Fotoğrafçılık Forumları
Başlangıç İçin Makina Alacağım
amator olarak fotograf cekmeye baslamak icin makina almak istiyorum. hangi makinayi almam konusundaki onerilerinizi bekliyorum...
sgs;makina almak istiyorsun çok güzel ama iş makina alcam demekle bitmiyor.nasıl bir makina almak istiyorsun?fiyatı,aklından geçen bi marka,aradığın özellikler,vb..bunlarıda belirtirsen çok memnun oluruz bak gör daha sonra sende memnun kalacaksın..
Canon eos 300x yada nikon f80d.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Sağlık Raporu Alacaklar İçin Kişisel Sağlık Bilgi Formu Dold
29 Ara. 2025, 12:59 prodersler
064429 Ara. 2025, 12:59
prodersler -

-

-
-

-

Üretimi Devam Eden Minilab Baskı Makinası Var Mı.
08 Oca. 2025, 00:43 cnyt34
2164525 Oca. 2025, 19:03
cnyt34 -

Usb'ye Müzik Kopyalama Araba İçin Flash Bellek Yapma
13 Eki. 2024, 15:47 prodersler
0144613 Eki. 2024, 15:48
prodersler -

İzmirde Fotoğraf Makinası Tamiri
04 Ağu. 2008, 21:03 tanyeri
113368811 Ağu. 2024, 16:36
medicuscurat -

Sony Zve-10 İçin Lens Önerisi
27 May. 2024, 10:30 zeynelvardar
0240327 May. 2024, 10:30
zeynelvardar -
