstün olduğu tarafları vardır.ne tür çekimler yapacağınız makine seçiminde çok önemli bir etkendir.
hocam r1 foto kaliteleri çok iyi ama herşey dewyil..
dslr ile başlamanızı tavsiye ederim.
350d d70s olabilir...
yada d80 yada a100 veya k10d olabilir...maddi durum iyi ise...
amaç foto çekmek ise hiçbirinin önemi yok...
bu makinelerin ikisinide inceledim, www.fotoseli.com dan incelememe ve örnek fotolarına bakabilirsin, belki bir fikir verir.
COMANCHİ bu forumu çok hantal ve kullanıcılarının bazılarını
çok önyargılı bulduğundan KENDİ YAZILARINI silmiştir..
#comanchi' tarafından 08.06.2007 20:37:26 tarihinde düzenlendi.
comanchi..
bana eos 400d nin a100'e karşı üstünlüklerini sayarmısın?
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
03627 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160127 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
025121 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036310 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037902 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-
