xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

Sony Türkiye Hakkında

SONY Türkiye nin web sayfasında bize ulaşın diye bir kısım var. Bende oradan sony mail attım. İş mailimden (gazete adına) ama mailime bir türlü cevap alamadım.İntala telefon etmeyip 4 gün boyunca ısrarla malllerimi tekrarladım. Ama bir türlü cevap gelmedi.

Ben yine iyi niyetli yaklaşıp sistemlerinde bir problem olduğundan belki mailimin ellerine ulaşmamış olduğunu düşünüyorrum.

Yakın zamanlarda sony e herhangi bir konuda mail atıp cevap alamayan oldumu, yoksa SONY e olan güvenim sarsılmış olacak.

Tarih: 14 Temmuz 2006, 10:47 - İp: 212.***.**0.50
safaku
safaku (üye)
Kocaeli / Amatör

Bende LCD'de ki yanan piksel hakkında mail attım ama hakgetire. Bencede bunları şikayet etmek lazım. Yoksa adam olmayacaklar anlaşılan.

 

Tarih: 14 Temmuz 2006, 18:28 - İp: 85.***.**4.111
ilhamid
ilhamid (üye)
İzmir / Amatör

2 yıl önce İzmir Carffour dan sony tv aldım.aldıktan 3 gün sonra TV nin power tuşunn boyası tamaen çıktı.sony istanbulu 3-4 defa aradım.izmir deki yetkli servisler aradım.tv nin dış boyası garantı kapsamında degil dediler.bende ..o zaman bu tv lerı boyasız satın.. bu tv yı hiç power tuşundan kapatmıyacakmıyız ..dedim.3 günde tv nin boyası cıkar mı dedim.alakasız cevaplar aldım.sonunda sony istanbuldan gelen mail üzerine izmir karşıyaka sevisi aradm.ancak o da power tuşunu değiştırmemz lazım dedi.bende power tuşu bozuk degil dedim.power tuşu değiştirme parası isteiler.sonunda bıktım ve işin peşini bıraktım.aslında hakkımı aramasını çok iyı bilirım ama bazen insan bıkıyor.

 

Tarih: 15 Temmuz 2006, 19:36 - İp: 85.***.**5.254
çakır2005
çakır2005 (üye)
Yurtdışı / Amatör

Merhabalar
Burkay isimli arkadaşın dediklerine sonuna kadar katılıyorum. Çünkü ben yaşadım PV500 Plazma Tv ve GS500 video kamera. Bunları yurt dışından almama rağmen Türkçe kılavuzu dahil her konuda tüm sorularıma ve sorunlarıma cevap buldum. Teşekkürler Panasonic ve Tekofaks.
Benden 4 ay önce Sony P200 dig.fot.makinası alan arkadaşım telefon etmeye ve e-posta yazmaya bıktı.Sonuç kocaman bir SIFIR.
Kısacası sadece malı satmakta değil onun arkasında durabilmekte.
Daha öncesi Sony kullanan ve isabetle Panasonic'e terfi eden biri olarak diyorum ki; tamam Sony ürünleri güzel ama ; sadece sağlamken bozulursa vay halinize,kolay gelsin.
Sevgilerimle........

 

Tarih: 16 Temmuz 2006, 02:03 - İp: 83.***.**5.168
xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

Bıkmadan sonunda 5. malimi de gönderdim, Son malim biraz sert oldu. Bu mail den sonra Sony den cevap geldi, istediğim dokümanları gönderdiler. Daha sonra da gösterdiğim ilgiden dolayı teşekür maili geldi.

Haklı olduğunuz bir konuda asla peşini bırakmayın.

 

Tarih: 18 Temmuz 2006, 12:22 - İp: 212.***.**0.50
ayda
ayda (üye)
Sakarya / Amatör

Arkadaşlar bu sayfaları komple kopyalayıp world dosyasına yapıştırdım ve sony nin bütün merkezlerine mailledim . Olduğu gibi bakalım ne yanıt geleçek bende çok merak ediyorum neticeyi..bunlar bu milletin nekadar duyarsız olduklarını çok iyi biliyorlar tabii..Hoş zaten bu millet oldum olası böyle başka söze ne hacet.?

 

Tarih: 18 Temmuz 2006, 18:24 - İp: 85.***.**7.159
sellyboy
sellyboy (üye)
Sakarya / Amatör

herkezler tekofax ı övunce benımde basıma gelen bişeyi paylaşayım dedim. bende tv ile ilgili bi mail atmıştım kendilerine.abartmış olmayayım ama yaklaşık 8 ay sonra cep telefonumdan aradılar.

 

Tarih: 19 Temmuz 2006, 13:48 - İp: 85.***.**4.67
xtolga
xtolga (üye)
İstanbul / Amatör

En azından aramışlar :

 

Tarih: 19 Temmuz 2006, 13:55 - İp: 212.***.**0.50
engin 13
engin 13 (üye)
İzmir / Amatör

sony gözümde iyicene düşmeye başladı...

http://www.fotokritik.com/forum_goster.php?konu_id=35019

 

Tarih: 19 Temmuz 2006, 15:46 - İp: 85.***.**8.8
e0s
e0s (üye)
İstanbul / Reklam Fotoğrafçısı

Sony neden bu kadar tutkunluk halinde anlamış değilim ama bugünki sony türkiye Sony isminin kaymağını yiyor.
Hiçte profosyonel çalıştıklarını düşünmüyorum sony türkiye ile ilgili bu yönde çok haber okuyorum.
Özellikle de servis açısından.

 

Tarih: 19 Temmuz 2006, 18:24 - İp: 85.***.**3.100
feridunb
feridunb (üye)
Ankara / Amatör

sony Türkiye'de berbat durumda...
merak etme arasalarda birşey diyemiyorlar tek yaptıkları yetkili servis telefonu vermek.. servislerin telefonu zaten sitede var...
birçok şeyede çözüm üretemiyorlar.. ben h2 için geniş açı lens istedim.. servis telefonu verdiler.. serviste araştırdı ve Türkiyede olmadığını avrupa stoklarındada görünmediğini dolayısı ile getirtemeyeceğini söyledi...
Bende amerikadan getirttim..

Kısaca sony nin satış sonrası hizmeti REZALET... ama makinaları güzel işte

 

Tarih: 21 Temmuz 2006, 21:03 - İp: 88.***.**1.190