mrsonek
mrsonek (üye)
Bursa / Amatör

Fujifilm Teknik Servis

Arkadaşlar bu yazıyı isyan ve şikayet amaçlı yazıyorum.

24 Ağustos 2007 tarihinde arızalı olan Fuji Finepix S5700 model makinamı LCD ekranının değişimi için Fuji Teknik servisine Yurtiçi Kargo aracılığı ile yolladım.Bu tarihten şu yazıyı yazdığım ana kadar benim bilgi alma amaçlı aramalarım dışında firmadan tek bir telefon dahi gelmiş değildir. Defalardır aramama rağmen de hep bir şekilde oyalama taktiği güdülmektedir.En sondan bir önce yaptığım telefon görüşmesinde geçtiğimiz hafta Çarşamba günü yurtdışından siparişi verilen Lcd ekranın ellerine ulaşacağı ve bunun tamirinin en fazla bir gün alacağı ondan sonrada firma tarafından ödeme yapılması konusunda aranacağım bilgisi verilmiştir.Fakat 3 gün beklememe rağmen firma tarafından böyle bir arama yapılmamıştır. Dolayısı ile firmayı son kez aradığımda Lcd ekranın ellerine ulaşıp ulaşmadığına dair bilgi verilmemiş,ama tamir edilmek üzere daha ilgili departmana sevkinin yeni yapılacağı söylenmiştir. Ve telefondaki arkadaşın söylediğine göre 3 gün içerisinde tamiri yapılacak,ödemenin nasıl yapılacağına dair tarafıma bilgi verilecek ve ürün kargolanıp adresime gönderilecektir. Fakat bugün aradan geçen 4 ncü gün. Çok iyi biliyorum ki şimdi arasam yine aynı şekilde bir oyalayıcı cevap ile karşılaşacağım.

Forumlarda okudum.Fuji firması Japonyadaki sistemi kendine örnek almış.Yetkilileri öyle diyor.Allah aşkına bu yetkili söyleyebilir mi bu ne ilgisizlik ve bu ne ciddiyetsizlik.?Kendinize örnek aldığınızı söylediğiniz ve sisteminizi ona göre şekillendirdiğini belirttiğiniz Japonlar aynen bu şekilde mi yapıyorlar yada yaparlar..? Alt tarafı sadece bir LCD aparatının değişimi için gönderilen bir makina aradan geçen şu kadar zamana kadar hala mı yapılamaz..ve Kullanıcıya durum hakkında hiç mi bilgi verilmez..? Lütfen bahse konu yetkili kendini biz son kullanıcıların yerine koysun ve o şekilde olayı değerlendirsin.

Sayın fuji yetkilisi yada yetkilileri lütfen forumda diğer benzeri sıkıntıyı yaşayan arkadaşların şikayetlerini de dikkate alın ve ivedi olarak bu sorunun önüne geçin.Allah aşkına bizde uzun yıllar teknik servis işinde çalıştık ve işlerin bu ortamlarda nasıl döndüğünü de çok ama çok iyi biliriz. Bu sadece ve sadece ciddiyetsizlikten öte birşey değildir.

Konuyu tüm arkadaşların dikkatine sunar ve ellerinde varsa ve umarım olmaz da, arızalı Fuji makinalarını ilgili firmaya göndermeden önce bir kere daha düşünmelerini tavsiye ederim....

Selam ve esenlikler....


(Bu arada bu maili yollamadan son bir kez daha aradım ve son olarak bana verilen cevap ben size döneceğim şeklindedir.Bir bayan arkadaş dönecekti ve bilgi verecekti, aradan yarım saat geçti ve bu bilgi ne meret bi bilgiyse hala verilecek....Bekliyoruz bakalım...! )

Tarih: 14 Eylül 2007, 14:08 - İp: 85.***.**8.191
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili pazarbey, 28-300 objektiflerde hep sorun oluyor o seriden objektif almak yerine makro objektiflerden al..

oopss yanlış yere yazmışım

#burkay' tarafından 18.09.2007 01:36:55 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 18 Eylül 2007, 01:30 - İp: 88.***.**6.198
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Burkay valla benimkisi hakikatende çözülmeyecek cinsten sorundu galiba.
Positif senin dikkatine yarın gönderiyorum. Mümkünse aradaki farkı verip 18-200 almak istiyorum.Farkı neyse veririm.

 

Tarih: 18 Eylül 2007, 19:58 - İp: 88.***.**4.58