sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale

40d + 17-40 L Bugun Aldım Fiyatı !!

Arkadaşlar slm ,

Bugun 40D body ile 17-40 lens aldım ne yazık ki 24-70

e butcem yetmedi..

40D body = 1290 $ en ucuz buldugum dogubankta isteyene

dukkan adını verebilirim hayyamda fiyatlar daha ucuk..

17-40 = 850 $ hayyamdan aldım zaten cogu yerde 17-40

ile 24-70 bulunmuyo nedense olanlarda da pek

alternatif bulamadım fiyatta..

24-70 fiyatına da 1350 $ ile 1400 $ olarak söylediler

alamadım gönlüm ondan yana idi maalesef ...

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 16:54 - İp: 88.***.**5.69
Cevapla
mete007
mete007
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Kocaeli

hayırlı uğurlu olsun..
40d yi aldığınız yeri öğrenmek isterim.. bakarsınız, kısa süre sonra oradayım..

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 17:39 - İp: 85.***.**2.174
sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale

Tesekkur ederim dogubank en alt katta zirve elektronikten aldım ii adam ilgileniyo bi tane daha vardı sol tarafta altta serefsizin teki kır saclı hafif kazık atmaya calısıyo orayı pek tavsiye etmiyorum anlamadım ne yapmak istedıgını..
Lenste hayymda nova fotografcılık var tatlı bi bayan o da cok ilgili hayyamdakı en ucuz D40 ta orda idi zaten...
İkisini öneririm bi ugrayın derim

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 17:52 - İp: 88.***.**5.69
karhan33
karhan33
üye
(Amatör)
Kocaeli

sametisik,öncelikle makinen hayırlı olsun güle güle kullan.
Merak ettim hayyamda nova fotoğrafçılıkta 40d nin fiyatı ne kadardı yazabilirsen menmun olurum

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 18:35 - İp: 85.***.**3.1
sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale

saolun nova da sanırım 1325 $ gibi idi fiyatı

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 19:50 - İp: 88.***.**5.69
makulmurat
makulmurat
üye
(Amatör)
Istanbul

samestik

makınen hayırlı olsun. Cektıgın fotoları gormek ısterız...
Acaba gozune 70-200mm f/4 lens carptımı.. Fıyat olarak ne kadardır acaba hayyamda

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 22:35 - İp: 88.***.**3.170
sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale

Tsekkr ederim..Aydınlarda 70-200 taktım denemek için 1-2 foto cektım benimde hosuma gidiyo bu seri ama biraz agır IS yada tripod olmadan zor oluyo cekım yapmak IS olan serisinden almak gerek bence ..Fiyatı sormadım denemek amaclı oldugu için lens bakıyodum orda o varmıs L serisi onu verdiler sigma satmaya çalıştılar ama pek bilgim yok die almadım..Yukleyecegım foto evin içinde cektım bi kaç tane ama cok pahalı degil sanırım 70-200 f.4 IS siz olanı 700-800 $ arası die tahmin ediyorum

 

Tarih: 10 Kasım 2007, 23:00 - İp: 88.***.**2.49
sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale


 

Tarih: 11 Kasım 2007, 09:08 - İp: 88.***.**5.24
sametisik
sametisik
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Çanakkale

Arkadaslar bunlar yaptıgım ilk çekımlerden aldıgım sonuclar

sizlerler paylaşmak istedim



 

Tarih: 11 Kasım 2007, 09:13 - İp: 88.***.**5.24
golf07
golf07
üye
(Amatör)
Antalya

hayirli ugurlu olsun arkadasim gule gule kullan,iyi bir secim yapmisin.

 

Tarih: 11 Kasım 2007, 18:46 - İp: 88.***.**0.69
sea_gull3
sea_gull3
üye
(Amatör)
Kocaeli

sametisik acaba zirve elektroniğin telefonunu verebilirmisin acaba?

 

Tarih: 13 Kasım 2007, 16:59 - İp: 85.***.**8.60
Sayfa(lar): 1 | 2 | 3

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
turangroup
2
2040
07 Haz. 2018, 14:03
turangroup
ahmetxx12xx
1
1752
07 Nis. 2018, 18:19
ahmetxx12xx
the_photgrpher
2
1080
04 Nis. 2018, 01:50
the_photgrpher
mycn
2
1193
11 Mar. 2018, 12:22
ercan43
eagle82
0
1621
03 Mar. 2018, 16:41
eagle82
a.unay
4
1939
10 Kas. 2017, 18:59
a.unay
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Foruma Soru Yöneltme Kuralları (!)
ocaklilarForumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki?      Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ksondas, feelthesilence, muay, (3)