transferbaski
transferbaski (üye)
Konya / Firma

Epson Servisinde Yaşananlar...

EPSON R1400 MARKA YAZICIMI BİR EPSON SERVİSİNE GÖNDERDİM. GÖNDERDİĞİMDEKİ ARIZA ATIK MÜREKKEP HAZNESİNİN DOLU OLMASI İDİ. ANCAK YAZICI GİTTİĞİNDE SERVİSTEN İLK ÖNCE ŞU MAİLİ ALDIM...GEREKLİ TEMİZLEME İŞLEMLERİ YAPILACAKTIR ANCAK GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA TUTULACAKTIR. İŞLEM YAPILDIKTAN SONRA MAKİNENİZ ÇALIŞIR OLACAKTIR DEDİLER. ONAY İSTEDİLER EVET DEDİM. DAHA SONRASINDA BANA YAZICIMIN ANAKARTININ HATA VERDİĞİNİ SONRA DA YAZICI KAFALARINDA SORUN OLDUĞUNU SÖYLEDİKLERİNDE ARADIM VE BANA TELEFONDA OLMADIK HAKARETLER ETTİLER. SONRASINDA İSE YAZICIMI GERİYE GÖNDERMELERİNİ İSTEDİM. BENDEN 300 TL ÜCRET KARŞILIĞI DEĞİŞTİRECEKLERİNİ SÖYLEDİLER. VE SONRASINDA DA YAZICIMI İADE ALDIM. YAZICIMA YURTDIŞINDAKİ BİR YAZICI SERVİSİNDEKİ ARKADAŞIMDAN ALDIĞIM PROGRAM İLE SERVİS BAĞLANTISI YAPTIM HATA KODUNU SORDUM...SONRASINDA BAKIN O 300 TL YE YAPILACAK İŞİN HATASI VERİLEN KODUN KARŞILIĞINI MANUAL SERVİS KATALOĞUNDA ŞU ŞEKİLDE YANIT BULUYORDU "CN9 BAĞLANTI KABLOSUNU KONTROL EDİNİZ." TALİMATNAMELERE UYARAK YAZICIMIN İLGİLİ BÖLÜMÜNÜ AÇTIĞIMDA SERVİSİN O KISIMDAKİ KABLOLARI YERİNDEN ÇIKARDIĞINI GÖRDÜM....YANİ KABLOSUNUN SÖKÜLEBİLECEĞİNİ TAHMİN BİLE EDEMEYECEĞİMİZİ DÜŞÜNEREK GELEN YAZICI ÇALIŞMIYOR DENİLİP HATA OLACAĞINI BİLİYORLARDI....ARAYIP DAHA ÖNCE KENDİSİNİ ÖVEN BU ŞİRKETE GEREKLİ SÖYLEMLERİMİ SÖYLEDİM...

HERKES YAPTIĞINDAN UTANSIN ÖNCE...

Tarih: 27 Kasım 2010, 15:42 - İp: 88.***.**2.7
gaijin
gaijin (Objektif)
İstanbul / Meraklı

epson merkeze bahsettiginiz servis hakkında şikayet yazısı yazıp, durumu anlatın.
İngilizceniz yoksa bilen birinden ayrdım alıp ana merkezede şikayette bulunun ve takipçisi olun.
bu gibi markalar (tabi turkiye merkezleri degil ana merkezleri) bu tip UYANIKLIKLARA gerekli yaptırımı uygularlar.

gecmiş olsun

 

Tarih: 27 Kasım 2010, 18:31 - İp: 92.***.**0.234
adul
adul (üye)
Muğla / Özel Gün Fotoğrafçısı

şerefsizlerin yaptığına bak bi diyolar müşteri yok iş yok para yok böyle esnaf olursan 3 ün birini zor bulursun

 

Tarih: 27 Kasım 2010, 18:39 - İp: 95.***.**0.161
serhatpnk
serhatpnk (üye)
Çorum / Stüdyo Fotoğrafçısı

öncelikle geçmiş olsun kardeşim bu servis olayında benimde dilim yandı benim fotokopi hata veriyordu bende servisine telefon açtım hata kodunu söyledim bana dedikleri fotokopinin fırını yanmış 600 tl ye deniştiririz bende çok dedim ve başka servislerden fiyat aldım en ucuzu 300 tl idi bende oraya gönderdim fotokopi geldi çalıştı tıkır tıkır sonra aradan 1 ay geçmedi aynı hatayı tekrar verdi ve bu kez içime şüpe düştü hata koduyla internete yabancı sitelerde araştırma yaptım almanca bildigim için alman forumlarında araştırdım ve sorun çok basitmiş sistem hatası fotokopiyi bir kere resetledim sorun çözüldü.
KISACASI ARTIK MAKİNEYİ ÇÖPE ATARIM GENE SERVİSİNE GÖNDERMEM
NEDENİNE GELİNCE HİÇ BİR SERVİS BANA GERÇEGİ SÖYLEMEDİ 10 TANE SERVİS ARADIM 10 DA SORUN FOTOKOPİNİN FIRINI YANMIŞ DEDİ VE 300İLE 600 TL ARASINDA FİYAT ÇIKARDILAR BU KAFAYLA BU MEMLEKET ZOR KALKINIR ONDAN SONRA İŞ YOK DİYORLAR KARDEŞİM İLK BAŞTAN DÜRÜST OLUN DÜRÜST EKMEK KENDİLİĞİNDEN GELİR

 

Tarih: 29 Kasım 2010, 10:35 - İp: 88.***.**7.155
transferbaski
transferbaski (üye)
Konya / Firma

KİMSE BU MEMLEKETTE İŞ YOK DEMESİN...İŞ ÇOK AMA İŞİNİ DÜRÜST YAPAN YOK...FOTOKOPİ SEKTÖRÜNÜ ÇOK İYİ BİLİRİM....TOSHIBA E-STUDİO 450 KULLANIRKEN PC BAĞLANTISI İÇİN 15000 TL İSTEDİKLERİNDE BEN SADECE 150 TL YE AMERİKADAN YABANCILARIN SAYESİNDE GETİRTTİM...ELİN GEVURU DİYORUZ AMA MAALESEF ONLAR TİCARETTE BİZLERDEN DAHA İLERİDELER...

 

Tarih: 29 Kasım 2010, 22:22 - İp: 88.***.**7.254
transferbaski
transferbaski (üye)
Konya / Firma

BANA ANA MERKEZİN İLETİŞİM BİLGİLERİNİ BULABİLİR MİSİNİZ?

 

Tarih: 29 Kasım 2010, 22:25 - İp: 88.***.**7.254
  • 1