pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

S2 Yi Satıp Fuji 9000 Alacağım.

Evet evet doğru duydunuz. Artık fujiye geçmeye karar verdim. Sebepmi ? sebep..................

Tarih: 25 Kasım 2005, 18:47 - İp: yok
huzun_seli
huzun_seli (üye)
İstanbul / Amatör

sebep....

Tarih: 25 Kasım 2005, 18:50 - İp: 81.***.**5.171
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

eeee sen tahmin et bakılım hüzünseli.

Tarih: 25 Kasım 2005, 18:55 - İp: 85.***.**9.131
gucsav
gucsav (üye)
Ankara / Profesyonel Fotoğrafçı

pazarbey fuji 9500 i çok ciddi bir şekilde bende düşünüyorum.fakat lcd sine fena takmış durumdayım ve kafamda ciddi soru işareti var.objektifi ve tutuşu tek kelime ile mükemmel.
http://forum.netfotograf.com/dslr_slrlike_reviews.asp?msg_id=6381
lcd si ile ilgili bir yorum yazmıştım.sizin görüşlerinizde çok önemli.aklımda panasonicte var kasasıda çok sağlam gibi geldi ancak heryerde yüksek noise oranlarından bahsedilince fuji ön plana çıktı.
sizin sebep süper makro modu olabilirmi.bir makro birde süper makro modu varmış.

Tarih: 25 Kasım 2005, 19:03 - İp: 212.***.**6.82
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Lcd de sorun yaşamazsınız. Sorun halinde [email protected] /

Tarih: 25 Kasım 2005, 19:52 - İp: 81.***.**2.84
ozzyalp
ozzyalp (üye)
İzmir / Amatör

Fikir vermesi açısından bunlara göz atmanızı öneririm. Bunlar binlercesinden sadece ikisi:

Today I got my Fuji 9000 from Dell. I was very excited to use this camera but when I started using the camera, I got the shock of my life. Out of 20 indoor shots, 2 came ok but not as sharp as my lovely S7000 results are (no match to S7000) and rest were not sharp and were very dark. When I was taking pictures of my wife, say around 10 feets away, she interrupted me and said "why this camera is making so loud clic-click noise"? I found out, when camera was trying to focus it was making real loud noise, pretty much audible 10 feets away... I have sunpack 383 flash, and pictures were pretty dark as compared to the same settings on S7000. Finally all the control buttons of 9000 feels like cheap plastic, I was scared to turn 9000 on and off, as I felt that the on/off button is going to break in a day or two.

Most of us review cameras based on other people review but I got the camera today, tested out and not at all impressed with it. I am going to return it and wait for another one......... till then I will keep S7000.

Thanks
Ron

This morning, the moon was low on the horizon. I took 5 photos in manual mode with my S9000 set to save to camera Raw.

All were taken with the same settings, except for the length of exposure.

When I fired up ACR to view the files, only one was recognized. All the files would load OK in s7Raw; but only the image shot at 1/4 sec exposure was recognized in ACR.

The time settings for the other images were 1/2 sec, 1 sec, 2 sec, & 3 sec. Perhaps this is the key to the puzzle. I sent several of the images to Thomas Knoll at Adobe; including the one that works with ACR.

DaleP
[email protected]

Tarih: 25 Kasım 2005, 22:03 - İp: 82.***.**4.64
applemac
applemac (üye)
Konya / Amatör

selam pazarbey,
valla fuji kullanmış birisi olarak bunun sebebini en çok ben merak ettim doğrusu.. daha önceki forumlarda bu makinenin çektiği resimlere iğrenç dediğinizi hatırlıyorum sanki..
ya dalga geçiyorsunuz ya da fujinin sizi çok şaşırtan mükemmel bir özelliği var..
her iki durumda da sebebini açıklamanızı sabırsızlıkla bekliyorum..

bu arada bir tahminde de ben bulunmak istiyorum.. eğer bu konuda ciddi iseniz ben yüksek isolarda ki resim kalitesinin iyi olması derim..

Tarih: 25 Kasım 2005, 22:09 - İp: 85.***.**3.231
portigo
portigo (üye)
İstanbul / Meraklı

fuji miii

Tarih: 25 Kasım 2005, 22:16 - İp: 85.***.**8.250
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Sebepler şunlar olabilir:
a-canon ile anlaşmam bitti.
b-Fuji ile anlaşma imzaladım.
c-fujinin 1600 asası bizimkinin 400 asasına denk geliyor.
d-fuji 1 gb karta 30 dk kayıt yaparken s2 8 dk yapıyor
e-hiçbiri.

Tarih: 26 Kasım 2005, 01:06 - İp: 85.***.**9.131
positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

b. tercihine ben varım

Tarih: 26 Kasım 2005, 01:11 - İp: 81.***.**2.24
as
as (Üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

Pazarbey sony R1 i neden düşünmüyorsun.