nicksiz
nicksiz
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Samsun

Uzun Videoları Veri Kaybı Yaşamadan Dvd Ye Aktarma

Arkadaşlar biliyorsunuz ki bir dvd ye 1saat 20 dakika civarında anca görüntü atabiliyoruz ve malesef aktarırken görüntü kayıpları yaşıyoruz eğer blue ray kullanmıyorsak tabi genelde müşterilerimiz dvd istediklerinden kaliteyi yüksek vermeyi isteriz ben son 3 aydır kullandığım sistemden tam verim aldım kısaca özetleyim size öncelikle video studio x7kullanıyorum sizin kullandığınız programlardanda efektli efektsiz birleştirdiğiniz görüntüleri önce pc ye kaydedin mp 4 formatında ben efektleri uyguladığım videoyu mp4 formatında kaydediyorum 2 saatlik bir görüntü olsun bu yaptığım kayıt zaten veri kaybı olmadan pc ye kaydedilmiş oluyor bu görüntüyü VSO ConvertXtoDVD 5.2.0.64 adlı programdan dvd ye yazdırıyorum hemde tek dvd ye sorunsuz ve veri kaybı yaşanmadan aktarıyor isteyen arkadaşlarım olursa we transferden mail adreslerine programı yükleyebilirim 3 saatlik görüntülerin üstüne çıkarsanız biraz veri kaybı yaşıyorsunuz sadece ben 2.30 dakika üst seviye belirledim kendime aldığım sonuçlar müşterinin yüzüne yansıdı herkezden olumlu tepkiler aldım isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim

 

Tarih: 6 Ağustos 2015, 13:35 - İp: 88.***.**4.161
Cevapla
serkan26
serkan26
üye
(Özel Gün Fotoğrafçısı)
Eskişehir

merhaba bende kayıtlarımı kayıt işi yapan birilerine yaptırıyordum fakat artık kendim yapmaya karar verdim program konusunda bana yardımcı olursanız çok sevinirim

 

Tarih: 17 Ağustos 2015, 01:08 - İp: 212.***.**0.89
yalvacyesilcam
yalvacyesilcam
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Isparta

bu işlemler ne kadar sürüyo acaba . bende corel video studio kullanıyorum . mts formatındaki videoları düzenleyip 1 saati 1 dvd yapıyorum kaliteden memnunum ama convert işlemi uzun sürüyo . mesela renk ve tonda oynama yaparsam 1 saatlik bi görüntü 2 saat ve hatta 3 saat bile sürebiliyo ama genelde 1 saatlik bi videoyu 1 satte falan dvd ye aktarıyorum . bu convertxtodvd programıyla dvd ye yazdırdığınızda ne kadar vakit alıyor ?

 

Tarih: 29 Ağustos 2015, 18:07 - İp: 85.***.**5.5
nicksiz
nicksiz
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Samsun

convert ettiğiniz videoyu dvd ye yazdırma işlemini VSO ConvertXtoDVD 5.2 programında dvd ye atmalısınız buda normal dvd yazdırma hızından biraz daha yavaş ortalama 2:5 saatlik bir görüntüyü veri kaybı yok denecek kadar az şekilde atıyor yaklaşık 30-40 dakikada yazdırıyor yazdırma işlemi yaparken bilgisayarda başka işlem yapmanızında sakıncası olmuyor programın en güzel yönüde bu

 

Tarih: 21 Ekim 2015, 17:24 - İp: 78.***.**0.16
nicksiz
nicksiz
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Samsun

Serkan26 kardeşim bu program sadece dvd ye kayıt atmak için veri kaybetmeden uzun videoları dvdye yazdırabiliyorsun senin öncelikle birleştirme efekt verme gibi işlerinde kullanacağın program bulman gerekiyor örneğin corel video studio pro x7, pncale, edius adobe after effect gibi bunlarla video düzenleyip convert edip pc ye kayıt yapıp sonra dvd ye yazdırmak için hazırlaman gerekli başka bir sorunda şu kasetli kamera kulanıyorsan önce bilgisayara aktarma işini öğrenmelisin ben forum sitelerinden araştırarak çözdüm bu konuları eğer detaylı bilgi istersen mesajla telefon numaranı gönder ararım

 

Tarih: 21 Ekim 2015, 17:29 - İp: 78.***.**0.16
aahmet
aahmet
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Istanbul

ful bir nero ile avi görüntüden 2.30 saat bir DVD veri kaybı olmadan sığar pc güzel ve soğutması iyi olmalı kolay gelsin 5386756705

 

Tarih: 19 Mayıs 2016, 12:39 - İp: 78.***.**6.199
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
omaryayla
0
2045
13 Tem. 2018, 17:10
omaryayla
prodersler
0
1650
24 May. 2018, 22:49
prodersler
prodersler
0
2893
11 May. 2018, 02:26
prodersler
prodersler
0
251
30 Oca. 2018, 17:23
zbkdygn
omaryayla
0
1976
08 Oca. 2018, 12:04
omaryayla
yemezlercici
0
334
06 Kas. 2017, 08:59
yemezlercici
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Net Fotoğraflar İçin İp Uçları
mehmetcihanYeni başlayanlar ve amatör fotoğrafçıların sorunu olan net fotoğraf çekimi ile ilgili bir iki noktayı maddeler halinde sıralamak istiyorum. Aslında okuduğum farklı yazılarından özetleme yapacağım ve bir ikide kişisel tecrübe.Umarım faydalı olur.      1- Mutlaka sağlam kaliteli bi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
anteps, acizane, (2)