canones
canones
üye
(Meraklı)
Istanbul

10*15 Baskı

Merhaba arkadaşlar
Geçenlerde Çamlıca tepesinde çekim yaparken bir fotoğrafçı arkadaş tripod üstünde makinası yanında çantası ve onun yanında bir baskı makinası vardı . Markası Kodak olan Küçük bir baskı makinası veya yazıcı diyebilirim.Sadece 10*15'e fotoğraf çıkartan bir modeldi sanırım çünkü çok Küçüktü.

Sorum şu Yaklaşık 1 haftadan beri araştırdığım Bu küçük aletin
modeli sizce ne olabilir ? Böyle bir alet görenler duyanlar bana yardımcı olabilirler mi ?
Şimdiden Teşekkürler

 

Tarih: 3 Ağustos 2012, 17:25 - İp: 78.***.**4.60
Cevapla
oldies
oldies
üye
(Stüdyo Fotoğrafçısı)
Tekirdağ

hocam bi .ok markanın öle modeli var canon un var hiti nin var shinconun var

 

Tarih: 3 Ağustos 2012, 18:47 - İp: 88.***.**4.126
canones
canones
üye
(Meraklı)
Istanbul

usta bende bu modellerın ısmını arıyorum bana isim ver

 

Tarih: 4 Ağustos 2012, 13:17 - İp: 66.***.**5.241
sabuncu
sabuncu
üye
(Meraklı)
Istanbul

http://www.canon.com.tr/For_Home/Product_Finder/Printers/Direct_Photo/SELPHY_CP800/

canona örnek başka markalar da var termal fotoğraf yazıcısı fiyatı da 200 TLnin altında hiç kullanmadım kullananı duymadım kalitesi ömrü falan hiç bilmem arat termal foto yazıcı diye bulursun fikir edinirsin çıkar bişiler

 

Tarih: 4 Ağustos 2012, 14:09 - İp: 83.***.**7.179
canones
canones
üye
(Meraklı)
Istanbul

Eyvallah

 

Tarih: 5 Ağustos 2012, 13:29 - İp: 66.***.**5.225
Sayfa(lar): 1

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
rsoyturk
8
6100
17 Tem. 2018, 18:06
transfermatik
teknotransfer
2
925
17 Tem. 2018, 18:05
transfermatik
transferbaski
4
5539
17 Tem. 2018, 18:04
transfermatik
transfermatik
4
5091
17 Tem. 2018, 18:00
transfermatik
kurumali43
2
1719
17 Tem. 2018, 17:58
transfermatik
odiyus
1
170
07 Tem. 2018, 22:03
mete007
Nikon Özel Teknik Sevis
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Sistemi Yararlı Mı?
ocaklilarAşağıda görülen her iki fotoğraf da, aynı ortamada ve aynı değerler ile çekilmiştir. (Yetersiz ışık şartları, Perde Hızı: 1/8, Diyafram: 2.8, ISO 50)      Makinenin, yetersiz ışık şartları nedeniyle ISO yu yükseltememesi ve her iki fotoğrafta da aynı perde hızı ve diyafram değerl...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
xsonsuz, (1)