ufukhai
ufukhai (üye)
Eskişehir / Meraklı

Fujıfılm Fınepıx A800 Arıza

Arkadaşlar.
- LCD piksel kaybı oluyor. Mesela video modunda lcd ekranın da görülen görüntü güzel ama Fotoğraf moduna aldığımda piksel bozuk değilde çok kalitesiz. çıkıyor.
- Video kaydıda çok kötü.

Belirttiğim şeyler arıza mı yoksa ayarlamalardanmı kaynaklanmaktadır.

Yenisini değiştirmek üzere geri yollayacağım. Yanlız yenisi gelince kontrol etmem şeyler nelerderi açıklayabilir misiniz?

Teşekkürler

#ufukhai' tarafından 14.09.2007 16:56:22 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 12 Ağustos 2007, 21:31 - İp: 88.***.**1.225
fuji-cem
fuji-cem (üye)
İstanbul / Firma

Merhaba ufukhai;
Makinenin LCD de mi yoksa CCD mi sorun var bilmyiroum.Ama makineyi benim dikkatime yollarsam gerekli işlemleri yapar ve açıklamasını belirtirim.
Saygılarımla

 

Tarih: 13 Ağustos 2007, 12:14 - İp: 85.***.**3.97
ufukhai
ufukhai (üye)
Eskişehir / Meraklı

Teşekkürler

#ufukhai' tarafından 14.09.2007 16:51:52 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 14 Ağustos 2007, 19:55 - İp: 88.***.**3.156
ufukhai
ufukhai (üye)
Eskişehir / Meraklı

10 Ağustos 2007 tarihinde elime geçen makinemin arızalı olduğunu gördüm ve yenisiyle değiştirilmesi için 14 Ağustos 2007 tarihinde kargo ile aldığım yere yolladım.
Oniki gün sonra aynı lcd si bozuk ürün geri gönderildi. Bunun üzerine aldığım yerden şüphelendim belki arızalı ürünüm FujiFilm Plazaya yollanmamıştır diye düşündüm ve 31 Ağustos 2007 tarihinde ürünü kendim Cem SÜSLÜ arkadaşımıza, FujiFilm Plaza'ya yolladım.

Şimdi ise Cem beye izinli olduğu için netfotograf.com üzerinden ve FujiFilm Plazadan ulaşamıyorum. Sanırım bir haftalık izin almış.Bu yüzden 13.09.2007 tarihinde teknik servisi aradım.Gerekli bilgileri verdim ve ürünümün incelenip yenisinin 13.09.2007 tarihinde gönderileceğini söyledi.Bende teşekkür ettim ve görüşmemi bitirdim. 14.09.2007 yani bugün kargomun geleceğinden emin olduğum için 14:50 ye kadar evde bekledim.Çünkü bugün bana çok lazımdı.Gelmeyeceğini düşünerek 15:00 gibi tekrar aradım.Sanırım 13.09.2007 tarihindeki görüştüğüm kişi değildi, ürünümü sorduğumda ürünün hala incelenmekte olduğunu, ürünümün yenisinin gönderileceğini söyledi.Hep bana telefonla ulaşacaklarını söylüyorlar ama bir türlü o telefon gelmiyo hep kendim aramak zorunda kalıyorum.Ben evde telefon gelmesini bekliyorum ve işlerimden oluyorum.

Şimdi ben öğrenciyim onca telefon masrafına mı üzeleyim yoksa kaçırdığım fotoğraf yarışmalarına mı ? Halbuki neler düşünerek almıştım makinemi

FujiFilm Türkiye şirketinin bu ilgisizliğinden ötürü bir daha FujiFilm ürünlerini kullanmamayı düşünüyorum.

Şu ana kadar hep iyi tarafından baktım ama sonuç alamadım.
Bu kadar beklememe rağmen ürünüm incelenip yenisiyle değiştirmek bu kadar zor mu ? FujiFilm Plaza'da sayın cem beyden başkası teknik servis veremiyor mu ?

#ufukhai' tarafından 14.09.2007 16:50:02 tarihinde düzenlendi.


#ufukhai' tarafından 14.09.2007 17:58:09 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 14 Eylül 2007, 16:47 - İp: 88.***.**7.188
hata
hata (üye)
Ankara / Meraklı

Ürün müdürü Mustafa Hoşbakan'la görüşün teknik servisle daha çok kendisi ilgilenmektedir. mhosbakan@fujifilm.com.tr adresinden mail gönderebilirsiniz.

 

Tarih: 14 Eylül 2007, 17:31 - İp: 85.***.**7.148
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Sevgili ufukhai,
makinen bugün değiştirilecek. O kadar çok kişiyi Fuji de ayaklandırdınki...pes yani
Bu talebini "özel kişiler" vasıtasıyla baskıyla yaptırmaya çalışmaya gerek yokki??!!
Makinenin değişimi zaten normal yapılması gereken bir şey..
Değişim içinde Teknik Servisin bir rapor düzenlemesi gerekir. ama karşı taraftanda arkadaşlarımızın biraz sabır beklemeleri de hakları diye düşünüyorum. Fujifilm Teknik servisi sadece Ufuk Arslana değil, 700 Fuji bayisine, 200 e yakın Teknosa şubesine ve 800 civarında diğer satış noktalarına hizmet veriyor. Teknik servis bölümlerinde normal işleyişe müdahale edilmesi her zaman için iyi bir şey değildir. Biraz anlayışla herşey daha hızlı çözülür...
Sevgilerle...

 

Tarih: 17 Eylül 2007, 12:04 - İp: 81.***.**2.84
ufukhai
ufukhai (üye)
Eskişehir / Meraklı

Benim amacım özel kişiyle falan baskı kurmak değil.
Hata rumuzlu arkadaşımın önerisini dikkate aldım ve sonuç aldım. Makineyi alalı bir aydan fazla oldu kullanabildiğim gün beş gün. Ben bir ay sabretmişim , o raporun bir ayda oluşturulması sence sabır değilse nedir ??

 

Tarih: 17 Eylül 2007, 12:28 - İp: 88.***.**5.19
  • 1