tolgabengi
tolgabengi
üye
(Amatör)
Muğla

Pentax Hakkında Lütfen Okuyun

Arkadaslar herkese merhaba benim sorum şu; Pentax k100d yada k10d alırsam bana üç adet lens lazım 18-200mm. 2.8 --- 85mm 1.8 ve 10-22 gibi bir geniş açı lens bunlar pentax ta varmı ve turkiyede bulmam mumkunmu yada bunlar yoksa en yakın aralıkları neler var şimdiden herkese teşekkürederim

 

Tarih: 6 Ekim 2006, 21:57 - İp: 81.***.**8.170
Cevapla
burkay
burkay
bilir kişi
(Firma)
Ankara

www.orhanbukey.com

 

Tarih: 6 Ekim 2006, 22:05 - İp: 85.***.**2.114
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı

tolgabenli 18-200mm f/2.8 gibi bir lens yok dunyada.. genelde f/3.5-5.6 veya f/3.5-6.3 oluyor 18-200'ler..
turkiyede nerede bulursun bilemiyorum, ama zaten burkay soylemis yerini..

 

Tarih: 6 Ekim 2006, 23:13 - İp: 86.***.**0.120
antika
antika
üye
(Meraklı)
Istanbul

DSLR icin 18-200 F2.8 lens olsa herhalde soba borusu gibi birsey olurdu Teorik olarak mumkun.

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 00:38 - İp: 88.***.**1.74
tolgabengi
tolgabengi
üye
(Amatör)
Muğla

yani anlayın işte ne biliyim soba borusu gibi mi olur kalorifer borusu gibi mi olur işte ogreniyoz hehe teşekkurler

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 00:42 - İp: 81.***.**8.170
dadanagast
dadanagast
muhtar
(Amatör)
Yurtdışı


tolgabenli beni yanlis anlamadin umarim; sadece, lensi almaya calisirken f/2.8 olmadigini gorunce karar veremeyip kararsizliga dusmemen icin soylemistim..

ozgur, o kadar da olmazdi.. bir 70-200 f/2.8 ne kadar ki buyukluk olarak.. sadece daha fazla cam koyacaklar 18-200 icin, hepsi o..
ama soyle f/1 falan olsaydi (ne de guzewl olurdu valla.. ) iste o zaman gercekten de soba borusu gibi olurdu..
200mm f/1.8'i gordun mu? devasal bir lens.. f/1 ucardi artik..

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 16:22 - İp: 86.***.**0.120
eraycanli
eraycanli
üye
(Amatör)
Ankara

hayalimde 18-300 f/1.8 var
nasil birsey olurdu acaba

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 17:06 - İp: 81.***.**7.8
tolgabengi
tolgabengi
üye
(Amatör)
Muğla

olurmu dadanagast ya takılıyoruz işte karşılıklı bende kendime güldüm baya walla neyse ya bu makineye taktım pentax lenslerde baktım netten tatmin edici lensler var resimlerde guzel şeytan diyo K100D yi bekleme IST DS al geç diyo oda iyi galiba baya ama titreşim onleyici için beklemek durumundayım K100'ü acaba beklemesemmi IST DS yi vurup geçsemmi

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 23:50 - İp: 81.***.**2.188
bsr
bsr
üye
(Amatör)
Istanbul

istDS: daha yavas odaklama, daha kotu yuksek ISO, daha iyi (prizma) vizor...

 

Tarih: 8 Ekim 2006, 02:14 - İp: 85.***.**6.208
tolgabengi
tolgabengi
üye
(Amatör)
Muğla

bsr sagol walla doğru diyosun evt.evt.beklicem k100d yi bakalım parayı denkleştirirsem k10d eywallah

 

Tarih: 8 Ekim 2006, 03:12 - İp: 81.***.**1.202
yrguner
yrguner
üye
(Amatör)
İzmir

http://www.arasfoto.com/urun.asp?id=674

1500 lira yaklaşık.istanbula gidersen buradan alabilirsin

 

Tarih: 8 Ekim 2006, 11:29 - İp: 85.***.**2.65
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
prob
0
1913
04 Eyl. 2018, 10:21
prob
velid11
3
1157
12 Ağu. 2018, 17:01
bidekupe
ismailakyag009
3
2545
12 Ağu. 2018, 13:51
selmankaya
erol6159
4
669
03 Tem. 2018, 17:12
recepok
amacsizadammm
24
24339
29 May. 2018, 23:10
emrllh
eemre88
0
254
23 May. 2018, 17:18
eemre88
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
ocaklilarYüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir.      ISO...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
solar uydu, emineaslan, (2)