Fotoğrafçılık Forumları
Zenitle Kış Çekimi
arkadaşlar selamlar zenit 12xp makinem vae ancak kış çekimlerini yapamıyorum karlı havalarda yaptığım çekimler başarılı olmuyor bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Karlı havalarda makinayı elinize doğru tutun ve ışık değeri elinizden veya bir insan yüzünden alın. Daha iyi sonuçlar alırsınız böylelikle.
çok teşekkür ederim
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Yurtdışı Çıkış Harcı Yatırma Ziraat Bankası Atm
16 Oca. 2025, 20:34 prodersler
0106116 Oca. 2025, 20:34
prodersler -

Yurt Dışı Çıkış Harcı Yatırma Vakıfbank Mobil
21 Ara. 2024, 20:42 prodersler
094821 Ara. 2024, 20:42
prodersler -

Yurt Dışı Çıkış Harcı (harç Pulu) Ödeme
21 Ara. 2024, 13:33 prodersler
081021 Ara. 2024, 13:34
prodersler -
-

Hüseyin Ceyhan - Erol Çöke Sarı Yazma Yakışmazmı Güzele
04 Ara. 2024, 19:43 prodersler
081404 Ara. 2024, 19:44
prodersler -

Ürün Çekimi İçin Beyaz Fon Perde Yerine Sotr Beyaz Güneşlik
28 Eyl. 2023, 22:43 bombom95
0178828 Eyl. 2023, 22:44
bombom95 -

Bir Ara Güler Heykeli; Beyoğlu'na Ne de Yakışır!
26 Ara. 2021, 10:56 miratcenk
0208226 Ara. 2021, 10:57
miratcenk -

-

-
