kimkibu
kimkibu
üye
(Meraklı)
Istanbul

Nikon D3100 Vs Canon 550d?

Sanirim 550d alicam yani nikon daha havali falan olabilir tabi ama sonrasında extra lens almak istedigmde çok para harcamak da istemiyorum sanırm nikon un böyle bi dezavantajı var. yaniliyor muyum? hem lenslere gücüm yetmeyecekse dslr almama ne luzum var? hafiften bir kafa karışklıgi yaşyor gibiyim ama yarına kadar karar vermem gerek:/

#kimkibu' tarafından 12.08.2012 15:02:34 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 6 Ağustos 2012, 23:14 - İp: 188.***.**3.138
Cevapla
ozturert
ozturert
üye
(Meraklı)
Istanbul

550D. Kullanimi kolaydir. Her turlu fotograf cekilir. Cideo ozelikleri de daha iyi.

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 08:20 - İp: 125.***.**5.246
m.mahal
m.mahal
üye
(Amatör)
Istanbul

bende bu hafta d3100 alıcam.. sirkecideki nikon bayisine gittim 1400 TL fiyat çektiler (resmi garantili) zaten adam bayisi... ordan sonra başka bir dükkana gittim aynı makineye 1200 tl fiyat verdi oda resmi garantili VR kit 18-55 ikiside. iyice kafam karıştı. ikinci baktığım yere güvenemiyorum spot maldır die ama adam resmi garantili diyor ısrarla. spot mal almak istemiyorum. yardımcı olun lütfen. doğru yeremi yazdım onuda bilmiyorum bağışlayın..

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 11:01 - İp: 81.***.**6.87
senaylcn
senaylcn
üye
(Amatör)
Bursa

bende 2 makine arasında kararsızdım 3 gün önce d31000 aldım kullanımı gayet kolay bende de nikon sempatisi vardı ama gayet memnunun biraz para biriktirip lens yükseltirsem daha da iyi olck yani bence nikon alırsan pişman olmazsın

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 14:43 - İp: 78.***.**3.163
m.mahal
m.mahal
üye
(Amatör)
Istanbul

senaylcn sen kaç paraya aldın makineyi biraz bilgi veririmisin.. spot mu resmi garantilimi ? ana bayiden mi aldın normal bi dükkandan mı?

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 14:52 - İp: 81.***.**6.87
senaylcn
senaylcn
üye
(Amatör)
Bursa

resmi garantili 1500 e aldım ama daha uyguna bulabilirsin

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 15:19 - İp: 78.***.**3.163
senaylcn
senaylcn
üye
(Amatör)
Bursa

bimeksten aldım

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 15:20 - İp: 78.***.**3.163
ulassscannn
ulassscannn
üye
(Amatör)
Istanbul

Bence kesinlikle 550d. D3100 , 1100d den sonra gelen oyuncak makine diyolar

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 15:21 - İp: 88.***.**8.114
ecotech
ecotech
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

d3100 iki hafta önce aldım ve hiç memnun kalmadım mediamarkt dan 1500e almıştım 18-55 vr kiti gittim geri iade ettim ve 550d18-55 ef ve 75-300ef çift lensli kiti aldım 2000 tl ye 500 fark verdim ama şimdi içim cok rahat tek lenslede 1600 civarı zaten canondan sasma kardeşim özelliklerine de bakarsan zaten farkı görürsün kağıt üzerindede

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 15:48 - İp: 78.***.**1.151
ecotech
ecotech
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Ankara

WND kardeş piyasada orj garantili 1400den aşaya yok 1200e de vr olmayan var kanma spottur kesin

 

Tarih: 7 Ağustos 2012, 15:51 - İp: 78.***.**1.151
m.mahal
m.mahal
üye
(Amatör)
Istanbul

ecotech sağol kardeş. bende senin gibi çok düşündüm canonu alayım die ama bende de nikon hastalığı var.. senin seçiminde güzel olmuş.. güle güle kullan. ben 1400 tl yi bayılacam herhalde :D

 

Tarih: 8 Ağustos 2012, 11:28 - İp: 81.***.**6.87
Sayfa(lar): 1 | 2

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
focakomando
1
1732
12 Ara. 2018, 22:28
ercan43
magruf
0
2057
28 Kas. 2018, 02:51
magruf
arslan_ahm
9
4430
28 Kas. 2018, 02:40
magruf
emineaslan
1
1567
16 Eki. 2018, 00:04
the_photgrpher
prodersler
0
1764
10 Eki. 2018, 21:40
prodersler
prodersler
0
1265
10 Eki. 2018, 16:16
prodersler
Fotoğrafçılar İçin Web Sitesi
» Fotoğrafça
Gece Fotoğraf Çekimi
orh.turhanGece (düşük ışık) çekimi   Hemen her fotoğraf makinesi sahibi, bir ya da birkaç kez gece çekimi yapmayı denemiştir. Bu denemelerin büyük bir çoğunluğu ise başarısızlık ile sonuçlanmıştır. Halbuki gece çekimlerinde dikkat edilecek bir iki ufak ayrıntı ile sonuçlar düzelebilirdi. Bunun sebe...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
sezgin72, avk16, ressam06, bkara65, (4)